- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Ik sta hier potverdomme een rijsttafel te maken terwijl ik spa blauw drink. Ja, met zo'n schort om.
Je bent daar al zolang mee bezig, en al die moeite voor jezelf...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta hier potverdomme een rijsttafel te maken terwijl ik spa blauw drink. Ja, met zo'n schort om.
) Dan denk ik NGT, maar dat is meer een gevoel, dan iets dat ik kan uitleggen. Wat denken jullie? DISCUSSIE! Oh en C=cultuur M=Maatschappij N=Natuur G=gezondheid en T=Techniek.Je bent daar al zolang mee bezig, en al die moeite voor jezelf...

Nou dan is het of C&M en E&M of N&G en N&T. Als het allemaal zo heet nog iig. (kijk mij eens al lang van het VWO af zijn) Dan denk ik NGT, maar dat is meer een gevoel, dan iets dat ik kan uitleggen. Wat denken jullie? DISCUSSIE! Oh en C=cultuur M=Maatschappij N=Natuur G=gezondheid en T=Techniek.
Of iedergeval, de profielen kloppen de door jou gekozen 2 niet.geen reactie op mijn post ?
betekent dit dat we trg vriendjes kunnen zijn ?
Foutief
Op dat je geen bier hebt heb ik alleen medelijden.

Wat een post zeg.
Kun je op zijn minst een 6-pack brengen.![]()
en ik heb spijtig ook niks meer staan...Ik kan die 40% vp teveel niet zomaar wegtoverenen ik heb spijtig ook niks meer staan...

Wat heeft dat ik dik ben ermee temaken ...oh w8 snap het al.![]()
al, pas. Weer moeite met een toch simpel verband. Kom op haaii, je kan zoveel beter.
ow maar daar heb ik trouwens een uitleg voor ik heb autisme. (hier A.U.B geen flauwe posts over)The dumbest people I know are those who can't leg verbanden en luisteren.

Laten we terug on topic gaan. Of was dit de bedoeling

!!! gezien de doelgroep tot wie ik dit topic richtte zich uitbundig laat horen, concludeer ik de opzet alleszins geslaagd en heeft het nut van dit experiment zichzelf bewezen !!!
voor de geïnteresseerden even geïllustreerd:
- ik noem 2 namen: Klaaswitz en Moraalridder... Ik veroordeel hun "typerend gedrag" en lok hen zodoende uit hun tent.
- Ik wacht op reacties en daarop volgen onmiddellijk... Jazeker, zoals geanticipeerd: Angelus en Thomastog. Twee namen die zeker niet mochten ontbreken binnen dit concept. Even later hebben we nog te doen met Medievil... De cirkel is (bijna) compleet.
Dan heb je nog een groep... Degenen die er totaal niets van snappen... Zij noemen alles maar gay. Dat is de grijze laag die een benaming tracht te geven aan hetgene zij niet begrijpen.
Ik snap er niets van, dus noem ik het maar gay, dan houdt het wel steek binnen mijn denkvermogen... Deze kunnen hebben dun rol hierbij ook bewezen.
Enkelen lezen niet tussen de lijntjes, zij denken dat dit topic in het leven geroepen is omwille van persoonlijke frustraties. Zij begrijpen duidelijk ook de opzet van dit experiment (nog) niet.
Tot zover mijn conclusie omtrent de beginfase... Verder heb ik niets meer in de hand en zien we wel welke kant het opgaat hier... Daar kunnen we later weer wat typerend internetgedrag in herkennen en trachten conclusies uit te trekken.
Ik anticipeer een volgende fase, maar dat hangt van één ding af en dit kan ik helaas niet vertellen, anders is het experiment beïnvloed.
PS: De verwijten die ik maak of gemaakt heb tot dusver zijn absoluut niet persoonlijk gericht, maar slechts naar de internetpersoonlijkheid (avatars) en hun rol binnen dit forum. Gelieve hier dan ook niet van wakker te liggen of aanstoot aan te nemen. Mocht dit toch gebeuren, bied ik mijn verontschuldigingen aan en hoop ik hiermee te hebben verklaard dat ik niets tegen jullie persoonlijkheden heb.
Ik tracht voor mezelf enkele relaties te onderzoeken tussen menselijk (groeps)gedrag IRL en op het net.

Wat een geraaskal weer maar mijn oog viel hier even op. Dit cliché is een fabeltje.