XXL Nutrition

Dit keer in Waalwijk

Gelukkig zijn het goed ingeburgerde Hollanders. Als het marrokanen zouden zijn dan waren mijn jimmies weer flink gerustled :mad:

Die kiddo's krijgen gewoon te weinig liefde :(

Wat een f**gots he.. :roflol:

Om de een of andere gekke reden krijg ik meer zin om die schreeuwende ongeschoolde kneus een gruwelijke stomp op zen b**kes te geven en daarna pas de meiden die ook schoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een f**gots he.. :roflol: Om de een of andere gekke reden krijg ik meer zin om die schreeuwende ongeschoolde kneus een gruwelijke stomp op zen b**kes te geven en daarna pas de meiden die ook schoppen.

En daarna het meisje dat geschopt is een kusje op de plek geven waar het pijn doet hah

Is die f**got ondertussen al gelynched?

je zal maar als ouder dit filmpje onder ogen krijgen en jou eigen dochter daar zie schoppen tegen een weerloos meisje
gewoon bewust erom heen lopen en tegen het hoofd schoppen

ik heb zelf 2 dochters maar neem van mij aan dat ik ze zelf naar het politie bureau breng en dat ze er voorlopig niet meer thuis wonen hoe oud ze ook zijn de straf hiervoor moet zo zwaar zijn dat ze het wel laten voortaan

• Topic Starter Topic Starter
je zal maar als ouder dit filmpje onder ogen krijgen en jou eigen dochter daar zie schoppen tegen een weerloos meisje
gewoon bewust erom heen lopen en tegen het hoofd schoppen

ik heb zelf 2 dochters maar neem van mij aan dat ik ze zelf naar het politie bureau breng en dat ze er voorlopig niet meer thuis wonen hoe oud ze ook zijn de straf hiervoor moet zo zwaar zijn dat ze het wel laten voortaan

Komt niet voor bij jou dochters, ik neem aan dat jij ze wel goed opgevoed hebt :)

fking veel moeite om niet weer zo'n discussie te starten :o

fking veel moeite om niet weer zo'n discussie te starten :o

keep-calm-yoda-you-must.png

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven