MuscleMeat

Dip met trainen

Kris608

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Inmiddels al ongeveer zes weken lang ben ik aan het ervaren hoe het is om een klote periode te hebben met BB. Onregelmatig en minder trainen dan normaal, Voeding die echt drie keer nergens op lijkt, en je slecht in je vel voelen. Iedereen kent het hier waarschijnlijk wel en maakt wel eens van die periodes mee.

Het afgelopen jaar ben ik van 76 kg naar 90 kg gegaan en zat prima in mijn vel. Ik had regelmatige trainingstijden, en met de voeding leek het allemaal prima in orde. De laatste tijd ben ik helaas totaal uit mijn ritme...5 kg afgevallen. Het lijkt het allemaal nergens op. Vandaar ff een klein vraagje van mij richting jullie.

mijn vakantie is begonnen en ik heb een baantje gevonden als 'pre loader' bij een post bedrijf. Vijf dagen in de week ben ik van half 5 tot 8 uur 's ochtends bezig met pakketjes op een lopende band leggen. Voor mijn gevoel verbrand ik aardig veel cals, en ik vroeg me dus af wat de beste manier is om die verbranding te compenseren. Ik probeer zodra ik wakker word direct te starten met een flinke maaltijd, maar zal het niet beter zijn om tijdens en na het werken iets extra's te eten?

Overigens ook nog een vraagje m.b.t trainingstijden. Zelfde tijdstip aanhouden elke dag, of maakt het in principe niet veel uit of ik in de ochtend, middag of avond train?

Lijkt misschien allemaal een beetje een vaag topic, maar probeer mijn zaakjes weer een beetje te reorganiseren en op orde te krijgen.;) Hopelijk is de motivatie sterk genoeg om die 5 kg er in no-time weer op te hebben.

Alvast bedankt voor de reacties, en alle tips zijn welkom btw.:)

Iedereen komt een eer in een dip met zijn taining veel heel veel haken er dan van af
niet doen echt niet doen
je zult niet veel resultaat zien en geen zin hebben toch doorgaan
als je dan weer uit de dip bent dan ga je de veranderingen zien

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen komt een eer in een dip met zijn taining veel heel veel haken er dan van af
niet doen echt niet doen
je zult niet veel resultaat zien en geen zin hebben toch doorgaan
als je dan weer uit de dip bent dan ga je de veranderingen zien

Thanks. tja hopen dat ik snel weer op de goede weg terug ben.

KOM OP!!! t komt wel weer goed

ik heb ook een dipje, eigenlijk heb ik het gewoon veel te druk,
ben aan t verbouwen moet mn eind thesis vrijdag ingeleverd hebben.
maak dagen van 06.00 tot 23.00 en ben helemaal naar de kloten. trainen zit er al dik een maand niet in.

neem even voledig rusten en maak een afspraak met je zelf wanneer je weer gaat beginnen. ik ga iig maandag (volgende week weer starten) en er weer vol tegen aan!!!

sterkte

Ik kan niet zonder sporten. ik moettttt erheen. maak er gewoon een verplichting van ;) of ga naar het strand als het een mooi dagje is en kijk hoe 80% van de mensen daar uitziet. dan komt de motivatie ook wel

ken t, heb zelf nu ook een dip, ruim 10 kilo aangekomen in 5 maanden en nu is er in 2 weken weer 3 kilo vanaf. heb die 2 weken niet goed kunnen eten door vakantie naar New York, nou probeer daar maar eens goed te eten, ja vette grafzooi, burger king als ontbijt gatverdamme :P iedereen was ook verbaasd dat ik was afgevallen met al dat vette vreten.

anyway, probeer nu weer back on track te komen. Tis ff balen maar ik blijf er niet te lang bij hangen. je kunt t toch niet meer terugdraaien! dus gewoon positief blijven en niet gaan slacken :P

Gwn eten en vreten en niet aan denken!

Terug
Naar boven