- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Peta propaganda zal best, maar dat veranderd niks aan het feit dat olifanten niet in het circus horen.
Idioot.
Hou dit soort fundi-groen gezever aub uit dit topic.
Niet het punt, lees de description, peta wil ALLE dieren in gevangenschap opheffen, ook dieren die nooit nog een leefgebied gaan hebben en waar je onvermijdelijk veel menselijke slachtoffer zal hebben, en gebruikt hierbij aangrijpende filmpjes van mishandelde dieren, ipv objectieve berichtgeving, om mensen hun emoties te bespelen.
Dan krijg je zo'n non-argumenten als "wat voor een malloot ben jij". Peta is gebouwd op goede intenties die pragmatisch gezien onmogelijk zijn. Biocentrisme is niet haalbaar, en gaat zowiezo in conflict met humanisme.
Ben benieuwd welke moron anti-biocentrisme met pro-animal cruelty gaat vergelijken. Tactiek die peta ook vaak toepast.
Niet het punt, lees de description, peta wil ALLE dieren in gevangenschap opheffen, ook dieren die nooit nog een leefgebied gaan hebben en waar je onvermijdelijk veel menselijke slachtoffer zal hebben, en gebruikt hierbij aangrijpende filmpjes van mishandelde dieren, ipv objectieve berichtgeving, om mensen hun emoties te bespelen.
Dan krijg je zo'n non-argumenten als "wat voor een malloot ben jij". Peta is gebouwd op goede intenties die pragmatisch gezien onmogelijk zijn. Biocentrisme is niet haalbaar, en gaat zowiezo in conflict met humanisme.
Ben benieuwd welke moron anti-biocentrisme met pro-animal cruelty gaat vergelijken. Tactiek die peta ook vaak toepast.
Het boeit mij geen ene t*fus f**k wie het filmpje gepost heeft, ik heb niet eens hun youtube kanaal bekeken. Het blijft dierenleed potverdomme en daar kan ik niet tegen.
Misschien kun je de moeite nemen te lezen wat hij schrijft.
Als je je vinger bij de letters houd, lukt het vast.

Boeie, er zijn al zat mensen op deze wereld.
Geef die diertjes lekker ook wat ruimte..
[Link niet meer beschikbaar]
Otters <3
episch EN échte psychopaten.
Otters verkrachten baby zeehondjes. Die doorgaans sterven omdat otters het 'vrouwtje' onder water houden tijdens de daad. Die nogal lang duurt ook.
Dat maakt de otter overigens niets uit, want hij neukt ook gewoon dode baby zeehondjes. Omdat het kan.
Ook als het lijkje al dagen oud is![]()
Verder gijzelen ze hun eigen babies in ruil voor voedsel van het vrouwtje.
Otters zijn alpha as phuck.
er zijn wel meerdere dieren die hun dode soortgenoten nken, soort van parafilie die je bij mensen ook hebt
[Link niet meer beschikbaar]
nsfw link naar dolfijn die stuk vis neukt...
ieder zoekt blijkbaar z'n eigen 'fleshlight'Niet het punt, lees de description, peta wil ALLE dieren in gevangenschap opheffen, ook dieren die nooit nog een leefgebied gaan hebben en waar je onvermijdelijk veel menselijke slachtoffer zal hebben, en gebruikt hierbij aangrijpende filmpjes van mishandelde dieren, ipv objectieve berichtgeving, om mensen hun emoties te bespelen.
(en ik heb overigens ook geen zin om paginas lang te discussiëren over een onderwerp waar we toch niet aan toe zullen geven
).De post in kwestie gaat er toch duidelijk om dat gevangenschap in circussen zou moeten stoppen?
Om gelijk te gaan haten of het nu een PETA filmpje is vind ik ook beetje zwart wit, ze overdrijven misschien in bepaalde zaken en zetten dingen naar hun hand maar je kan niet ontkennen dat ze het goed voorhebben met deze dieren.
Peta is gebouwd op goede intenties die pragmatisch gezien onmogelijk zijn. Biocentrisme is niet haalbaar
Geen aanval naar jou bedoeld, jij hebt je mening en ik heb de mijne(en ik heb overigens ook geen zin om paginas lang te discussiren over een onderwerp waar we toch niet aan toe zullen geven
).