MuscleMeat

Dit wordt mijn derde kuur , wat vinden jullie hiervan ??

fatburners cortisol tegenwerken? Denk eerder andersom....

• Topic Starter Topic Starter
ccnp zei:
He Jerry, heel tof antwoord, bedankt voor de perfecte tips , maar heb toch nog een vraagje.
Je hebt het er over om proviron eerder te starten, ik heb alleen altijd begrepen dat proviron dbol tegenwerkt, dus vandaar dat ik pas later in de kuur met proviron begin. of is dit nu niet zo?
Misschien kan ik nolvadex om de dag slikken tijdens het begin van de kuur.
Of bestaat hier nog wat anders voor.

Ik ben alleen nog benieuwd hoe en wanneer ik clen na mijn kuur moet gebruiken, gelijk de eerste week na de laatste injectie of na 2 weken erna.
En hoeveel moet ik gebruiken van die clen ?
Kan iemand anders hier antwoord opgeven?

Het is doodzonde van je Nolva én je gains om meteen met Nolva te beginnen vanaf dag één. Ga Nolvadex pas gebruiken op het moment dat je het gewoon echt niet kunt missen, dus als de gyno-verschijnselen serieus beginnen te worden.

veel amerikanen nemen gedurende de hele kuur 0,25mg arimidex ED geloof ik. Schijnt de gains nauwelijks te beinvloeden en houd oestrogeen tegen.

jimbo zei:
Ephedrine is ook een beta-2 dus idd heel vaag. Het is zowieso verstandig om voldoende Vitamine-C binnen te krijgen om je Cortisol zoveel mogelijk te beperken.

Ephedrine is een beta-agonist, dus niet specifiek beta-2. Clen juist wel.

Bo zei:
veel amerikanen nemen gedurende de hele kuur 0,25mg arimidex ED geloof ik. Schijnt de gains nauwelijks te beinvloeden en houd oestrogeen tegen.

Mja, Arimidex is ook wat geavanceerder, duurder en moeilijker te verkrijgen dan Nolvadex. ;)

DBC01 zei:
Het is doodzonde van je Nolva én je gains om meteen met Nolva te beginnen vanaf dag één. Ga Nolvadex pas gebruiken op het moment dat je het gewoon echt niet kunt missen, dus als de gyno-verschijnselen serieus beginnen te worden.

Oke dbc01 dat is duidelijk, dus geen nolva gelijk gebruiken, alleen indien het nodig is.
Maar wat vind je van proviron tijdens de kuur, heb hem in mijn vorige kuur ook gebruikt.

gr

ccnp zei:
Maar wat vind je van proviron tijdens de kuur, heb hem in mijn vorige kuur ook gebruikt.

gr
Ik ben dan wel geen dbc maar proviron tijdens je kuur ben ik voorstander van als het de enige DHT derivaat is of samen met nog 1 andere. Ook is het soms beter van de eerste weken geen provi te nemen zodat je direct flink wat kilo's vasthoud.

Het zal er een beetje vanaf hangen hoe je kuur eruit ziet. Veel wedstrijdatleten nemen wat proviron om zo extra hard te worden aangezien proviron het vasthouden van overtollig vocht tegengaat.

20 mg proviron per dag zal je gains niet in de weg zitten. Ja je zal mischien ietsjes minder zwaar zijn maar dit is alleen vocht en geen spiermassa.

Tijdens een massa opbouw kun je de proviron beter pas nemen zodra je deze nodig hebt.

Koolhoven zei:
Het zal er een beetje vanaf hangen hoe je kuur eruit ziet. Veel wedstrijdatleten nemen wat proviron om zo extra hard te worden aangezien proviron het vasthouden van overtollig vocht tegengaat.

20 mg proviron per dag zal je gains niet in de weg zitten. Ja je zal mischien ietsjes minder zwaar zijn maar dit is alleen vocht en geen spiermassa.

Tijdens een massa opbouw kun je de proviron beter pas nemen zodra je deze nodig hebt.
Sorry dat is zo laat weer reageerd, afgelopen week heb ik mijn moeder begraven.

Bedankt Jerry voor je advies, dus proviron pas gebruiken als je het echt nodig is
Misschien is het een optie op na twee 20 gr proviron te gebruiken.
Ik kan ook aan arimidex komen, is dit misschien een betere optie om gelijk 0,25mg arimidex in de kuur te gooien ipv proviron of is proviron nou toch beter dan arimidex.

Hier nog even mijn kuurtje :

week 1-6 750 mg sustanon
week 7-10 750 testosteron enathaat
week 11 500 testosteron enathaat
week 12 250 testosteron enathaat
week 1-6 30 mg dianabol akupuxuh per dag
week 2-7 20 mg proviron
week 7-12 50 mg proviron
week 1-8 400 mg deca per week
week 9 200 mg deca per week
week 10 200 mg deca per week
week 15 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 16 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 17 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine
week 18 3 injecties hcg

Dat afbouwen in de kuur van testosterone en deca is een advies van Jerry koolhoven.
Heeft iemand nog een advies? of is dit wel een goed kuurtje

ccnp zei:
Sorry dat is zo laat weer reageerd, afgelopen week heb ik mijn moeder begraven.

Bedankt Jerry voor je advies, dus proviron pas gebruiken als je het echt nodig is
Misschien is het een optie op na twee 20 gr proviron te gebruiken.
Ik kan ook aan arimidex komen, is dit misschien een betere optie om gelijk 0,25mg arimidex in de kuur te gooien ipv proviron of is proviron nou toch beter dan arimidex.

Hier nog even mijn kuurtje :

week 1-6 750 mg sustanon
week 2-7 20 mg proviron
week 7-12 50 mg proviron
week 18 3 injecties hcg

Dat afbouwen in de kuur van testosterone en deca is een advies van Jerry koolhoven.
Heeft iemand nog een advies? of is dit wel een goed kuurtje

Oh wie oh wie geeft mij nog het laatste advies.
Ik zit nog even te denken, is de sustanon 750 mg of testosterone enathaat 750 mg niet aan de hoge kant in deze kuur.

ccnp zei:
Oh wie oh wie geeft mij nog het laatste advies.
Ik zit nog even te denken, is de sustanon 750 mg of testosterone enathaat 750 mg niet aan de hoge kant in deze kuur.

Als eerste gcondoleerd met het verlies van je moeder.

Arimidex is toch net iets heftiger dan proviron. Arimidex zou ik niet direct mee beginnen tenij je echt heel hoog in de androgene middellen gaat zitten. Ik zou het gewoon bij de 20 mg proviron per dag houden.

Koolhoven zei:
Als eerste gcondoleerd met het verlies van je moeder.

Arimidex is toch net iets heftiger dan proviron. Arimidex zou ik niet direct mee beginnen tenij je echt heel hoog in de androgene middellen gaat zitten. Ik zou het gewoon bij de 20 mg proviron per dag houden.

Dankje wel Jerry,

Dus jij vindt mijn kuurje zoals hier onder goed.

week 1-6 750 mg sustanon
week 1-12 20 mg proviron
week 18 3 injecties hcg

Of moet ik nog dingen veranderen.

alvast bedankt voor je reactie

ccnp zei:
Dankje wel Jerry,

Dus jij vindt mijn kuurje zoals hier onder goed.

week 1-6 750 mg sustanon
week 1-12 20 mg proviron
week 18 3 injecties hcg

Of moet ik nog dingen veranderen.

alvast bedankt voor je reactie

Ziet er goed uit, weet zeker dat je hier goed op zal gaan. Wacht alleen even af of je de Nolvadex wel of niet nodig hebt. Is het niet nodig dan lekker laten liggen.

Je zou kunnen overwegen om in week 6 ook drie injects hcg te nemen. Maar ook dit zal je even moeten afwachten. En tja ik ben en blijf een voorstander voor een nakuur met clen maar dat is puur uit eigen ervaring van mij en de mensen om mij heen.

Je kan de HCG beter zetten in de weken voor je met clomid en nolva begint het en het door laten lopen tot en met de eerst clomid/nolva week. Beter nog, ideaal gezien, is het voorkomen van het krimpen van de testikels door kleine hoeveelheden HCG tijdens je kuur te zetten, bv. vanaf week 6 2x per week 500 iu. Dat is eigenlijk de ideaal situatie. Naderhand heb je vaak grote dosissen nodig om je testikels voor op formaat te krijgen, wat meer kwaad dan goed doet.

Koolhoven zei:
Ziet er goed uit, weet zeker dat je hier goed op zal gaan. Wacht alleen even af of je de Nolvadex wel of niet nodig hebt. Is het niet nodig dan lekker laten liggen.

Je zou kunnen overwegen om in week 6 ook drie injects hcg te nemen. Maar ook dit zal je even moeten afwachten. En tja ik ben en blijf een voorstander voor een nakuur met clen maar dat is puur uit eigen ervaring van mij en de mensen om mij heen.

Oke, dat moet ik dan even bekijken hoe ik dat met hcg gaat doen. Heb nog niet zoveel verstand van hcg

Hoe bedoel zou ik dan clen moeten gebruiken na mijn kuur.
Hoeveel moet ik slikken en hoeveel dagen., kun je een voorbeeld geven.

soulreaver zei:
Je kan de HCG beter zetten in de weken voor je met clomid en nolva begint het en het door laten lopen tot en met de eerst clomid/nolva week. Beter nog, ideaal gezien, is het voorkomen van het krimpen van de testikels door kleine hoeveelheden HCG tijdens je kuur te zetten, bv. vanaf week 6 2x per week 500 iu. Dat is eigenlijk de ideaal situatie. Naderhand heb je vaak grote dosissen nodig om je testikels voor op formaat te krijgen, wat meer kwaad dan goed doet.

Dus jij bedoel gelijk na de kuur en dan daarna met de nakuur met clomid en nolvadex

Of moet ik tijdens de kuur een kleine hoeveelheid elke week spuiten.
En mischien een stomme vraag maar hoeveel is 500iu voor 2 keer per week

gr

ccnp zei:
Oke, dat moet ik dan even bekijken hoe ik dat met hcg gaat doen. Heb nog niet zoveel verstand van hcg

Hoe bedoel zou ik dan clen moeten gebruiken na mijn kuur.
Hoeveel moet ik slikken en hoeveel dagen., kun je een voorbeeld geven.

Tja de menigen omtrend de doseringen zijnnogal verdeeld. Dit zal ook deels afhangen van je gewicht ed.

Ik raad mensen aan om 1.5 week voor ze stoppen met de kuur te gaan beginnen met de clen. Een gemiddelde is dan 2 dagen bv 5 tabs spiropent (van Gs uiteraard veel minder omdat deze veel zwaarder gedoseerd zijn)gevolgt door twee dagen niets en dit een week of 6. Zo zorg je ervoor dat je lichaam alweer herstellende is voordat het overspoeld wordt met cortisonen.

ccnp zei:
Dus jij bedoel gelijk na de kuur en dan daarna met de nakuur met clomid en nolvadex

Of moet ik tijdens de kuur een kleine hoeveelheid elke week spuiten.
En mischien een stomme vraag maar hoeveel is 500iu voor 2 keer per week

gr

Is beetje afhangkelijk van welke HCG je hebt, je hebt namelijk van 1500iu, 2500iu en 5000iu. Ik weet ook niet precies hoeveel oplossing je hebt na vermengen, maar je kan het vrij makkelijk uitrekenen. Door vanaf week 6-7 te beginnen met HCG voorkom je dat je testikels krimpen, je moet dan wel kleine doseringen nemen, anders werkt het nadeling, omdat HCG in grotere hoeveelheden voor onderdrukking zorgt. Dus, en deze heb ik van big cat, bv. op zaterdag en zondag 500 iu HCG zetten. Zo voorkom je krimpen en zul je in combi met nolva en clomid je herstel flink bespoedigen. Laatste HCG shot zou dan eind eerste week van begin clomid en nolva moeten zijn.

soulreaver zei:
Is beetje afhangkelijk van welke HCG je hebt, je hebt namelijk van 1500iu, 2500iu en 5000iu. Ik weet ook niet precies hoeveel oplossing je hebt na vermengen, maar je kan het vrij makkelijk uitrekenen. Door vanaf week 6-7 te beginnen met HCG voorkom je dat je testikels krimpen, je moet dan wel kleine doseringen nemen, anders werkt het nadeling, omdat HCG in grotere hoeveelheden voor onderdrukking zorgt. Dus, en deze heb ik van big cat, bv. op zaterdag en zondag 500 iu HCG zetten. Zo voorkom je krimpen en zul je in combi met nolva en clomid je herstel flink bespoedigen. Laatste HCG shot zou dan eind eerste week van begin clomid en nolva moeten zijn.

Hoi Soulreaver,
ik zelf heb 2500iu liggen, heb het nog nooit gebruikt.
Wat bedoel je met nadelig, is het gevaarlijk of werkt het dan gewoon niet.

Ik ga wel even wat onderzoek doen over hcg

thanks

Terug
Naar boven