Fitness Seller

Dit wordt mijn derde kuur , wat vinden jullie hiervan ??

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort weer eens beginnen met een kuurtje, op advies van een bekende heeft hij het volgende kuurtje aanbevolen.

Ik wil graag weten of er meer mensen zijn die een soort gelijk kuurtje hebben gedaan.
Wat vinden jullie hiervan, is het aan de hoge kant of niet.

week 1-10 750 mg sustanon of tes cypionaat (een van beide)
week 1-5 50-100 mg oxy per dag
week 1-10 200 mg deca per week
week 13 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 13 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 14 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

En wat stats, ik ben 95 kilo 12 % vet bij 179cm lang

Mijn doel is zoveel mogelijk massa

Redelijk, maar je hebt echt proviron oid nodig in deze kuur. De deca en oxy zijn aan de lage kant gedosseerd voor een derde imo. 100 mg oxy staat gelijk aan 30-35 mg dbol - 250 mg deca word als minimumdosis gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Oke admin, ik zat daar ook aan te denken, gelijk de eerste dag ermee beginnen of pas later in de kuur gebruiken en wat is beter 50 mg of 25 mg per dag.
Of om de dag gebruiken.

Dat van oxy wist ik niet, denk je dat akupuxuh beter is op 40 mg per dag dan oxy.

Dus jij vind dat ik deca op minimaal 250 mg moet nemen. hmm goede tips

gr
Mike

admin zei:
Redelijk, maar je hebt echt proviron oid nodig in deze kuur. De deca en oxy zijn aan de lage kant gedosseerd voor een derde imo. 100 mg oxy staat gelijk aan 30-35 mg dbol - 250 mg deca word als minimumdosis gezien.

Dit was mijn vorige kuur.

Week 1-10 500 mg Testosterone enanthaat per week
Week 1-6 40 mg Dianabol Akpuxuh per dag
Week 7-10 50 mg Proviron per dag
week 11 creatine
week 12 Creatine
week 13 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 13 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 14 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

Echte goede resultaten mee gehaald.

Navy zei:
ik weet niet hoeveel keer je al test heb gekuurt en in welke mate.
ik denk dat je waarschijnlijk op 500mg test ook genoeg resultaat kan behalen.

greetz

Ik heb zelf twee keer met dbol gekuurd en heb geen ervaring met oxy.
Misschien kan ik inderdaad dbol nemen.

Navy zei:
leuke kuur..alleen zou ik die oxy vervangen door dbols.
en vanaf week 3 kan je misschien ook proviron erbij gebruiken

veel succes

greetz

Ik zou de kuur doortrekken tot 12weken,deca op 400mg nemen,de dianabol 6 weken,40tot50mg per dag,vanaf week 7 de proviron erbij.O ja,tijdens de kuur arimidex ofwel nolva indien nodig,good luck:cool:

oke dus jullie vinden dat ik het beter kan doen, wat vinden jullie hiervan.

week 1-12 750 mg sustanon of tes cypionaat (een van beide)
week 1-4 40 mg dianabol akupuxuh per dag
week 7-12 50 mg proviron
week 1-12 300 mg deca per week
week 15 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 16 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 17 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine

Of kan ik het beter doen, graag tips, helaas reageren te weinig mensen.

Ik vond je eerste kuur er wel ok uitzien maar zou idd de oxy's vervangen door dianabol, zou voor de cyp gaan ipv sust, zou een week eerder stoppen met de deca dan dat je met de test stopt ivm met het zo beter uitkomen van je nakuur en ik mis de HCG tijdens de kuur en tijdens je nakuur.

4cc

ccnp zei:

week 7-12 50 mg proviron

Ziet er ok uit.

Proviron kan ook vanaf week 5 aan 25 mg/d

Dianabol kan wel 5 weken ipv 4, hcg lijkt me wel een goed idee! Beginnen in week 10 zou ik zeggen.

week 1-12 500 mg test enanthaat (Sust & Cyp houden veel meer vocht vast!)
week 7-12 50 mg proviron
week 1-10 400 mg deca per week

Deca heeft zo'n trage ester dat tegen de tijd dat je Test echt op z'n einde loopt (altijd nog 4 weken ná je laatste shot!) de Deca nog prima actief is.
Deca op 400 en twee weken korter dus.

Is mijn persoonlijk mening, doe ermee wat je wilt! :thumbs:

DBC01 zei:
week 1-12 500 mg test enanthaat (Sust & Cyp houden veel meer vocht vast!)
week 7-12 50 mg proviron

Deca heeft zo'n trage ester dat tegen de tijd dat je Test echt op z'n einde loopt (altijd nog 4 weken ná je laatste shot!) de Deca nog prima actief is.
Deca op 400 en twee weken korter dus.

Is mijn persoonlijk mening, doe ermee wat je wilt! :thumbs:
Nou wordt het wel moeilijk hoor, ik moet eerlijk zeggen dat ik dit bovenstaande kuurtje ook wel zie zitten en zeker nadat ik net op dit board heb gelezen dat Sust heel veel nadelen heeft en dat er meer mensen voor enanthaat gaan. Wat maken jullie mij het toch moeilijk.

Heb jij dit kuurtje als eens gedaan en is het niet beter om dianabol 6 weken te doen, heb ik bij mijn vorige kuurtje ook gedaan.

admin zei:
Ziet er ok uit.

Proviron kan ook vanaf week 5 aan 25 mg/d

Dianabol kan wel 5 weken ipv 4, hcg lijkt me wel een goed idee! Beginnen in week 10 zou ik zeggen.
Ik heb toevallig nog een doosje hcg uit spanje mee genomen, heb ik daar genoeg aan. HCG/Lepori 2500 drie injecties.
Ik dacht dat hcg niet meer gemaakt wordt

Het verschil tussen cyp en enanthaat is bijna niks dus meer vocht vasthouden met cyp dan met enanthaat lijkt me niet echt gegrond. En hcg wordt nog steeds gemaakt hoor door o.a. profasi en organon

4cc

4CC zei:
Het verschil tussen cyp en enanthaat is bijna niks dus meer vocht vasthouden met cyp dan met enanthaat lijkt me niet echt gegrond. En hcg wordt nog steeds gemaakt hoor door o.a. profasi en organon

4cc
He dat wist ik niet van HCG, maar wat is nu de juiste dosis bij een na kuur

ccnp zei:

week 7-12 50 mg proviron

Ziet er goed uit hoor, je kunt in principe oxy wel eens proberen ipv van dbol. Je zou eventueel ook nog in week 13 en 14 EOD 100 mg prop kunnen nemen (dit maakt niks uit voor je hersteltijd omdat de andere esters nog doorwerken maar dit wist je wss zelf ook), en dan 3 dagen na je laatste shot prop je nakuur beginnen.

gewoon met sus beginnen: de propionate erin zorgt voor een snelle start aangezien het je derde kuur is zou je aan 30 mg d-bol meer dan genoeg hebben per dag (meer is niet altijd beter) na een week of 8 zal je lichaam al aardig beginnen te wennen aan de sus. Ik raad je aan na een week of 6 over te stappen op een ander ester bv alleen 750 mg enanthate.Verderzou je kunnen overwegen 150 mg winstrol pw te zetten na het stoppen met de d-bol. Dit zal je nieuwe massa wat meer hardheid en vorm geven. Aangezien je toch vrij hoog in de test zit zou ik wel na 6 weken drie injecties hcg zetten. De deca mag je zeker wel op 400 mg p/w houden. Bouw je kuur wel verstandig af en stop niet van de een op de andere dag. En ik ben en blijf een voorstander van afbouwen met clen na de kuur.

Succes

Navy zei:
waarom zou je oxy nemen als 100mg oxy netzo effectief is als 50mg dianabol.
en week 13-14 prop vindt ik eigenlijk ook nietzo goed idee.
beter op 1 soort ester blijven.

greetz

Waarom zou je niet eens kunnen kijken hoe je op oxy reageert? Waarom is het niet zo een goed idee om op een andere ester over te schakelen? Je kunt toch beter die 2 weken waarin je toch nog aan het kuren bent gebruiken om nog wat massa erbij te krijgen.

Koolhoven zei:
gewoon met sus beginnen: de propionate erin zorgt voor een snelle start aangezien het je derde kuur is zou je aan 30 mg d-bol meer dan genoeg hebben per dag (meer is niet altijd beter) na een week of 8 zal je lichaam al aardig beginnen te wennen aan de sus. Ik raad je aan na een week of 6 over te stappen op een ander ester bv alleen 750 mg enanthate.Verderzou je kunnen overwegen 150 mg winstrol pw te zetten na het stoppen met de d-bol. Dit zal je nieuwe massa wat meer hardheid en vorm geven. Aangezien je toch vrij hoog in de test zit zou ik wel na 6 weken drie injecties hcg zetten. De deca mag je zeker wel op 400 mg p/w houden. Bouw je kuur wel verstandig af en stop niet van de een op de andere dag. En ik ben en blijf een voorstander van afbouwen met clen na de kuur.

Succes

week 1-6 750 mg sustanon
week 7-12 750 testosteron enathaat
week 1-6 30 mg dianabol akupuxuh per dag
week 7-12 50 mg proviron
week 18 3 injecties hcg

Oke , jij adviseert dit boven staande kuurtje, ik zelf heb nog nooit gelezen dat je in een kuur na 6 weken overstapt naar ester, is dit wel verantwoord, kan dit niet gevaarlijk zijn.
Verder geef jij ook het advies op deca op 400 mg te doen, ik zelf heb nog nooit deca gebruikt, vaak wordt er ook geadviseerd op de eerste keer deca gewoon 200 mg te gebruiken, dan moet meer dan genoeg zijn als je voor het eerst deca gebruikt. Is dat nou zo?
Verder zeg je ook dat je deze kuur verstandig moet afbouwen en niet zomaar stoppen, hoe bedoel je dat?
En jij ben ook voorstander om als na kuur clen te gebruiken, dan is toch meer voor cutten en gelijk cutten na je kuur is toch nooit goed.

Zijn er meer personen die dit een goed kuurtje vinden??? of kan ik het nog beter doen.

Ga niet denken dat je zoveel gaat cutten met Clen, Clen is uitermate geschikt om je gewonnen massa te behouden. Ik meen in een eerdere post gelezen te hebben dat je al eens in je eerste of tweede kuur Deca had gebruikt en daarom ben ik het met 400mg eens.
Je bent per slot van rekening ook niet zuinig met die smerige dbol dat meer kwaad dan goed doet dus Deca is echt biet buitensporig veel.

Groet,

DBC01

Terug
Naar boven