AndroidHealthClinic

Dit is de gsm van de toekomst

ik heb een beetje schrik dat we steeds afhankelijker zullen worden van dergelijke gadgets. er onstaat steeds meer en meer een digitale kloof tussen arm en rijk. Zelf binnne europa. Wat met de mensen die het niet kunnen kopen. En wat zal er gebeuren indien we bijv binnen 200 jaar door één of ander voorval al onze technologie verliezen?
Zonnewinden, EMP-warfare,...

Dan kunnen ze je niet meer lastig vallen om te zeggen dat je vroeger moet komen werken...

Super mooie trailer en geloof zeker dat zoiets over 10jaar net zo gewoon is als een mobiel nu

Oke, 10jaar kan optimistisch zijn. Maar denk niet dat het zo belachelijk is. Maar ik ben ook een stuk vooruitstrevender dan onze ouwe conservatieve arnold:D

ik vind het een maf toestel.Ben benieuwd hoe de superdudes er over 100 jaar bijlopen.Dan halen ze hun scooter achter hun dikke bontjas vandaan.

Laatst bewerkt:
hm best wel geinige gadget lijkt me

****ing ziek hoe hard de technologie vooruitgaat!!

Gaaf apparaat, waar zouden we zijn zonder de ruimtevaart

moet niet gekker worden..lijkt me toch wel dat het langer gaat duren dan 7jaar..

Awesome! :D

hijs wel vet, beetje science fiction

dat zou je 15 jaar ook gezegt hebben bij een mobile telefoon van nu

nano technologie zal een nieuwe revolutie betekenen
veel ingrijpender als die van de industriële revolutie of digitale revolutie
en jongens het komt echt.

Had t gezien idd :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nokia-morph.jpg

ook leuk

Deze is btw ook gaaf ,.. met mee veranderend oppervlak :D

Nokia 888

Voor de dames ;

concept_phone.jpg

ik heb een beetje schrik dat we steeds afhankelijker zullen worden van dergelijke gadgets. er onstaat steeds meer en meer een digitale kloof tussen arm en rijk. Zelf binnne europa. Wat met de mensen die het niet kunnen kopen. En wat zal er gebeuren indien we bijv binnen 200 jaar door één of ander voorval al onze technologie verliezen?
Zonnewinden, EMP-warfare,...
dit soort technologie maakt het juist mogelijk voor ontwikkelingslanden om zich te ontwikkelen, doordat laptops etc. steeds goedkoper worden en internet steeds wijdverbrijder wordt kunnen mensen in ontwikkelingslanden er ook over beschikken en zo kennis vergaren, veel van deze projecten zijn al gaande.

Terug
Naar boven