- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik ben persoonlijk meer benieuwd naar die rijsttafel van Klaaswitz en of er nog wat overblijft.De enige positieve ontwikkeling in dit topic is haaii´s groei.
Ik ben persoonlijk meer benieuwd naar die rijsttafel van Klaaswitz en of er nog wat overblijft.

We wachten de uitnodiging wel af, neem ik de alcoholische versnaperingen mee.Serieus, dat wilde ik eigenlijk in m´n post erbij zetten maar aangezien hij m´n vorige opmerking over z´n rijsttafel negeerde heb ik de moeite maar niet genomen.![]()
We wachten de uitnodiging wel af, neem ik de alcoholische versnaperingen mee.

Wat ik me afvraag is wat nou off-topic gelul is en on-topic..?
Wtf is dit voor een hoerentopic.
Beetje leuteren over alles en nog wat. Banale discussies/ruzie maken en voor deze ene keer niet omdat er een echte overtuiging achter schuilt, maar gewoon omdat er een of ander pseudopsycholoogje hier en daar een schouderklopje aanbiedt... Enerzijds gewoon een bende marjonetjes die stilvallen als het handje even verkrampt, anderzijds geef je juist macht aan iemand die helemaal geen controle heeft- maar het wel wilt doen lijken.
Eerst claimen dat er geen vooringenomenheid is, om daarna toch te beamen dat je had verwacht dat er (3 van de) 4 'tenoren' ten tonele zouden komen.
Je kan zeggen wat je wilt over vooringenomenheid, maar iedereen kan met dure woorden goochelen, en het enige psychologische effect dat er uit dit "onderzoek" naar voor komt, is dat van self-fulfilling prophecy.