Fitness Seller

Dierenbeul slaat hondje dood tegen brievenbus

Belachelijk, moest een hond een mens doodslagen tegen een brievenbus en opensnijden word er vast niets van gezegt.

Wat een hippies...

doodtrappen

haha 30 euro boete maar. geef die smeerlap maar aan mij ik ram en helemaal verrot mijn zijn laffe k*tkop, zal ik hems eens doodslaan tegen een brievebus :mad:

Zo'n klein hondje ergens onbewaakt vastgeketend in een voortuintje is anders wel aanstekelijk. Ik denk aan die Yorke k*thondjes enzo. Dat zijn net ratten met haar voor hun ogen. Ik snap niet hoe je een probleem kan hebben met deze gast en tegelijkertijd geen probleem kan hebben met een rattenverdelger. Oké, hij had hem niet tegen de brievenbus moeten slaan. Gewoon op het trottoir werkt het beste, zonder schade. -1 omdat het filmpje ontbreekt.

Die boete slaat weer nergens op. Je krijgt dus +1000 euro boete voor wiet roken tijden strongman competitie en 30 euro voor het martelen en doodmeppen van een hond :hamer:

5 jaar cel vind ik dan weer erg veel, maar als max straf wel denkbaar.

wat voor brievenbus was het ?

Het is toch ook vernieling van iemands eigendom en emotioneel leed aan het baasje bezorgen. Zou persoonlijk beter een boete van 10 000€ (of mss zelfs nog meer) zijn en mss 6 maand of max 1 jaar gevangenisstraf.

goedkoper dan een spuitje.

het is ookwel een klein k*tkeffertje....
een bosje bloemen voor de eigenaar lijkt me een gepaste straf

Laatst bewerkt:
Pff wat een heisa om een hondje, er gebeuren wel ergere dingen zeg :rolleyes:

Die boete slaat weer nergens op. Je krijgt dus +1000 euro boete voor wiet roken tijden strongman competitie en 30 euro voor het martelen en doodmeppen van een hond :hamer:

5 jaar cel vind ik dan weer erg veel, maar als max straf wel denkbaar.

5 jaar veel? iemand die een hond tegen een brievebus of wat dan ook doodslaat hoort niet in de samenleving thuis. geschifte kerel.

en een hond die vals is gemaakt wordt afgemaakt :rolleyes: arme beest heeft het te danken aan zijn "baasje" dan..

holy crap, ik zou niet voor mezelf in staan als ik iemand dat zou zien doen. word al pissig als ik mensen hun hond zie slaan

zon beest kan zich totaal niet verweren, stoere man ben je dan

die beesten kunnen dan wel ook focking irri doen.. heb soms zelf zin om ze te schoppen. Maar ik doe dit uiteraard niet want ik ben beschaafd :p :D

5 jaar veel? iemand die een hond tegen een brievebus of wat dan ook doodslaat hoort niet in de samenleving thuis. geschifte kerel.

en een hond die vals is gemaakt wordt afgemaakt :rolleyes: arme beest heeft het te danken aan zijn "baasje" dan..
Tja dat jij elke crimineel bijna levenslang wil geven weten we nu wel :D

Terug
Naar boven