XXL Nutrition

Sticky Dieren Topic

Klein kwisje

Hoe heet dit dier?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
In Luik heeft zich een waar drama afgespeeld. De nieuwe eigenaars van Spot, een jonge Amerikaanse stafford, hebben de hond opgehangen en doodgemarteld. Spot kreeg zelfs een muilkorf omgebonden zodat hij zich zeker niet zou kunnen verdedigen.

Zijn vorige baasje Lindsey Gofflot is ontroostbaar. Zij moest Spot opgeven voor adoptie omdat ze ging verhuizen. Omdat ze wist dat in asielen vaak veel Amerikaanse staffords samen zitten en ze schrik had dat de andere honden Spot zouden bijten, besloot ze om via Facebook op zoek te gaan naar een leuk nieuw gezin voor haar viervoeter. Ze postte een advertentie in hondengroepen en vond al snel een geïnteresseerd koppel.

Ze besloot het jonge paar te vertrouwen en op het eerste zicht leek er ook niets vreemd aan de hand. In de weken daarna plaatsten de nieuwe eigenaars veel foto's van Spot op sociale media en toonden ze zich in hun statussen enorm blij met hun nieuwe lieve hond. Lindsey had nooit verwacht dat Spot niet veel later zo gruwelijk zou moeten sterven: doodgemarteld.

"We hadden hem al van toen hij nog een puppy was", zegt Lindsey aangeslagen. "We hebben nooit een probleem met hem gehad. Spot is absoluut niet agressief, hij sliep zelfs bij mijn dochtertje." Lindsey durft haar dochter niet vertellen wat er gebeurd is met Spot. "Mijn dochter adoreerde die hond. Ze is te klein. Ik weet niet hoe ik zijn dood moet vertellen. Ik begrijp zelf amper hoe dit is kunnen gebeuren. Ik ben een wrak."

33utnc1.jpg
:splat:

Heb is gelezen dat serie killers, ook dieren dood martelde en later dan mensen en daar plezier in hadden dus.

erg ziek indd. En geen genade met dat soort mensen ook doodmartelen dan ipv een luxe leven in het gevang.

Terug
Naar boven