Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probleem met kippen houden in NL is volgens mij de vervuilde grond, mn dioxine.De vijf beste legkippen die er zijn:
- Diverse hybriden
- Leghorn (270 P/J)
- Rhode Island (260 P/J)
- Australorp (250 P/J)
- Barnevelder (200 P/J) → Dutch Pride (@Chris Rosenberg)
Kan dat het daar mee te maken heeft, misschien kijk ik straks ff.Ik België hadden we ooit de dioxine crisis. Alleen weet ik niet of je daarop, of iets gelijkaardigs, doelt. Het verbaasd me wel.
Mocht je echt kippen willen houden dan kan je op homesteading sites, ook Nederlandse, wsl veel info vinden.Ben oprecht benieuwd naar hoe de vork aan de steel zit aldaar, @Mentat.
Snelle google leert dat zowel in België als Nederland het dioxine gehalte in eieren van hobbykippen hoger ligt dan wat je koopt, oriëntatie op hoe dat laag te houden als je de eieren wilt eten is een aanrader.Ben oprecht benieuwd naar hoe de vork aan de steel zit aldaar, @Mentat.

Of Japan

Gaat dat de dierenvoeding in?Voor wie een schoolvoorbeeld van kapitalisme zien.
![]()
Rondom en inZien jullie 's avonds nog vleermuizen rondom het huis vliegen?
Vorig jaar hier nog wel, nu niets meer![]()

nog te koud misschienZien jullie 's avonds nog vleermuizen rondom het huis vliegen?
Vorig jaar hier nog wel, nu niets meer![]()
Ooit beelden gezien van hoe ze aan shark finning doen? De ongelukkigen worden (tijdelijk) gevangen. Vervolgens snijden ze de vinnen eraf. Daarna worden ze terug in de zee gedumpt alwaar ze ze stikken.