- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Code:[B]Een klein meisje[/B] vond de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder. "Mijn dochter heeft de poes op [B]haar scooter[/B] mee naar huis genomen.
Wat klopt er nu niet?

Ik prefereer eerst voorspel voordat je me mag uitwonen dus hou je een beetje gedeisd rood sletje van me.
Katten kunnen niet schreeuwen?
Code:[B]Een klein meisje[/B] vond de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder. "Mijn dochter heeft de poes op [B]haar scooter[/B] mee naar huis genomen.
Wat klopt er nu niet?

wat doet een klein meisje trouwens op oudejaarsavond in de buurt van een bouwmarkt?Code:[B]Een klein meisje[/B] vond de zwaargewonde kat in de buurt van een bouwmarkt. "Het diertje schreeuwde het uit van de pijn", zegt haar moeder. "Mijn dochter heeft de poes op [B]haar scooter[/B] mee naar huis genomen.
Wat klopt er nu niet?

Rijden met haar scooter, logisch toch.wat doet een klein meisje trouwens op oudejaarsavond in de buurt van een bouwmarkt?![]()
nee, na zijn reacties in dat topic zal de spanning tussen ons hoog oplopen![]()
. Tot vanavond, schatje van me. 
vind het zielig voor het beestje , maar hier moest ik wel ff om lachenhaha
"Poesje miauw, kom eens gauw. Ik heb wat lekkere springstof voor jou."

Heb net gelezen dat er een onbekende naar de dierenbescherming is gegaan en geheel belangenloos een beloning van € 5000,- heeft beloofd aan degene met de tip die zorgt voor aanhouding van de dader(s)...
' gepost, maar we krijgen niet de haat waar we op hoopten
Nice als ik nou zeg dat ik het gedaan heb krijg ik dan de poen? Je hoeft toch niet de cel in voor zoiets?
)Nice als ik nou zeg dat ik het gedaan heb krijg ik dan de poen? Je hoeft toch niet de cel in voor zoiets?

wat doet een klein meisje trouwens op oudejaarsavond in de buurt van een bouwmarkt?![]()
.