XXL Nutrition

Dionisos, foto's *Benen* nadat erom was gevraagt.

t*ring, wat zijn we weer aardig...

OT: Gewoon boven onderhoud blijven eten en flink eens per week je benen blijven trainen. Dan komt de massa vanzelf. Succes.

hoger in vet makkelijker spieren aanmaken? hoe dan? Als ik de hele dag met mn dipbelt met 10 kg rondloop, maak ik dan ook inneens meer spier aan? ??? .

Tuurlijk wel! Jij hebt nooit naar Dragonball Z gekeken he! Goku traint ook altijd met extra gewicht (ok, extra zwaartekracht, maar da's vergelijkbaar :-))!

Goku for Mr. Olympia!

OT: goeie basis indeed, mooi clean bulken en komt dik in orde.

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk wel! Jij hebt nooit naar Dragonball Z gekeken he! Goku traint ook altijd met extra gewicht (ok, extra zwaartekracht, maar da's vergelijkbaar :-))!

Goku for Mr. Olympia!

OT: goeie basis indeed, mooi clean bulken en komt dik in orde.

Als je het daarmee gaat vergelijken doe het dan goed ;)
Ja hij traint met zwaartekracht, maar dat is pas veel later.
Voor het martial arts toernooi tegen picollo dragen beiden (goku en picollo) gewichten die ze in hun laatste gewitch uitdoen:D

Lijken PRECIES op mijn benen (incl. dat witte gedeelte :P), alleen wat droger.

?? neem nou 2 mensen met dezelfde vvm

de ene weegt 20 kg meer (overdreven, i know) dan de ander

die persoon weegt dus meer, dus moeten zijn spieren meer gewicht tillen -> dus sterker dan die andere persoon met minder gewicht.

daarom zijn dikke mensen toch ook sterker als slanke mensen, okal hebben ze evenveel 'spier'.

dus geeft wel degelijk voordeel als je meer vet hebt/krijgt in de spiergroei.

peace

Ja tuurlijk :rolleyes:

Kun jij mij uitleggen hoe 10 kg extra vetweefsel, mij mogelijk kan helpen extra gewicht te tillen. Als ik mn dipbelt aandoe en er 10 kg aanhang, wordt mn bench dan ook inneens hoger? ???

hoger in vet makkelijker spieren aanmaken? hoe dan? Als ik de hele dag met mn dipbelt met 10 kg rondloop, maak ik dan ook inneens meer spier aan? ???

Meer vet is niet meer test. Lager vet% dan wat standaard is voor je lichaam (verschilt dus per mensen) resulteerd in een lagere test, maar meer vet = niet meer.

Leuk dat je overal wat dingetjes hebt gehoord, maar als je niet zeker weet dat je goed zit, misschien moet je dan advies en commentaat maar voor je houden, of op een vriendelijkere manier brengen/vragen.

Echter zorgt extra vet voor een hogere tegendruk onderin je squat, waardoor oa. het fundament van je lift véél stabieler is. Zelfde geldt voor de flat bench; dikke poten/armen etc zorgen voor goede leverages - daarom cutten veel powerlifters nooit.

Dit zorgt dus voor meer load op de bar, en indirect dus ook meer gain.

Leuk dat je overal wat dingetjes hebt gehoord, maar als je niet zeker weet dat je goed zit, misschien moet je dan advies en commentaat maar voor je houden, of op een virendelijkere manier brengen/vragen.:verneder:

?? neem nou 2 mensen met dezelfde vvm

de ene weegt 20 kg meer (overdreven, i know) dan de ander

die persoon weegt dus meer, dus moeten zijn spieren meer gewicht tillen -> dus sterker dan die andere persoon met minder gewicht.

daarom zijn dikke mensen toch ook sterker als slanke mensen, okal hebben ze evenveel 'spier'.

dus geeft wel degelijk voordeel als je meer vet hebt/krijgt in de spiergroei.

peace

onzin, ik druk meer dan sommige gasten van 100 kilo..

dikke mensen zijn dus echt niet per definitie sterker, ****ing onzin.. ik weet niet waar je dat vandaan haalt.. idioot

haha 1kg vet betekent niet 1 kilo spieren klont en dus ook niet meer kracht
komop zeg dat weet een klein kind nog wel.

Als ik hoger in mn vetpercentage zit ben ik sterker, misschien geldt dit niet voor iedereen dan maar voor mij wel iniedergeval.....

Begin is er, nu verder gaan hè!

Terug
Naar boven