Fitness Seller

Beulen blazen kat op met bommetje in achterwerk

Code:
[B]Een klein meisje[/B] vond de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder. "Mijn dochter heeft de poes op [B]haar scooter[/B] mee naar huis genomen.

Wat klopt er nu niet?

Doe wat Skinnie zegt: dump de b*ch :mad:

skinnie heeft gelijk

bekjam...:meal:

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Code:
[B]Een klein meisje[/B] vond de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder. "Mijn dochter heeft de poes op [B]haar scooter[/B] mee naar huis genomen.

Wat klopt er nu niet?

misschien was het gewoon een 16jarige vn 1m40?

triest, helemaal met TS eens.

Code:

Wat klopt er nu niet?

Een klein meisje op haar scooter :D

zucht....erg triest weer. Nog een reden waarom vuurwerk alleen aan speciale groep vergunninghouders moet worden verkocht.

- vandalisme
- dierenmishandeling
- milieuvervuiling
- ongelukken gewonden en zelfs doden
- overlast en irritatie
- Niet te vergeten hoeveel schade elke jaar de staat aan geld loopt...pfff

gewoon k*t rommel is het

Code:

Wat klopt er nu niet?
wat doet een klein meisje trouwens op oudejaarsavond in de buurt van een bouwmarkt?:roflol:

ik zeg er niets over, maar zou m'n daden laten spreken als de verantwoordelijke voor me stond :mad:

is een kraker een belgisch rotje, dat past toch niet zomaar in de anus van een kat.
bij dit soort berichten wordt altijd gezegd over wat je wel niet met de dader wil doen, jammer dat dit nooit in echt gebeurd. ik kan alleen maar hopen dat dierenbeulen eens een keer kapot geslagen worden.

Dit is werkelijk te erg voor woorden.

Dit soort mensen zijn geestenziek en behoren niet rond te lopen in deze samenleving.
Ik hoop daarom ook dat ze snel de daders vinden en deze een gepaste straf geven.

(dit doet me trouwens denken aan een voorval van vorig jaar oud en nieuw.
Waarbij een man van een flat zijn kat naar beneden gooit (8 hoog) in het vreugde vuur. Maar daar heb ik nooit wat over gelezen.)

:roflol: geniaal

Heb net gelezen dat er een onbekende naar de dierenbescherming is gegaan en geheel belangenloos een beloning van € 5000,- heeft beloofd aan degene met de tip die zorgt voor aanhouding van de dader(s)...

Nice als ik nou zeg dat ik het gedaan heb krijg ik dan de poen? Je hoeft toch niet de cel in voor zoiets?

Terug
Naar boven