MuscleMeat

Discussie-topic

HardcoreNL, die schrijft vooral wat hij goed vindt klinken, of het ergens op slaat is een tweede. Is die waarschijnlijk gewend van het schoolplein, daar maak je nog indruk met nergens op gebaseerde onzin, want het klonk wel lekker. Althans, in de belevingswereld van een 14 jarige puber. Op het schoolplein is ieder weerwoord dat lekker vlot klinkt een punt, in de grote mensenwereld ben je dan gewoon een halve gare. Zo zit hij ook vaak tegenover de docent. Hardcore, ik vind dat je de laatste tijd nogal brutaal bent en die cijfers van je de laatste tijd gaan ook niet echt lekker. Waarop onze harde kern dan iets zegt als: Kijk naar je zelf man, je bent toch niet voor niets leraar geworden, niet omdat jij nu het wiel hebt uitgevonden! Klinkt cool, voor iedere 14 jarige halve zool. Zo ook in Hardcore's beleving. Hij haalt er bevrediging uit, zonder door te hebben dat ieder persoon met een wel functionerend brein ziet dat het een halve gare is. Juist omdat hij al 17 is.

haha lol, opzich heb je een punt.
Maar Toch rammelt het, als een huis dat van binnen uit opgegeten is door verschillende diersoorten. Elk moment kan het instorten, het is alleen een kwestie van tijd. Het kan zo neergehaald worden, maar omdat we het in zijn waarde laten laat ik het staan. Voor even.

Ok, "Jaap ja":rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik kan niet wachten op de rethoriek van HardcoreNL die zijn weerga niet kent. Kom op jongen, laat dat huis rammelen alsof het op een aardse breuklijn staat. Kom op vriend, geef die klaaswitz van jetje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ava%20Cowan%20Female%20Fitness%20model%20sexy%20abs.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

twin_girls_24.jpg

HardcoreNL, die schrijft vooral wat hij goed vindt klinken, of het ergens op slaat is een tweede. Is die waarschijnlijk gewend van het schoolplein, daar maak je nog indruk met nergens op gebaseerde onzin, want het klonk wel lekker. Althans, in de belevingswereld van een 14 jarige puber. Op het schoolplein is ieder weerwoord dat lekker vlot klinkt een punt, in de grote mensenwereld ben je dan gewoon een halve gare. Zo zit hij ook vaak tegenover de docent. Hardcore, ik vind dat je de laatste tijd nogal brutaal bent en die cijfers van je de laatste tijd gaan ook niet echt lekker. Waarop onze harde kern dan iets zegt als: Kijk naar je zelf man, je bent toch niet voor niets leraar geworden, niet omdat jij nu het wiel hebt uitgevonden! Klinkt cool, voor iedere 14 jarige halve zool. Zo ook in Hardcore's beleving. Hij haalt er bevrediging uit, zonder door te hebben dat ieder persoon met een wel functionerend brein ziet dat het een halve gare is. Juist omdat hij al 17 is.
Hoe zit het nou met die rijsttafel? :mad::(

Hebben HardcoreNL en Notime nou via PM afgesproken om mij uit de tent te lokken?

Zoals je weet herken ik sarcasme niet. Dus bedankt.
14 pagina's trouwens al, heeft TS al bijna genoeg voor conclusies?

Hoi Klaas, hoe is het ouwe linkse rakker?! :wave2:

Zegt het allemaal lijkt mij.

Ook zo een geil wijf!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"the dumbest people i know are those who know it all."
-- malcolm forbes,

wie de logica niet inziet achter bovenstaande zegswijze mag dat hier komen neertypen.

Klaaswitz, moraalridder, ...???
Hier mogen jullie van mij, ons, forumdebielen allerhande komen bekeren en verlichten met jullie wijsheid.

Ongestoord vingerwijzen, muggeziften en ander nutteloos tijdverdrijf mogen jullie van mij hier komen doen.

Dit is mijn poging om andere (wel belangrijke) topics zuiver te houden van off-topic mierengen**k waarbij de één zijn internetego tracht te strelen doormiddel van manipulatie van dit beperkte communicatiemiddel, met als doel de ander klein te kijgen onder het mom bekeren en zo trachten vrede te nemen met zijn eigen tekortkomingen in het dagelijkse leven.

Jongens, vervul hier rustig jullie taak.
hou je bek man, lul

Volgens enkele betrouwbare bronnen zal de TS binnen korte tijd met een genadeloze analyse komen en zal hij al jullie zwakheden (die jullie waarschijnlijk zelf nog niet eens kennen) op magnifieke wijze blootleggen.

- Ik wacht op reacties en daarop volgen onmiddellijk... Jazeker, zoals geanticipeerd: Angelus en Thomastog. Twee namen die zeker niet mochten ontbreken binnen dit concept. Even later hebben we nog te doen met Medievil... De cirkel is (bijna) compleet..

Heb je mij nog nodig? :D

Ik snap je gedoe over Klaaswitz. Het is niet wat hij zegt, maar de manier waarop.
Hetzelfde met jou eigenlijk.. Het is niet erg waar je je aan ergert, maar de manier waarop. (dit topic als vb)

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Volgens enkele betrouwbare bronnen zal de TS binnen korte tijd met een genadeloze analyse komen en zal hij al jullie zwakheden (die jullie waarschijnlijk zelf nog niet eens kennen) op magnifieke wijze blootleggen.

Ik hoop het en ik zou het prachtig vinden. Dat zou 'm veranderen van de zoveelste mossel in de zee tot de man die op de tweede verdieping naar DBB toekijkt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven