Fitness Seller

Sticky Dieren Topic

Die zat ook in mn algo :D

Great minds think alike

Vrees dat Nelson het niet gered heeft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
Zo'n poepscheet had toch even iemand kunnen inlichten.
De man die in Hechtel-Eksel een wolf doodreed, was zeer aangeslagen en meldde zichzelf bij de politie. Hij dacht aanvankelijk een ree te hebben geraakt. Op sociale media circuleerden berichten dat hij werd opgepakt en dat zelfs het voertuig in beslag bleek genomen. Dat blijkt niet te kloppen. “We hadden een gesprek met de man om hem net gerust te stellen”, zegt Koen Thijs van Agentschap Natuur en Bos. En ook de politie spreekt over indianenverhalen.

Foto van de wolf:

1602594343814.png

:(

Nice, altijd zo sneu als beestjes helemaal onder zitten met die gore parasieten. Wat een grote ook. Laten beste wonden achter.

• #2.366
Teken mogen uitsterven.

Why don't we trap/catch the wallabies to get rid of the ticks? A: Because it would kill them - following a stressful event such as being chased and captured, wallabies can suffer from rhabdomyolysis, which is the death of muscle fibres and subsequent release of toxins into the bloodstream. This can lead to serious complications such as renal (kidney) failure within 24 hours after the incident and death will occur within 2-14 days later.

:eek:

Nice, altijd zo sneu als beestjes helemaal onder zitten met die gore parasieten. Wat een grote ook. Laten beste wonden achter.
Zijn nog 5 delen van. Is wel satisfying om naar te kijken

Elanden kunnen er ook helemaal mee vol zitten

Ging er ook altijd ff voor zitten om bij mn hond de teken er uit te trekken. Als je ze er uit trok ging het altijd op een vervelende manier er uit. voelde nooit lekker aan. Mn ouders moesten echt niks van teken hebben als ik ze liet zien

• #2.369
Vroeger een kitten gevonden die helemaal onder zat. Arme drommel :(

• #2.370
Hond sterft enkele uren nadat ze gif inslikt tijdens wandeling

1602663377909.png

De 8-jarige Siberische husky Sizzla is afgelopen zondag plots overleden nadat ze ging wandelen met haar baasje. “Sizzla at precies iets op dat tussen het slijk lag, zes uur later was ze dood”, vertelt haar baasje Catharina Tanghe uit Gullegem die er het hart van in is.

Catharina ging zondag zoals elke dag samen met haar Sizzla (8) wandelen aan het Steenbeekbos in de Kleine Izegemstraat in Sint-Eloois-Winkel. “Op een bepaald moment at ze precies iets op dat langs de weg lag, tussen het slijk. Ik trok haar meteen weg en we stapten verder. Toen we thuis kwamen ging Sizzla plots snel achteruit”, vertelt baasje Catharina Tanghe. “Het werd zo erg dat ik met Sizzla naar de dierenarts ben gegaan. Maar de arts kon helemaal niets doen. Ze was vergiftigd met een sterk gif dat ervoor zorgt dat je organen volledig uitvallen. Zes uur later was mijn liefste Sizzla dood.”

De Siberische husky was nochtans kerngezond. “Ze kunnen al snel 14 tot 15 jaar worden en Sizzla mankeerde ook helemaal niks. Dat ze nu plots dood is, komt enorm hard aan. Volgens de dierenarts ging het om een uiterst sterk gif dat meestal wordt gebruikt tegen vossen. Maar het kan ook dodelijk zijn voor een mens. Ik denk niet dat iemand het bewust deed, maar dat het via de regen of via een tractorband daar terechtkwam.”

Catharina stapte naar de politie om een klacht tegen onbekenden in te dienen, maar daar voelde ze zich erg misbegrepen. “Ik moest een formulier invullen en dat staken ze in het systeem. Wel zou daar niks mee gebeuren. ‘Pech gehad’, klonk het”, vertelt de Gullegemse. “Ik vertrok dan maar en zei dat het me speet dat ik hun tijd had ingenomen.” Catharina wil daarom alle andere hondenbaasjes extra waarschuwen. “Als je gaat wandelen met je lieverd, laat ze niet los en pas op wat ze besnuffelen en aflikken.”
Wat is dit, Sodom en Gomorra? :mad:

strongman van het dierenrijk

• #2.373
Opnieuw wolvenwelp doodgereden in Limburg
Er is opnieuw een wolvenwelp doodgereden in Limburg. Dat meldt het het Natuurhulpcentrum van Opglabbeek. “Het is weer een jong vrouwtje, waarschijnlijk één van de drie nog overgebleven welpen van Noëlla en August”, klinkt het.
Pfff... :(

Foto + Video

Puppy ‘Pistacchio’ met groene vacht geboren op Sardinië​

Oh :thinking:
Huh :thinking:
Hah :thinking:

leuk :)

Zat ook in mn algo's.

Terug
Naar boven