XXL Nutrition

Dit keer in Waalwijk

gebeurde vroeger ook, alleen toen had je nog geen smartphones en stond niet iedereen het te filmen

Ik zag ook peanut voorbijkomen hinkelen

• Like
Waarderingen: Ot92
zie t ook net weer voorbij komen, kan me er alleen maar kwaad om maken dat t weer meer tegen 1 is. las dat er al politieonderzoek is. dunno of waarheid of niet

het kopschoppen is niet meer wat het geweest is hè met brent en consorten

gekke vrouwen dit

Wat is eigenlijk gebeurt met die Bret etc?
Wss 20 uur taakstraf ofzo?

Neuk ze allemaal de moeder!

Die coach ook aan de kant, sla haar haar hoofd is onbeschermd:o

gebeurde vroeger ook, alleen toen had je nog geen smartphones en stond niet iedereen het te filmen

Ben ik het mee eens, net zoals het feit dat nu iedereen (mede door telefoons en internet) zich de hele dag lekker druk kan maken om al het nieuws en hoe schandalig het wel niet is.

Toch, ben ik van mening dat 'tegenwoordig' het fatsoen redelijk gekelderd is in tegenstelling tot 'vroeger' waardoor het toch nodig is om de nadruk te leggen op dit soort zaken in plaats van 'dit is van alle tijden'.

Misschien heeft het te maken met mijn leef-omgeving maar ik kan me moeilijk voorstellen dat 40 jaar terug het fatsoen van jongeren tot 15 jaar hetzelfde is als hoe ik dat nu bij die leeftijdsgroep ervaar.

Arme meid :(

dit soort filmpjes brengen de realisatie dat de gemiddelde vrouw zo ongelooflijke ongecoordineerd is dat ze niet eens fatsoenlijk kunnen vechten

Uitkeringstrekkers van de toekomst. Waardeloos rotvolk.. :[

Dumpert.. Is dat die website waar mensen over alles klagen??

gelukkig doet dat meisje op de grond ook niets terug en blijft ze daarna ook gewoon erbij staan :o

inb4 natural selection

die reacties lees ik al niet meer

DBB lijkt net universiteit vergeleken bij dumpert en geenstijl

Thanks
AWWWW.png

Terug
Naar boven