Lynxen, wolven en elanden maken weer een opmars richting West-Europa. Dat beren terugkomen lijkt me niet snel gebeuren. Zou me wel gaaf lijken.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lynxen, wolven en elanden maken weer een opmars richting West-Europa. Dat beren terugkomen lijkt me niet snel gebeuren. Zou me wel gaaf lijken.
Ronan Donovan vond manier om de wildlife in Yellowstone Park vast te leggen.
Hij bedacht een zogeheten ‘carcass cam’, die hij verstopte bij een dode bizon, die verdronken was.
meeste kiezen voor grijze roodstaart omdat die (sneller) praten. Dingen kunnen wel knetter oud worden.
Kregen m toen ie al wat ouder was. Jaar of 7. Hij praat niet maar zingt wel mooi. Ik ben zn vriendje. Mag alles met m ( of haar) doen. Noem m kippie. Vind het wel fijn een medium sized papegaaitje. Zou niet door zo een real niggie gebeten willen worden. Deze vliegt ook de hele kamer rond en land weer op zn kooitje. Klautert soms ook van zn kooi naar beneden en trippelt naar me toe om te schooieren.
Weet wel waar je aan begint. Niet iedereen kan tegen geschreeuw van ze. Uit zo een kleine wezentje komt een herrie van jewelste . Moet je tegen kunnen. Kaketoe zijn het ergste. Ja, het is een geelvoorhoofd amazone.
ja vriendin van me heeft een koppel ara’s, die hebben al 2x teentjes van katten afgebeten