XXL Nutrition

Dit is erg jongens

Ano_1990_4

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
2
en geen gare hanehok van maken ok!

mijn kat is er ook heen geweest in 1998

BEEK - De politie heeft maandagmiddag in een dierencrematorium in Beek (Limburg) 28 dode maar niet gecremeerde huisdieren gevonden. Het gaat om 23 honden en vijf katten, meldde de politie dinsdag.

De gealarmeerde politie pakte de eigenaresse op. De vrouw bleek in de war en is overgedragen aan de GGD. De dode dieren zijn naar een crematorium in Roermond gebracht.

De kadavers werden ontdekt door een Duits echtpaar dat wilde betalen voor de urn met as van hun overleden huisdier. Eenmaal binnen zagen zij tot hun ontsteltenis hun dode kat op de grond liggen. In het tumult dat daardoor ontstond, verzamelden zich nog eens tien mensen die wilden weten wat er met hun huisdier was gebeurd

kom we moeten geld inzamelen!

t*ring... heb je dus al maandenlang een urn met verbrand papier erin op je schoorsteenmantel staan :D En er nog voor betaald ook!

Maar goed dat ik mn katje zelf heb begraven

• Topic Starter Topic Starter
:(

vind dat zo erg ken die mevrouw wel natuurlijk

ze ging met de jaren achteruit! werd steeds dunner ( al het verdriet zeker ) dit moet je ook niet gaan doen als dieren liefhebber! en toen stierf haar man erg hoor allemaal!

ik ga wel eens informeren die tent mag niet gesloten worden

Verschrikkelijk, echt verschrikkelijk..

Het verhaal is nog even wat anders!

ze hebben de vrouw binnen gevonden helemaal door de war lag ze tussen de dieren in!

de dieren zin dus naar roermond gebracht waar er fotos van zijn gemaakt en gecremeerd zodat de eigenaren de juiste urn terug krijgen met hun as

Jezus, dat maakt het verhaal wel ff wat anders... dat mensen echt zo kunnen aftakelen he?

Freaky.
Wel een mooi voorbeeld hoe de manier van berichtgeving je mening kan beïnvloeden.
Als je alleen het krantenbericht leest denk je al snel, wat een gestoorde k*t en nog een oplichtster ook. Lees je het verhaal van MarkyWannabee dan krijg je medelijden met haar. Een zielige overspannen vrouw.

Lauw zei:
Freaky.
Wel een mooi voorbeeld hoe de manier van berichtgeving je mening kan beïnvloeden.
Als je alleen het krantenbericht leest denk je al snel, wat een gestoorde k*t en nog een oplichtster ook. Lees je het verhaal van MarkyWannabee dan krijg je medelijden met haar. Een zielige overspannen vrouw.
ik heb in 1998 onse kat daar begraven!

begin me nu zelf ook wel beetje zorgen te maken... toen was ze wel nog inorde dat wel ..

Terug
Naar boven