- Waardering
- 3.185
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
hij had het opgebiecht en kreeg de volle laag van dat wijf![]()
Haha prachtig, wel jammer dat ie mijn advies dus niet heeft opgevolgd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij had het opgebiecht en kreeg de volle laag van dat wijf![]()
Haha prachtig, wel jammer dat ie mijn advies dus niet heeft opgevolgd
)Ik hoop niet dat ik ooit zoiets zal zien in m'n leven, ben er wel zeker van dat ik dan minstens 10 jaar de cel in ga als het niet meer is.

)Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik het in scene zet dat ik een kat opblaas met een strijker. Hier op dbb zou meer dan 90% me afmaken, ik denk dat dat nogal overdreven is. Als er iemand last heeft van een mocro dan doen ze ook niks en openen ze er alleen een topic over op dbb.
weet t niet mr letterlijk, maar volgens mij iets van "gebruik maken van de situatie -> daten -> palen -> via die nep-account laten weten dat het allemaal n grap was -> account weghalen
(flinke meid als ze daar binnen afzienbare tijd weer bovenop komt)

Ik weet het wel zeker. Iedereen laat nu zijn fantasie de vrije loop maar irl zou er niets gebeuren.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
ik zou het niet waard vinden om zelf in de bak voor te gaan, maar ik zou wel zorgen dat ik te weten kom hoe die kerel heet en waar hij woont en vervolgens geef ik zn gegevens aan een zeker iemand die ik ken die wild wordt van zulke zaken![]()

Arnoldfan?nee een redelijk gestoord iemand die zowat elke week slaande ruzie heeft met mocro's![]()

nee een redelijk gestoord iemand die zowat elke week slaande ruzie heeft met mocro's![]()

Wat een held deelt ie ook handtekeningen uit?nee, de kerel waar ik het over heb vecht zelfs met mocro's BUITEN het internet![]()
)Daten, of ben je al bezet?nee, hij houdt zn identiteit liever geheim, zoals elke superheld
(men zou kunnen zeggen dat ik de alfred voor zijn batman ben)

sorry, CoD is mijn vaste neukertje, hij zou het vast niet leuk vinden![]()
is hij wel eerlijk naar jou toe wat betreft het aantal h**ren die hij gedoet heeft?

nee, na zijn reacties in dat topic zal de spanning tussen ons hoog oplopen![]()