Fitness Seller

Beulen blazen kat op met bommetje in achterwerk

Ik hoop niet dat ik ooit zoiets zal zien in m'n leven, ben er wel zeker van dat ik dan minstens 10 jaar de cel in ga als het niet meer is.

wat was dat ook weer? (geen zin om t op te zoeke:D)

weet t niet mr letterlijk, maar volgens mij iets van "gebruik maken van de situatie -> daten -> palen -> via die nep-account laten weten dat het allemaal n grap was -> account weghalen

:D

(flinke meid als ze daar binnen afzienbare tijd weer bovenop komt :D)

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik het in scene zet dat ik een kat opblaas met een strijker. Hier op dbb zou meer dan 90% me afmaken, ik denk dat dat nogal overdreven is. Als er iemand last heeft van een mocro dan doen ze ook niks en openen ze er alleen een topic over op dbb.

Ik weet het wel zeker. Iedereen laat nu zijn fantasie de vrije loop maar irl zou er niets gebeuren.

weet t niet mr letterlijk, maar volgens mij iets van "gebruik maken van de situatie -> daten -> palen -> via die nep-account laten weten dat het allemaal n grap was -> account weghalen

:D

(flinke meid als ze daar binnen afzienbare tijd weer bovenop komt :D)

:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Ik weet het wel zeker. Iedereen laat nu zijn fantasie de vrije loop maar irl zou er niets gebeuren.

ik zou het niet waard vinden om zelf in de bak voor te gaan, maar ik zou wel zorgen dat ik te weten kom hoe die kerel heet en waar hij woont en vervolgens geef ik zn gegevens aan een zeker iemand die ik ken die wild wordt van zulke zaken:)

Heb net gelezen dat er een onbekende naar de dierenbescherming is gegaan en geheel belangenloos een beloning van € 5000,- heeft beloofd aan degene met de tip die zorgt voor aanhouding van de dader(s)...

:roflol:

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

ik zou het niet waard vinden om zelf in de bak voor te gaan, maar ik zou wel zorgen dat ik te weten kom hoe die kerel heet en waar hij woont en vervolgens geef ik zn gegevens aan een zeker iemand die ik ken die wild wordt van zulke zaken:)

je moeder?

ben je daar ook weer n tijdje vanaf

Terug
Naar boven