Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat the ****, ik heb nog nooit gehoord van kuikenvlees?
Is het niet een snelle dood zo de shredder in? Denk niet dat ze iets voelen toch?

Daar zit wel wat in ja...en het feit dat we geen overlast hebben van kuikentjes.Wel grappig dat het nu "zieliger" en "sicker" is omdat die keukentjes er zo "schattig" uitzien.
Als er vet smerige lelijke beesten door die machine werden gehaald zou het weer minder erg zijn.
Maarja uiterlijk speelt natuurlijk wel een grote rol in deze maatschappij![]()
Zit net te ontbijten dus no ****ing way dat ik ga kijken.

Wat ik me nou eigenlijk afvraag is wat er daarna met de kuikens gebeurt.
Ik zie het als een paar honderdduizend portentiele kippen die het hongerprobleem kunnen oplossen in grote delen van de wereld waar mensen nauwelijks een fatsoenlijke maaltijd te eten krijgen.
Ik ken niet alle feiten de een rol spelen, maar het lijkt me zo dat de reden dat die kuikens in de maalmachine moeten gewoon puur winstbejag is. De kuikens leggen geen eieren en TE veel kippen op de markt brengen voor consumptie verlaagt de prijs nog meer.
zo erg is het niet, zijn gewoon een paar lieve kuikentjes die op een band getransporteerd worden, en daarna zie je ze niet meer![]()