AndroidHealthClinic

Sticky Dieren Topic

• Topic Starter Topic Starter
170830215532-13-harvey-0830-super-169.jpg

170828171258-27-harvery-0828-super-169.jpg

170829065028-01-harvey-0829-super-169.jpg

170827174007-06-hurricane-harvey-0827-super-169.jpg

170828133702-21-harvey-0828-super-169.jpg

170828064026-62-hurricane-harvey-0826-super-169.jpg
Lynxen, wolven en elanden maken weer een opmars richting West-Europa. Dat beren terugkomen lijkt me niet snel gebeuren. Zou me wel gaaf lijken.

xR505FA.gif

Laatst bewerkt:
Ja, toch?

Alle beren naar Friesland. :)

Expression of the flesh

Vreemde diertjes

f**k... nog maar net opgehouden met zwemmen lijkt het :(

image1.JPG

Swim in peace :(

Het leven bestaat uit vallen en opstaan. Sommige dieren nemen dit wel heel letterlijk.

Vind dit moeilijker om te kijken dan snuff en zo.

haha poes

Kregen m toen ie al wat ouder was. Jaar of 7. Hij praat niet maar zingt wel mooi. Ik ben zn vriendje. Mag alles met m ( of haar) doen. Noem m kippie. Vind het wel fijn een medium sized papegaaitje. Zou niet door zo een real niggie gebeten willen worden. Deze vliegt ook de hele kamer rond en land weer op zn kooitje. Klautert soms ook van zn kooi naar beneden en trippelt naar me toe om te schooieren.

Weet wel waar je aan begint. Niet iedereen kan tegen geschreeuw van ze. Uit zo een kleine wezentje komt een herrie van jewelste . Moet je tegen kunnen. Kaketoe zijn het ergste. Ja, het is een geelvoorhoofd amazone.

• Like
Waarderingen: mat
Kregen m toen ie al wat ouder was. Jaar of 7. Hij praat niet maar zingt wel mooi. Ik ben zn vriendje. Mag alles met m ( of haar) doen. Noem m kippie. Vind het wel fijn een medium sized papegaaitje. Zou niet door zo een real niggie gebeten willen worden. Deze vliegt ook de hele kamer rond en land weer op zn kooitje. Klautert soms ook van zn kooi naar beneden en trippelt naar me toe om te schooieren.

Weet wel waar je aan begint. Niet iedereen kan tegen geschreeuw van ze. Uit zo een kleine wezentje komt een herrie van jewelste . Moet je tegen kunnen. Kaketoe zijn het ergste. Ja, het is een geelvoorhoofd amazone.

:o ja vriendin van me heeft een koppel ara’s, die hebben al 2x teentjes van katten afgebeten :roflol:

Ja dat is wel nadeel van vogels, ben wel wat gewend, ooit vanwege storm alle valkparkieten op mijn slaapkamer gehad. Denk meer dat je ook met buren zit als je in flat zit oid. Kon laatst nog een jonge Inca kaketoe kopen die door ouders verstoten was en zodoende aan handvoeding gezeten had, zijn vaak minder geschikt om mee te fokken. Vind roze alleen niet zo mooi en goedkoop was die ook niet.

Zou wel grote geelkuifkaketoe of geelvleugel ara willen. Dingen zijn met gemak groter dan hondje van chick :roflol:

ANP-53370479.jpg

Terug
Naar boven