MuscleMeat

Discussie-topic

Wat doen die linkse aanhangers trouwens in dit topic met een quote van zo'n rijke vent aan het begin. Moeten die niet zeuren over belastingverhoging etc.

129103141098383757.jpg

Wat een k*ttopic.
Ik wist dat dit reltopic gaande was, maar aangezien mijn aanwezigheid elders verwacht werd kon ik helaas niet participeren. Dus hopend op wat sappig gerel heb ik met blijde verwachting dit topic geopend. Helaas zijn de posts die het aanblik waard zijn op 1 hand te tellen.

Dank u. Kon helaas niet wat meer posten vandaag. Druk, druk, druk.

Hoe was je rijsttafel?

Wtf is dit voor een hoerentopic :roflol:.
Beetje leuteren over alles en nog wat. Banale discussies/ruzie maken en voor deze ene keer niet omdat er een echte overtuiging achter schuilt, maar gewoon omdat er een of ander pseudopsycholoogje hier en daar een schouderklopje aanbiedt... Enerzijds gewoon een bende marjonetjes die stilvallen als het handje even verkrampt, anderzijds geef je juist macht aan iemand die helemaal geen controle heeft- maar het wel wilt doen lijken.
Eerst claimen dat er geen vooringenomenheid is, om daarna toch te beamen dat je had verwacht dat er (3 van de) 4 'tenoren' ten tonele zouden komen.
Je kan zeggen wat je wilt over vooringenomenheid, maar iedereen kan met dure woorden goochelen, en het enige psychologische effect dat er uit dit "onderzoek" naar voor komt, is dat van self-fulfilling prophecy.

Los van dit alles moet ik wel toegeven dat ik het aangenaam topic vind. Ik zie ook niet echt het probleem in van heel het gezeik over off-topic threads. Ik kijk graag VT4, en zap bij de reclame door naar 2BE. Om zeven uur zap ik naar VTM. Ik krijg het nieuws voorgeschoteld in een mooie grote doos, met een rode strik errond; Maar al bij al... Uiteindelijk heb ik wel het nieuws gezien.

4e schotel net afgemaakt, die andere twee doe ik morgen. Eventjes kijken of ik er als bonus nog even een zelfgemaakte sambal uit kan knallen. Zo af en toe moet je je schoonouders een beetje verwennen he. Die beste man heeft hier van de week twee buitenkranen gerepareerd zonder dat hij wat wilde hebben voor de onkosten. Dus ik dacht kom, laat ik ze weer een keer iets fatsoenlijks eten. Zo ben ik dan ook wel weer he.

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:02 ----------

Is het nu een hoerentopic of een aangenaam topic?

Laatst bewerkt:
Commercieel hoerig en verwerpelijk, maar tevens best vermakelijk

Een indo die van koken houdt. Vind je het gek dat je dan enigszins vatsig oogt.

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------

Maar weltruste, beste gasten.
Ik ga even verder lezen hoe Huxley aan het trippen is op mescaline.

De enige positieve ontwikkeling in dit topic is haaii´s groei.

Ik ben persoonlijk meer benieuwd naar die rijsttafel van Klaaswitz en of er nog wat overblijft.

Serieus, dat wilde ik eigenlijk in m´n post erbij zetten maar aangezien hij m´n vorige opmerking over z´n rijsttafel negeerde heb ik de moeite maar niet genomen.:D

Wat ik me afvraag is wat nou off-topic gelul is en on-topic..?

Wat ik me afvraag is wat nou off-topic gelul is en on-topic..?

Je snapt het allemaal niet meer met die bekrompen grijze massa van je. Kom op Moraalridder. Wees niet bang en probeer op te staan uit die liggende positie. Iedereen heeft dat ooit moeten doormaken, alleen de een dus eerder dan de ander.

Het is bewolkt. :(

Wtf is dit voor een hoerentopic :roflol:.
Beetje leuteren over alles en nog wat. Banale discussies/ruzie maken en voor deze ene keer niet omdat er een echte overtuiging achter schuilt, maar gewoon omdat er een of ander pseudopsycholoogje hier en daar een schouderklopje aanbiedt... Enerzijds gewoon een bende marjonetjes die stilvallen als het handje even verkrampt, anderzijds geef je juist macht aan iemand die helemaal geen controle heeft- maar het wel wilt doen lijken.
Eerst claimen dat er geen vooringenomenheid is, om daarna toch te beamen dat je had verwacht dat er (3 van de) 4 'tenoren' ten tonele zouden komen.
Je kan zeggen wat je wilt over vooringenomenheid, maar iedereen kan met dure woorden goochelen, en het enige psychologische effect dat er uit dit "onderzoek" naar voor komt, is dat van self-fulfilling prophecy.

Eindelijk nog iemand met verstand hier :)

HardcoreNL, die schrijft vooral wat hij goed vindt klinken, of het ergens op slaat is een tweede. Is die waarschijnlijk gewend van het schoolplein, daar maak je nog indruk met nergens op gebaseerde onzin, want het klonk wel lekker. Althans, in de belevingswereld van een 14 jarige puber. Op het schoolplein is ieder weerwoord dat lekker vlot klinkt een punt, in de grote mensenwereld ben je dan gewoon een halve gare. Zo zit hij ook vaak tegenover de docent. Hardcore, ik vind dat je de laatste tijd nogal brutaal bent en die cijfers van je de laatste tijd gaan ook niet echt lekker. Waarop onze harde kern dan iets zegt als: Kijk naar je zelf man, je bent toch niet voor niets leraar geworden, niet omdat jij nu het wiel hebt uitgevonden! Klinkt cool, voor iedere 14 jarige halve zool. Zo ook in Hardcore's beleving. Hij haalt er bevrediging uit, zonder door te hebben dat ieder persoon met een wel functionerend brein ziet dat het een halve gare is. Juist omdat hij al 17 is.

Terug
Naar boven