AndroidHealthClinic

Wat een achterlijk forum is dit zeg. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hebben geluk dat jullie nog niet de verkeerde getroffen hebben, 1.5 uurtje hacken en dit forum is offline. Waarom gelijk iemand onderuit halen?
 
Jullie hebben geluk dat jullie nog niet de verkeerde getroffen hebben, 1.5 uurtje hacken en dit forum is offline. Waarom gelijk iemand onderuit halen?

hahhahah hacken ?
 
Rond 2007 zat mijn vader op dit topic, was het nog heel anders. Mijn vader was 95 kg bij 1.83 , 9 vp natty. Moet ik nu ook bij iedereen die wat post zeggen, ja maar mijn vader was 95 kg natty op 1.83 , wie ben jij met je shitty genetics?
 
Rond 2007 zat mijn vader op dit topic, was het nog heel anders. Mijn vader was 95 kg bij 1.83 , 9 vp natty. Moet ik nu ook bij iedereen die wat post zeggen, ja maar mijn vader was 95 kg natty op 1.83 , wie ben jij met je shitty genetics?

Huh? Wat heeft dit er nou weer mee te maken?
 
  • Haha
Waarderingen: mat
Dat overal commentaar op wordt geleverd. En alles afgezeken wordt.
 
Rond 2007 zat mijn vader op dit topic, was het nog heel anders. Mijn vader was 95 kg bij 1.83 , 9 vp natty. Moet ik nu ook bij iedereen die wat post zeggen, ja maar mijn vader was 95 kg natty op 1.83 , wie ben jij met je shitty genetics?
Mijn vader was 3 toen hij 200kg squatte, 130kg bij 0.58, 5 vp full natty alleen creatine en whey. Nu jij weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven