XXL Nutrition

dit is me eet train en kuur schema geworden

Met 69kg gaan kuren? Je lijkt wel herkuul.

OMFG..

Dit meen je niet..Is dit een joke?

69 kilo bij 1.79 m... Wat verwacht je nou zelf hiervan?

weer typisch de Breezerboy he.. Het weer wordt weer beter en meneer wil in 10 weken wat wij hebben verkregen door jarenlang keihard trainen en super veel vreten.

Dit is toch echt niet normaal.
Luister naar de mensen hier en ga gewoon eerst eens eten en je goed verdiepen in de sport. Jij wilt alleen maar breed zijn op het strand maar ik zal je uit je dromen helpen...dit zal echt niet gebeuren.. Met jou instelling zul je graatmager blijven.

• Topic Starter Topic Starter
OMFG..

Dit meen je niet..Is dit een joke?

69 kilo bij 1.79 m... Wat verwacht je nou zelf hiervan?

weer typisch de Breezerboy he.. Het weer wordt weer beter en meneer wil in 10 weken wat wij hebben verkregen door jarenlang keihard trainen en super veel vreten.

Dit is toch echt niet normaal.
Luister naar de mensen hier en ga gewoon eerst eens eten en je goed verdiepen in de sport. Jij wilt alleen maar breed zijn op het strand maar ik zal je uit je dromen helpen...dit zal echt niet gebeuren.. Met jou instelling zul je graatmager blijven.

ik hou niet van het strand of zwemen hoor :S plus zo lekker vind ik het niet ik loop nooit met blote bas op straat dat vind ik egt niks voor my

De ramptoerist in mij kan gewoon niet weerstaan om dit logje te blijven volgen ...

Your mind is made up sooooo... goede moed in ieder geval kerel.
Hou je ook even bij wat je eet, traint, eventueel state of mind ?

ja ik ga vanaf maandag alles by houden omdat ik deze week korts heb gehad want me verstandskies kwam door en alles dus ken niet noormaal eten maar ben al 1 kilo aan gekomen:P

EPIC FAIL :roflol:

Ik ben benieuwd of je over een paar jaartjes nog gaat trainen, ik denk alvast van niet

Na deze kuur weegt die nog steeds 70kg :roflol:

hiervoor al 2 kuren gehad

you gotta be kiddin'

Ik vraag me serieus af hoeveel je woog toen je aan je eerste kuur begon. :scratch:

Dit is gewoon een hoax een een gebanned lid.

Ik ben benieuwd of je over een paar jaartjes nog gaat trainen, ik denk alvast van niet

ehm..ja wel zit na me kuur in dienst en ja hier ga ik zeker weer commetaar op krygen.maar niet nodig ik heb ze almede gedeelt wat ik doe. en tot vast jullie verbazing was het geen probleem

train je geen trapezius?

Volgens mij snap je niet helemaal dat 70% van je groei eten eten en nogeens eten is man..

Ik begon met 78 kilo en weeg nu 110 kilo binnen 2 jaarr dus het is mogelijk door simpel weg gewoon super veel te eten.. Ik heb tijden gehad dat ik een pak brinta per dag at en op de 6500 kalorieen per dag zat .. het is gwn proppe de hele dag door dan kom je er wel ( en keihard trainen natuurlijk;))
Maar dit is niet goed je sloopt je eigen lichaam alleen maar met zulke hoge dosissen AAS denk goed over na waar je mee bezig bent Okee..

Successs in ieder geval ;)

you can"t overtain,, you only can undereat

Terug
Naar boven