AndroidHealthClinic

dit is me eet train en kuur schema geworden

• Topic Starter Topic Starter
maak me nou niet bang

tja, wat moet je hier nou nog zeggen..? 3e kuur, nog geen 70 kg, geen toereikend voedingsschemaen overdag lekker thuis zitten computer spelletjes spelen. Krijg al helemaal een beeld zo.

een hele lap tekst, best een mooi verhaal.. jammer dat je nederlands echt waardeloos is.
ik zou het geld van de kuur in een cursus nederlands stoppen; hier heb je veel meer aan dan spieren!

ik ga dr niet al te diep op in, maar wat er voornamelijk
niet klopt is dat er al geen 1 vast schema is. Daarnaast
3 shakes mammoth per dag? je krijgt bijna geen hoogwaardig
voedsel binnen, bv waar is je kipfilet, waar is je tonijn, waar is
uberhaupt je vis, waar zijn je groenten, waar is je biefstuk, waar zijn je vitamines, waar
is je zilvervliesrijst en volkoren pasta?

het riekt naar gemakzucht, maar dat doet dit geheel zowiezo al.
Maar verdomd, je hebt de ganse dag de tijd om eten klaar te maken,
en dit is waar je mee komt..?

ik ga dr niet al te diep op in, maar wat er voornamelijk
niet klopt is dat er al geen 1 vast schema is. Daarnaast
3 shakes mammoth per dag? je krijgt bijna geen hoogwaardig
voedsel binnen, bv waar is je kipfilet, waar is je tonijn, waar is
uberhaupt je vis, waar zijn je groenten, waar is je biefstuk, waar zijn je vitamines, waar
is je zilvervliesrijst en volkoren pasta?

het riekt naar gemakzucht, maar dat doet dit geheel zowiezo al.
Maar verdomd, je hebt de ganse dag de tijd om eten klaar te maken,
en dit is waar je mee komt..?

als ik hier eet schemas zie dan zie ik 1 vast schema ik snap niet dat je na 4 weken elke dag kip of kalkoen of rosbief et nog kan eten?? wat ik in myn voedings schema heb gezet zyn dus wel de standaart dingen dis ik elke dag neem als ik in me schema zet savonds 8 uur 100g zilvervlies reist jesus ga ik elke avond meten om 8 uur dat het 100 gram is en dat elke dag vrete? nee dan is het aardapels dan is het pasta dan is het met sla en tonijn dr in dan is het een x patat friet met 250 gram kip vile dan zyn het gestampte aarsappels met groente en dopertjes en gehakt bal dat ken ik tg niet zo ff snel in me schema knallen waar om gaat is ik heb al een basis behoefte met die dingen die ik heb geschreven das 200g eiwitte perdag.. dat is exclusief avond eten melk van me shake van me noten van me brood met beleg dr op dat allemaal by elkaar komt ik zeker uit rond de 300g per dag
ik weeg maar 69 dus ik eet niet als iemand van 90 en 300g eiwitten voor iemand van 69 is wel voldoende of ben je niet mee eens?

Ik snap er weinig van, maar ik denk dat je best een andere sport zoekt als je geen moeite wil doen voor je eten.

als ik hier eet schemas zie dan zie ik 1 vast schema ik snap niet dat je na 4 weken elke dag kip of kalkoen of rosbief et nog kan eten?? wat ik in myn voedings schema heb gezet zyn dus wel de standaart dingen dis ik elke dag neem als ik in me schema zet savonds 8 uur 100g zilvervlies reist jesus ga ik elke avond meten om 8 uur dat het 100 gram is en dat elke dag vrete? nee dan is het aardapels dan is het pasta dan is het met sla en tonijn dr in dan is het een x patat friet met 250 gram kip vile dan zyn het gestampte aarsappels met groente en dopertjes en gehakt bal dat ken ik tg niet zo ff snel in me schema knallen waar om gaat is ik heb al een basis behoefte met die dingen die ik heb geschreven das 200g eiwitte perdag.. dat is exclusief avond eten melk van me shake van me noten van me brood met beleg dr op dat allemaal by elkaar komt ik zeker uit rond de 300g per dag
ik weeg maar 69 dus ik eet niet als iemand van 90 en 300g eiwitten voor iemand van 69 is wel voldoende of ben je niet mee eens?

Leer eerst eens normaal typen man? Ik zie niet 1 goede zin staan...alles typ je aan een stuk door, lekker duidelijk!

En wat jij gebruikt is abnormaal. Ik weeg bijna 110 en groei nog goed op 500 test en 400 deca, en dan komt jij aan met 40kg minder en je gaat meer gebruiken? Helemaal nergens voor nodig.

Je voeding is ook ronduit slecht. Als je er de moeite niet voor wilt doen moet je niet kuren. Maak eens een fatsoenlijk schema. Het gaat niet alleen om wat je totaal binnen krijgt, de timing is minstens net zo belangrijk.

Leer eerst eens normaal typen man? Ik zie niet 1 goede zin staan...alles typ je aan een stuk door, lekker duidelijk!

En wat jij gebruikt is abnormaal. Ik weeg bijna 110 en groei nog goed op 500 test en 400 deca, en dan komt jij aan met 40kg minder en je gaat meer gebruiken? Helemaal nergens voor nodig.

Je voeding is ook ronduit slecht. Als je er de moeite niet voor wilt doen moet je niet kuren. Maak eens een fatsoenlijk schema. Het gaat niet alleen om wat je totaal binnen krijgt, de timing is minstens net zo belangrijk.

ik zal elke sondag een week overzicht late zien met wast ik heb getraind die dag en wat ik heb gegeten die dag met tyd stip..ik vul dat die dagen allemaal in en sondag maak ik het in oorde kan je zelf deoverzicht zien en vanauit daar mochten jullie willen...kunne jullie me helpen

kerel, ik zit op ongveer 330 gram eiwitten per dag en ik kuur niet eens en ik ben 1.78 77kg 9% , je moet echt gewoon plannen wat je gaat eten en hoe en waar, en ja als jij elke dag het zelfde moet eten dan moet dat toch maar , ik zit ook al een half jaar aan de kip en rijst/wok gedoe denk je dat me dat niet de strot uit hangt? maar je weet waar je het voor doet,

maak van deze kuur een succes , je zegt zelf en ik merk dat je het dit keer goed wil doen maar als je dan al alle basis en logische advies van sommige posters hier in de wind slaat, dan brengt deze 3e kuur je echt niet die 80kg .

nu mag je mijn mening ook gewoon negeren , maar besef wel dat wij hier niet zitten met de bedoeling om jou het zo moeilijk mogelijk te maken maar wel om je kuur te laten slagen.

Dit is je 3e kuur en je weegt 69 kg?

:roflol:

Eerlijk is eerlijk, de uitgevoerde rol van de kloontjes krijgt na jarenlang prutswerk toch een uitvoering van kundige aanpak.

Denk dat ik vast een account claim voor eind dit jaar en eens op hyves en superdudes een mooie pasfoto zoek en reduceerd naar 80 80.

Tof zeg je wil niet eten zoals iemand van 90kg maar wel kuren als iemand van 90kg.
Je wil niet de moeite doen om een degelijk schema voer voeding en training te maken maar je wil wel groeien als iemand met goede schema's.
Gast ga tog gewoon nog een beetje groeien naturel voor je je lichaam vol spuit met anabolen, gaat veel meer opbrengen dan.
Ga anders gewoon aan de sintol dan moet je niet meer gaan trainen ook ni.
(Ik denk dat het weer zomer word en er moet gepronkt worden op het strand.)

Luister tog naar de goede raad die men hier probeert te geven op het forum je brengt onze sport in discrediet man en het is trouwens voor je eigen goed wat men je probeerd te vertellen.

Groet A40.

"Gestampte aarsappels...."
whahaha :roflol:

Hoe kom je aan 4 weken? Het is levenslang.

De ramptoerist in mij kan gewoon niet weerstaan om dit logje te blijven volgen ...

Your mind is made up sooooo... goede moed in ieder geval kerel.
Hou je ook even bij wat je eet, traint, eventueel state of mind ?

tegen de adviesen van paar van jullie ga ik tg kuren wat jullie vast wel dachte dat ik het zou doen.
maar ik ben van mening dat dit me wel gaat helpen en ben dr ook heel erg mee bezig.
ik ga zoveel mogelyk details geven mochten jullie geintereseert zyn in me progressie met foto's
(mocht ik dit hier verkeerd geplaats hebben myn fout myn excussis)

me Calorie behoeftes:

Lichaamsgewicht: 69 Kg Vetpercentage: 11 % Vet Vrije Massa: 61.4 Kg 69*0.89

Basisbehoefte: 1473.8 Kcal 61.4*24
Sporttoeslag: 147.4 Kcal 1473.8*0.1
Arbeidstoeslag: 442.2 Kcal 1473.8*0.3
Sportieve arbeidstoeslag: 500 Kcal 1473.8*500
------- + Totale dagelijkse behoefte energie: 2563 Kcal

Dagelijkse behoefte Eiwitten: 135 Gram 61.4*2.2)
Dagelijkse behoefte Vetten: 57 Gram (2563*0.2)/9
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 378 Gram

VOEDING:

hoe myn voeding nu is zit ik dr al overheen.
ik ga nu niet precies vertellen wat ik eet want dat varieert per dag wel
maar ik kom aan me ckal en dr heel wat boven met eiwitten.
2 tot 3 shakes per dag van mammoth 2500. das 50 gram eiwitte per shake (2x50g=100g eiwit)
3 tot 4 eiren per dag (3x8g=24g eiwit)
1 kilo kwark per 100g / 7g eiwitte (10x7g=70g eiwitte)
dan komt dr nog melk avond eten tussen doortjes en noten(100g p/d)
brood met kip of rosbief ect.
grof weg en simpel uitgerekend zit ik nu al 200g eiwitten met alleen 1 kilo kwark,2 shakes en 3 eiren per dag ect de rest van het eten.

me carb vind ik persoonlyk minder van belang maar aangezien dr in de shakes een hoop carb in zitte plus in me avond maaltyd ook dat ik wel tevrede ben.

en om me vette zit ik ook wel safe.zit beetje hoger dan hier aan gegeven.

(commetaar welkom )

TRAINING:
train +/-5 x in de week

maandag:Borst & Triceps
Borst 3 a 4 oefeningen:
Bankdrukke :opwarmen stang 50x dan sets van 1x10, 1x8, 1x6 (gewichten steeds zwaarder laatse set 1x6 is meer 1x tot ik niet meer kan)
Fly : heel licht gewicht 30x dan sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
Bankdrukke schuin :sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
dumbbells alslaats om het af te maken oefening hangt af waar ik zin in heb
sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan

Triceps 3 oefeningen
oefening verschilt per x met alsnog standaart sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
als ik klaar ben met 3 oefeningen dan doe ik laatse heel laag gewicht en dan tot ik helemaal kapot ga van verzuren om het af te maken..waarom? geen idee ik vind het gewoon heerlyk voelen daarna

dinsdag:Rug & Biceps
ik hou me schema wat korter nu is goed te vergelyken met borst en triceps
Rug : 3 a 4 oefeningen:
welke dat zyn ligt aan me dag ik varier veel me sets blyven sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
met de eerste 2 oefeningen een opwarm oefening dr by.voor mensen die hier wat op te zeggen hebben.jammer dan ik doe dit omdat voor my gevoel het wel lekker en beter werkt.
Biceps : 3 oefeningen sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan

hierover graag tips>>> hoeveel onder rug oefeningen met ook sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan? dit omdat ik als ik eerlyk ben onder rug niet veel getraind heb en nu dr wel mee bezig ben ma ik doe maar 1 onder rug oefening )deadlift) sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
tips dus welkom

woensdag = chill dag
ga wel traine maar omdat ik geen zin heb op maandag en dinsdag buik te traine heb ik hier apparte dagen voor. woensdag dus.
oefeningen:buik geheel, buik schuin, onder buik
sets voor elk oefening 3x25 gemiddeld gewicht 1x10 zwaaar gewicht

donderdag:Schouders & Benen
Schouders 4 oefeningen kan veel lyken maar dat is me favoriet om te traine.Benen 3 oefeningen
Schouders:4 oefeningen dus inclusief gebruik van triceps (snap je straks wel waarom ik dat zo zeg)
Benen:3 oefeningen squad,legg press, en andere oefening naar keuse, en kuiten
sets van 1x15, 1x15, 1x10

by deze gebruik ik van elke spier groep eerste oefening met opwarmen (schouders & benen dus)

vrydag = chilldag
buik oefeningen zie woensdag

zaterdag :Rug & Biceps
ik hou me schema wat korter nu is goed te vergelyken met borst en triceps
Rug : 3 a 4 oefeningen:
welke dat zyn ligt aan me dag ik varier veel me sets blyven sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan.
met de eerste 2 oefeningen een opwarm oefening dr by.voor mensen die hier wat op te zeggen hebben.jammer dan ik doe dit omdat voor my gevoel het wel lekker en beter werkt.
Biceps : 3 oefeningen sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan

sondag :Borst & Triceps
Borst 3 a 4 oefeningen:
Bankdrukke :opwarmen stang 50x dan sets van 1x10, 1x8, 1x6 (gewichten steeds zwaarder laatse set 1x6 is meer 1x tot ik niet meer kan)
Fly : heel licht gewicht 30x dan sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
Bankdrukke schuin :sets van 1x10, 1x8, 1x tot ik niet meer kan
dumbbells alslaats om het af te maken oefening hangt af waar ik zin in heb

maandag :
gewoon niet naar de sportschool

dinsdag :Schouders & Benen
Schouders 4 oefeningen kan veel lyken maar dat is me favoriet om te traine.Benen 3 oefeningen
Schouders:4 oefeningen ZONDER triceps gebruik vanwege sondag al triceps hebben gedaan
Benen:3 oefeningen squad,legg press, en andere oefening naar keuse, en kuiten
sets van 1x15, 1x15, 1x10

zowals je ziet ik heb niet een vast patroon..ik train me spieren als ik weet ze zyn dr klaar voor en ze hebben genoeg rust gehad..aan gezien dit een trainings schema is van me kuur zal ik dus tg wel sneller herstellen dus moet het niet een al te groot probleem zyn.
ik kyk ook niet egt naar per week maar gewoon per dag wat het gat worden..ik hou een schema bij im te kyken of het past en of myn lichaam zegt ja het is knal tyd.

tips commetaar = WELKOM

RUST:
traine is wat ik doe ik heb nu geen job maar ga binnekort weer in de nacht leven werken van clubs.
slapen doe ik als hobby ik mep ook minimaal 12 uur slaap in op een dag en soms meer.wat ik verder doe op een dag is zitten internette game en traine.

tips,commetaar = welkom

supplementen:
shakes 2a3 op een dag mammooth 2500
ik twyfel of ik no explode dr by doe(tips commetaar??)
wat ik wil wil doen is me rust nog meer verbeteren door ZMA te nemen 4 weken op 2 af

me kuur:
ik verwacht heel wat(denk helaas negatief) commetaar
maar het ziet dr als volgt uit:

week 1-4 (met maria distel) dianabol 50 mg elke dag
week 1-3 test E 750mg om de 5 dagen
week 1-3 superdeca 500mg om de 5 dagen
week 3-10 test E 500mg om de 5 dage
week 3-8 deca 400mg om de 5 dagen

commetaar??
waaomr om de 5 dage? omdat ik geen 7 doe wil kyken het effect van 5
waarom eerste 3 weken 750mg? omdat ik niet wil frontloade vanwege me kick start maar wel week 1-3 hogere dosering.rede iets sneller stabilere bloedwaardes

ME NAKUUR:
week 6-12 hcg 500 om de 5 dagen na 750 als niks gebeurt
week 12-13 nolvadex 30mg elke dag
week 13-15 nolvadex 20mg elke dag

myn verwachtinge:
ik wil een top van 80kg halen en daarna wat ik wil houden is 75 droog ma hoe meer hoe beter
me enige zorg zyn opzich buite het andere gevaarlyke effecten van de as dat ik gebruik.
dat ik al van 250 test e best snel en heel fel reageerde opeens uit niets snel geiriteerd.. ben standaard al zo geil als boter en dan helemaal wat ik niet leuk vind!!!
want dat is egt vervelend.dus laat staan 500mg
en dat me balle kleiner worden maar zou hcg moeten proberen tegen te gaan.

stats: 178cm 69kg 11%vet

commetaar hierop welkom

zozo wat een verhaal ,hoe lang heb je hierover gedaan :D

succes toegewenst en hou ons op de hoogte !!

Terug
Naar boven