NoTimeToWaste
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 11%
Goed initiatief, alleen jammer dat het opgestart is door een belachelijk kinderlijke poster. Blijkbaar erger je je aan de kracht en passie die de 2 desbetreffende heren(Klaaswitz & Moraalridder) steeds in hun post stoppen.
Maar toch ben ik benieuwd hoe je 'plan' zich gaat ontwikkelen in dit topic, ook al zie ik de regenwolken als onvermijdelijk.
Voor jou is het inderdaad een peroonlijke zaak HardcoreNL, jij hebt al vaker in de clinch gelegen met deze heren.
Maar doel van dit topic is dat jij jezelf de vraag gaat stellen: Is dit nu een persoonlijke zaak? Of een persoonlijke zaak tussen hun en mij op dit forum? Hoe beïnvloeden deze discussies mijn dagelijkse leven?
Begrijpen jullie dat de huidige communicatietechnieken "SMS, MSN, chats, facebook, netlog, hyves, forums, twitter" een onduidelijkheid schept?
Mensen kunnen amper deftig communiceren mbv hun basisvaardigheden en de exponentiële groei van alternatieve communicatiemiddelen roept bij "denkers" onder ons vele vragen op.
Zijn jullie wel klaar voor dit onderwerp?
Anders trek ik me een tijdje terug... maar a.u.b. nog geen slot op dit topic zetten, dit kan best leerzaam worden.

Met zulke laatste stuiptrekkingen lukt het niet, het schip is zinkende