MuscleMeat

Dionisos, foto's *Benen* nadat erom was gevraagt.

Dionisos

Novice
Waardering
0
Na de geweldige feedback die ik heb gekregen, met tips en ook motivatie, zijn hier dan foto's van mijn benen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ps; dit is meer om het te delen, de meeste tips zijn nu wel binnen :)

tip: gewoon massa kweken.

je hebt al wel beginvorm en staat redelijk droog dus dat is weer een pluspunt

squaten en vreten als een mother****er

nette basis al!

gewoon eten en dan heb je een super shape!

^^idem:)

domste opmerking die je kan maken...

mass heeft de juiste tip gegeven..

gewoon boven onderhoud eten knallen met je been trainingen en nooit je shape verliezen.suc6

LOL droog zijn heeft geen enkel pluspunt in het bouwen van een fysiek.

Hoger in vet= vaak meer kracht, wat alleen al resulteerd in meer aanzet tot spier.
Hoger in vet= makkelijker opbouwen van spieren en zo zijn er nog tal van voordelen als hoger testosteron etc.

hoog in vet = geen mooi fysiek, verder gaat een hoog vet percentage heus niet altijd samen met kracht, overigens is dionis 1ste center bij rugby waar sprintsnelheid zon beetje het belangrijkste is, laag in vet blijven heeft dan een hoge prioriteit.

• Topic Starter Topic Starter

Hoger in vet= vaak meer kracht, wat alleen al resulteerd in meer aanzet tot spier.
Hoger in vet= makkelijker opbouwen van spieren en zo zijn er nog tal van voordelen als hoger testosteron etc.

Ben ik het niet mee eens, je hoeft niet vet te zijn om sneller spieren te bouwe, je moet goed op je voeding letten en alles innemen wat je nodig hebt, dat werkt beter dan energie (en stoffen) kwijt te zijn aan het extra gewicht dat je meedraagt.

Voordeel van zwaarder zijn: Overal waar je loopt draag je meer mee.

Ja tuurlijk :rolleyes:

Kun jij mij uitleggen hoe 10 kg extra vetweefsel, mij mogelijk kan helpen extra gewicht te tillen. Als ik mn dipbelt aandoe en er 10 kg aanhang, wordt mn bench dan ook inneens hoger? ???

hoger in vet makkelijker spieren aanmaken? hoe dan? Als ik de hele dag met mn dipbelt met 10 kg rondloop, maak ik dan ook inneens meer spier aan? ???

Meer vet is niet meer test. Lager vet% dan wat standaard is voor je lichaam (verschilt dus per mensen) resulteerd in een lagere test, maar meer vet = niet meer.

Leuk dat je overal wat dingetjes hebt gehoord, maar als je niet zeker weet dat je goed zit, misschien moet je dan advies en commentaat maar voor je houden, of op een vriendelijkere manier brengen/vragen.

• Topic Starter Topic Starter
ls ik de hele dag met mn dipbelt met 10 kg rondloop, maak ik dan ook inneens meer spier aan?

Nou en of, je springt en rent in ieder geval een stuk sneller als je na een week die dipbelt af doet... moet je deze wel constant blijve dragen ;)
Ik vraag me alleen af of jij dit bedoelde.

Ja tuurlijk :rolleyes:

Kun jij mij uitleggen hoe 10 kg extra vetweefsel, mij mogelijk kan helpen extra gewicht te tillen. Als ik mn dipbelt aandoe en er 10 kg aanhang, wordt mn bench dan ook inneens hoger? ???

hoger in vet makkelijker spieren aanmaken? hoe dan? Als ik de hele dag met mn dipbelt met 10 kg rondloop, maak ik dan ook inneens meer spier aan? ???

Meer vet is niet meer test. Lager vet% dan wat standaard is voor je lichaam (verschilt dus per mensen) resulteerd in een lagere test, maar meer vet = niet meer.

Leuk dat je overal wat dingetjes hebt gehoord, maar als je niet zeker weet dat je goed zit, misschien moet je dan advies en commentaat maar voor je houden, of op een vriendelijkere manier brengen/vragen.

Zit je al lang op het forum? :D Zoek zelf eens zou ik zeggen dan zou je mij als je naar zijn fysiek kijkt en daarmee mijn "argumenten" in acht neemt waarschijnlijk wel gelijk geven.
En waar heb je het over met je belt en 10KG??

Waarom denk je dat de meeste PL-ers power hebben en meestal ook een hoog vet% hebben? Calorieoverschot met de juiste training is pure power.

edit: overigens ben ik geen voorstander van een "modder" vet%. Maar een 12 a 14% mag er wel aanzitten imo om te bouwen.

Kun jij mij uitleggen hoe 10 kg extra vetweefsel, mij mogelijk kan helpen extra gewicht te tillen. Als ik mn dipbelt aandoe en er 10 kg aanhang, wordt mn bench dan ook inneens hoger?

als je een week lang draagt, dan ben je toch wel iets sterker...
Zoniet, dan ontgaat me de bedoeling van een weight vest???

:stupid:

Overigens dien je deze smilie te lezen in de correcte betekenis van de uitdrukking.
Voor verdere informatie zie:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/misbruik-im-with-stupid-71147/

Hoe verklaar je dan dat ik sterker ben nu op 83 kilo dan aan het begin van de cut op 90/91 kilo ?

dit heb je fout

hoger in vet = niet meer kracht, boven onderhoud eten = meer kracht
hoger in vet = niet makkelijker opbouwen van spieren, boven onderhoud eten = makkelijker opbouwen van spieren

en zo zijn er nog tal van voordelen als hoger testosteron, wanneer jij genoeg eet.. het eten van vetten is goed voor de aanmaak van oa testosteron, niet het hebben van veel vet :)

Terug
Naar boven