AndroidHealthClinic

Dit wordt mijn derde kuur , wat vinden jullie hiervan ??

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Ga niet denken dat je zoveel gaat cutten met Clen, Clen is uitermate geschikt om je gewonnen massa te behouden. Ik meen in een eerdere post gelezen te hebben dat je al eens in je eerste of tweede kuur Deca had gebruikt en daarom ben ik het met 400mg eens.
Je bent per slot van rekening ook niet zuinig met die smerige dbol dat meer kwaad dan goed doet dus Deca is echt biet buitensporig veel.

Groet,

DBC01
Hoi Dbc01,
Nee ik heb nooit eerder deca gebruikt, maar wel test enanthaat en dianabol.
En inderdaad dianabol is niet een van de mooie as, alleen heb er wel goede ervaringen mee.
Vind je echt dat dianabol meer kwaad dan goed doen, wat voor kwaad dan? wat kan ik dan beter gebruiken oxy?

En hoe en in welke hoeveelheid kan ik dan het beste gebruiken na mij kuur.
Spiropent clenbuterol is die clen goed?

Weet jij toevallig iets over hcg??? zeg jou hcg-lepori 2500 iets (met drie injecties)

gr,
ccnp Mike

Laatst bewerkt:
Navy zei:
ik denk dat koolhoven een perfect advies heeft gegeven.
die clen gebruik je voor behoud van je gewonnen massa.

ik ben met ongeveer een gelijkwaardig kuurtje bezig en het gaat lekker dus....

greetz
JA dat zag ik, het kuurtje lijkt er veelop alleen jij hebt er nog bolderone bij zitten.

Succes met je kuur, ben benieuwd hoeveel je hebt gewonnen na je kuur.

gr

Beste ccnp, ik ben te erg 'anti-dbol' om je van goed advies te voorzien als je dat graag wilt hebben.
Ik weet dat 35mg per dag al aardig aan de maat is en voor de rest heb ik me al genoeg geuit over dbol in het bijzonder :D:D

Met Oxy heb ik geen ervaring, ik weet alleen dat het de énige AAS ter wereld is die in staat is instant (dus directe) leverkanker te veroorzaken.
Voor de rest hoor ik als ik Oxy en Dbol lees vooral termen als 'vochtretentie' en bijwerkingen als leverstoten, pijn in de onderrug en een enorme hoge bloeddruk. Met Dbol heb ik dit zo erg gehad dat ik ermee kon stoppen.

Groetjes,

DBC01

DBC01 zei:
Beste ccnp, ik ben te erg 'anti-dbol' om je van goed advies te voorzien als je dat graag wilt hebben.
Ik weet dat 35mg per dag al aardig aan de maat is en voor de rest heb ik me al genoeg geuit over dbol in het bijzonder :D:D

Met Oxy heb ik geen ervaring, ik weet alleen dat het de énige AAS ter wereld is die in staat is instant (dus directe) leverkanker te veroorzaken.
Voor de rest hoor ik als ik Oxy en Dbol lees vooral termen als 'vochtretentie' en bijwerkingen als leverstoten, pijn in de onderrug en een enorme hoge bloeddruk. Met Dbol heb ik dit zo erg gehad dat ik ermee kon stoppen.

Groetjes,

DBC01
Ik zelf heb dianabol akupuxuh op 40 mg per dag en dag 6 weken lang gebruikt, heb mijn bloeddruk niet gemeten, maar weet wel dat deze hoger was dan normaal, had namelijk soms last van spontaan een bloedneus.
Wat heb je nog meer voor alternatief??

Oh, de kruidenier heeft nog veel meer in de aanbieding lol :D

Zelf dacht ik aan een test/EQ/Winstrol-kuurtje voor je, dat zijn toch vaak combo's die erg lekker en succesvol inslaan. Frontload liever dan 6 weken tabbies slikken maar da's jouw keus!

DBC01 zei:

Zelf dacht ik aan een test/EQ/Winstrol-kuurtje voor je, dat zijn toch vaak combo's die erg lekker en succesvol inslaan. Frontload liever dan 6 weken tabbies slikken maar da's jouw keus!
Hoi DBC01
Bedankt voor je advies, ik zal dat als vierde kuurtje doen.

Ik hou mij toch een beetje aan het advies van koolhoven.

DBC01 zei:
Uitstekend, wat ik je al zei, geen verkeerde tip!
Wel tof van je dat je een beetje meedenkt, nu zit ik alleen nog even te wachten op de vragen die ik aan koolhoven heb gesteld.

Ik denk altijd mee :)

Soms niet zoals een ander zou willen maar ik ben meestal van de partij :thumbs:

Coolhoven zal je wel snel antwoord geven.

DBC01 zei:
Ik denk altijd mee :)

Soms niet zoals een ander zou willen maar ik ben meestal van de partij :thumbs:

Coolhoven zal je wel snel antwoord geven.
Dbc01,

Kijk even naar je site ± [Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij ligt deze er nu uit

gr

DBC01 zei:

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Oxy moet je tegenkunnen. En aangezien je al een paar keer met Dboll heb gekuurd lijkt hij mij niet zo verstandig om te gaan gebruiken. Met Oxy heb je meer risico om leververgiftiging op te lopen dan met Dboll. Ik kon iemand die had na 3 weken gele ogen door de Oxy ...

Als kickstart kan je misschien beter of weer de DBoll gaan gebruiken of Test prop maar blijf van die Oxy af als je gezondheid vooraan staat.

ccnp zei:
week 1-6 750 mg sustanon
week 7-12 750 testosteron enathaat
week 1-6 30 mg dianabol akupuxuh per dag
week 7-12 50 mg proviron
week 1-10 400 mg deca per week
week 15 dag 1 300mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 16 dag 2-10 100mg Clomid & 40mg Nolvadex / creatine
week 17 dag 11-21 50mg Clomid & 20mg Nolvadex / creatine
week 18 3 injecties hcg

Oke , jij adviseert dit boven staande kuurtje, ik zelf heb nog nooit gelezen dat je in een kuur na 6 weken overstapt naar ester, is dit wel verantwoord, kan dit niet gevaarlijk zijn.
Verder geef jij ook het advies op deca op 400 mg te doen, ik zelf heb nog nooit deca gebruikt, vaak wordt er ook geadviseerd op de eerste keer deca gewoon 200 mg te gebruiken, dan moet meer dan genoeg zijn als je voor het eerst deca gebruikt. Is dat nou zo?
Verder zeg je ook dat je deze kuur verstandig moet afbouwen en niet zomaar stoppen, hoe bedoel je dat?
En jij ben ook voorstander om als na kuur clen te gebruiken, dan is toch meer voor cutten en gelijk cutten na je kuur is toch nooit goed.

Zijn er meer personen die dit een goed kuurtje vinden??? of kan ik het nog beter doen.

1. Overstappen naar een ander test ester is volkomen veilig. Je gooit dan alleen het verwachtingspatroon van je lichaam weer in de war waardoor het weer eveneen extra boost zal krijgen.

2. 200 mg deca voor een eerste kuur is inderdaad naar mijn mening een aanrader. Maar dit is alleen voor een eerste kuur. Als je ervoor al een aantal malen gekuurd hebt dan is je lichaam al wat gewend en zal het veel minder heftig reageren op 200 mg deca.; Met 400 mg heb je aan deca een goed basis AS dat zal zorgen voor een positieve stikstofbalans in de spiercellen en dus voor een grote eiwit sparing.

3. met verstandig afbouwen bedoel ik dat je niet de laatste week nog even snel 750 mg test en 400 mg deca moet zetten maar dat je twee weken voor je stopt naar 500 mg test gaat en 400 mg deca en de laatste week 250 test en 200 mg deca. Zo bereid je je lichaam vast een beetje voor.

4. Nakuur met clen. Je lichaam maakt continue cortisonhormonen aan dit is enemy nr1 voor iedere bb'er. Deze hormonen zijn verantwoordelijk dat je spiercellen meer eiwitten gaan loslaten waardoor je dus spiermassa zult gaan inleveren. Verder zijn zij ook deels verantwoordelijk voor het lusteloze gevoel dat mensen vaak ervaren na het stoppen met een kuur. Clenbuterol kan de receptoren waar de cortisonen zich aan hechten bezet houden zodat deze hun schadelijke werk niet kunnen doen. Tijden een kuur zijn deze receptoren verzadigd door de AS. Op deze wijze geef je je lichaam de tijd om eerst zelf weer te herstellen en voor een eigen aanmaak van test. Daarna zal ook de impact van de cortisonen minder heftig zijn.

Nog een kleine tip:
Ik zie dat je in week 7 pas wil beginnen met proviron. Aangezien je gaat beginnen met sus en aardig wat d-bol denk ik niet dat je het red tot week 7 zonder dat je een d-cupje hebt. Hou dit dus goed in de gaten en begin desnoods iets eerder met de proviron.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is en zo niet dan vraag je maar raak.

Koolhoven zei:
1. Overstappen naar een ander test ester is volkomen veilig. Je gooit dan alleen het verwachtingspatroon van je lichaam weer in de war waardoor het weer eveneen extra boost zal krijgen.

2. 200 mg deca voor een eerste kuur is inderdaad naar mijn mening een aanrader. Maar dit is alleen voor een eerste kuur. Als je ervoor al een aantal malen gekuurd hebt dan is je lichaam al wat gewend en zal het veel minder heftig reageren op 200 mg deca.; Met 400 mg heb je aan deca een goed basis AS dat zal zorgen voor een positieve stikstofbalans in de spiercellen en dus voor een grote eiwit sparing.

3. met verstandig afbouwen bedoel ik dat je niet de laatste week nog even snel 750 mg test en 400 mg deca moet zetten maar dat je twee weken voor je stopt naar 500 mg test gaat en 400 mg deca en de laatste week 250 test en 200 mg deca. Zo bereid je je lichaam vast een beetje voor.

4. Nakuur met clen. Je lichaam maakt continue cortisonhormonen aan dit is enemy nr1 voor iedere bb'er. Deze hormonen zijn verantwoordelijk dat je spiercellen meer eiwitten gaan loslaten waardoor je dus spiermassa zult gaan inleveren. Verder zijn zij ook deels verantwoordelijk voor het lusteloze gevoel dat mensen vaak ervaren na het stoppen met een kuur. Clenbuterol kan de receptoren waar de cortisonen zich aan hechten bezet houden zodat deze hun schadelijke werk niet kunnen doen. Tijden een kuur zijn deze receptoren verzadigd door de AS. Op deze wijze geef je je lichaam de tijd om eerst zelf weer te herstellen en voor een eigen aanmaak van test. Daarna zal ook de impact van de cortisonen minder heftig zijn.

Nog een kleine tip:
Ik zie dat je in week 7 pas wil beginnen met proviron. Aangezien je gaat beginnen met sus en aardig wat d-bol denk ik niet dat je het red tot week 7 zonder dat je een d-cupje hebt. Hou dit dus goed in de gaten en begin desnoods iets eerder met de proviron.

3. Afbouwen heeft geen enkel nut. Test en deca bouwen zichzelf wel in het lichaam af, aangezien er een esther aan verbonden is. En het lichaam voorbereiden op wat?? Zolang er nog exogeen test aanwezig is zal je lichaam onderdrukt zijn, en dus niet alvast beginnen met herstellen.

4.Cortisonen zijn inderdaad niet gewenst. Alleen zoals jezelf al zegt, je lichaam produceert het altijd. Dus nakuren met clen is alleen uitstel van executie, helpt dus niks. Goed eten veel rust en rustiger(lees niet zo intensief als in de kuur) zijn betere en goedkopere alternatieven.

Hey CCNP, de redirect-servers van dot.tk hebben grote problemen op het moment. Ze liggen er continue uit.
Ik heb net gechecked en hij doet het weer.
Anders kun je deze link even noteren, dan heb je em altijd: http://www.angelfire.com/pro/moooo/

Groet,

DBC01

patrick zei:
3. Afbouwen heeft geen enkel nut. Test en deca bouwen zichzelf wel in het lichaam af, aangezien er een esther aan verbonden is. En het lichaam voorbereiden op wat?? Zolang er nog exogeen test aanwezig is zal je lichaam onderdrukt zijn, en dus niet alvast beginnen met herstellen.

4.Cortisonen zijn inderdaad niet gewenst. Alleen zoals jezelf al zegt, je lichaam produceert het altijd. Dus nakuren met clen is alleen uitstel van executie, helpt dus niks. Goed eten veel rust en rustiger(lees niet zo intensief als in de kuur) zijn betere en goedkopere alternatieven.

Je lichaam voorbereiden op een lagere hoeveelheid aan test. Afbouwen is niet noodzakelijk maar naar mijn mening helpt het wel.

Clen is uitstel van exucutie ???? heel jammer weer. Waneer heb je liever dat de cortisonen aan de slag kunnen ? als je lichaam al weer herstelt is of wanneer deze nog aan het herstellen is ? Op deze wijze heb je alleen last van een lage test aanmaak en nog niet van de cortisonen.

Ik bouw persoonlijk altijd erg graag af met test, wat ze ook zeggen, aangezien ik me er veel prettiger bij voel.

Koolhoven zei:

Nog een kleine tip:

He Jerry, heel tof antwoord, bedankt voor de perfecte tips , maar heb toch nog een vraagje.
Je hebt het er over om proviron eerder te starten, ik heb alleen altijd begrepen dat proviron dbol tegenwerkt, dus vandaar dat ik pas later in de kuur met proviron begin. of is dit nu niet zo?
Misschien kan ik nolvadex om de dag slikken tijdens het begin van de kuur.
Of bestaat hier nog wat anders voor.

Ik ben alleen nog benieuwd hoe en wanneer ik clen na mijn kuur moet gebruiken, gelijk de eerste week na de laatste injectie of na 2 weken erna.
En hoeveel moet ik gebruiken van die clen ?

DBC01 zei:
Ik bouw persoonlijk altijd erg graag af met test, wat ze ook zeggen, aangezien ik me er veel prettiger bij voel.
Maar wat is de reden dat je het altijd afbouwd in je kuurtje, ik zelf heb dat nog nooit gedaan.

Koolhoven zei:
Je lichaam voorbereiden op een lagere hoeveelheid aan test. Afbouwen is niet noodzakelijk maar naar mijn mening helpt het wel.

Clen is uitstel van exucutie ???? heel jammer weer. Waneer heb je liever dat de cortisonen aan de slag kunnen ? als je lichaam al weer herstelt is of wanneer deze nog aan het herstellen is ? Op deze wijze heb je alleen last van een lage test aanmaak en nog niet van de cortisonen.

voor zover ik weet werkt het allemaal via de beta-1 receptor. En clen werkt op de beta-2 in. Dus supplementatie met clen heeft geen zin om cortisol te verlagen/blokkeren.
Ephedrine daarintegen wel.

Misschien dat Bigcat iets meer weet? Las laatst iets op CEM hierover.

patrick zei:
voor zover ik weet werkt het allemaal via de beta-1 receptor. En clen werkt op de beta-2 in. Dus supplementatie met clen heeft geen zin om cortisol te verlagen/blokkeren.
Ephedrine daarintegen wel.

Misschien dat Bigcat iets meer weet? Las laatst iets op CEM hierover.

Ephedrine is ook een beta-2 dus idd heel vaag. Het is zowieso verstandig om voldoende Vitamine-C binnen te krijgen om je Cortisol zoveel mogelijk te beperken.

Terug
Naar boven