Fitness Seller

Dit wordt mijn derde kuur , wat vinden jullie hiervan ??

• Topic Starter Topic Starter
Koolhoven zei:
Tja de menigen omtrend de doseringen zijnnogal verdeeld. Dit zal ook deels afhangen van je gewicht ed.

Ik raad mensen aan om 1.5 week voor ze stoppen met de kuur te gaan beginnen met de clen. Een gemiddelde is dan 2 dagen bv 5 tabs spiropent (van Gs uiteraard veel minder omdat deze veel zwaarder gedoseerd zijn)gevolgt door twee dagen niets en dit een week of 6. Zo zorg je ervoor dat je lichaam alweer herstellende is voordat het overspoeld wordt met cortisonen.

Dus als ik het goed van jou begrijp dan is het 2 dagen bv 5 tabs slikken en 2 dagen niets slikken. en dat 6 weken lang zo doen
De dosering van 5 tabs verdelen over de dag of alles in één.
Dus ik kan het gewoon gebruiken in mijn kuur, (laatste 1,5 week)

Er is onlangs nog een flinke thread en discussie geweest waarin HCG voorkwam. Een te grote dosis in 1x zorgt voor desensitizatie van de leydig cellen. Het is dan dus nadeling, het werkt wel. Maar voorkomen is beter dan genezen, dus voorkomt het krimpen van je testikels liever :)

soulreaver zei:
Er is onlangs nog een flinke thread en discussie geweest waarin HCG voorkwam. Een te grote dosis in 1x zorgt voor desensitizatie van de leydig cellen. Het is dan dus nadeling, het werkt wel. Maar voorkomen is beter dan genezen, dus voorkomt het krimpen van je testikels liever :)

Hoi Soulreaver,

Ik heb die trend gelezen over hcg, alleen ben ik er nog niet uit welke dosis nou het beste is , de één zeg dit en de ander zeg dat.
Wat is nu de beste dosis???

Ik meen dat BC en ik daar over de dosis het niet eens waren?? Ik heb BC onlangs gesproken en ter voorkoming van het krimpen raadde hij aan 2 opvolgende dagen 500 iu te zetten. Dit is iets waar ook ik me zeker in kan vinden, denk dus niet dat er onenigheid is. Ook is hij uiterst voorzichtig met grote dosissen achteraf en te snel erop weer een dosis.

soulreaver zei:
Ik meen dat BC en ik daar over de dosis het niet eens waren?? Ik heb BC onlangs gesproken en ter voorkoming van het krimpen raadde hij aan 2 opvolgende dagen 500 iu te zetten. Dit is iets waar ook ik me zeker in kan vinden, denk dus niet dat er onenigheid is. Ook is hij uiterst voorzichtig met grote dosissen achteraf en te snel erop weer een dosis.

Oke soulreaver, dat is duidelijk, dus 2 opvolgende dagen 500 iu zetten en daarna. hoe wordt je dosis na je kuur.

Ik heb toevallig van BC op een amerikaanse bord iets zitten lezen over sustanon, hij zelf vondt niet echt top spul.

Dus ik zit nu weer te twijfelen of ik susanon de eerst weken ga gebruiken of toch misschien wat anders.

Ik heb bc even een pm gestuurd met wat advies, wat vind jij van sustanon?

In theorie is enanthate beter, aangezien sus een combinatie van esters is, maar dat is de theorie. Ik ken mensen die op enth. niet goed reageren en als een speer op sus gaan. Dus sjah, daar gaat de theorie dan :)

soulreaver zei:
In theorie is enanthate beter, aangezien sus een combinatie van esters is, maar dat is de theorie. Ik ken mensen die op enth. niet goed reageren en als een speer op sus gaan. Dus sjah, daar gaat de theorie dan :)

Ja ik had ook gelezen dat het beter is sustanon om de driedagen te gebruiken, omdat je anders niets hebt aan die kort werkende esters.

Dus jij zegt ook gewoon sustanon gebruiken

Jou keus, maar je resultaten hoeven niet noodzakelijkerwijs minder te zijn met sus, dus je kan sus prima nemen hoor, genoeg positieve verhalen over gehoord. Een niet onbekende voor je, je bent hem meen ik in de efteling ooit tegengekomen, geen kleine jongen, reageert beter op sus dan op enth. om een voorbeeld te noemen :)

soulreaver zei:
Jou keus, maar je resultaten hoeven niet noodzakelijkerwijs minder te zijn met sus, dus je kan sus prima nemen hoor, genoeg positieve verhalen over gehoord. Een niet onbekende voor je, je bent hem meen ik in de efteling ooit tegengekomen, geen kleine jongen, reageert beter op sus dan op enth. om een voorbeeld te noemen :)

Klopt soulreaver, Ik hou het wel bij sustanon, ik moet het toch een keer proberen.
Ja inderdaad `J` ben ik op de efteling tegengekomen en inderdaad geen kleine jongen. Hij zegt ook dat dit een goede kuur is.

Bedankt voor je voorbeeld.

gr
Mike

You're welcome en veel succes ermee :)

gr. paul

soulreaver zei:
Och het blijft test in netto gains maakt het relatief weinig uit denk ik. Maar die verschillende esters maken dat je kuur er een beetje anders moet gaan uitzien qua dossering/injectietijd enzo. Ook is het in theorie zo dat je met sus meer acne zou moeten hebben en misschien retentie van water. Voor bbers is enth toch veel logischer om te nemen terwijl sus eerder voor TRT geschikt lijkt.

ccnp zei:
Dat afbouwen in de kuur van testosterone en deca is een advies van Jerry koolhoven.
Heeft iemand nog een advies? of is dit wel een goed kuurtje
Met alle respect, taperen is achterhaald en heeft geen nut. Daar zijn 9/10 experts op anaboilica gebied het wel over eens dacht ik zo.

admin zei:
Met alle respect, taperen is achterhaald en heeft geen nut. Daar zijn 9/10 experts op anaboilica gebied het wel over eens dacht ik zo.

Klopt inderdaad wat je zegt, ik hoor het nu steeds meer.

Dus dat haal ik er wel uit de kuur

thanks

jimbo zei:
Waar blijven je foto`s trouwens ... ben wel nieuwsgierig geworden!!!
He Jimbo, heb ik ooit gezegd dat ik foto op internet zou zetten.
Misschien in de toekomst.

Je kunt toch naar mijn profiel kijken, daar heb je een foto.

Staan jou foto er dan al op??????

jimbo zei:
26th July 2003, 06:50 PM :

27th July 2003, 08:30 AM :

Ik had eigenlijk gehoopt dat de "misschien" een "zeker" was geworden aangezien je veel kilo`s wint de laatste tijd. :rolleyes: :thumb:

Mischien als ik mijn derde kuur achter rug heb, dan zal ik eens kijken of ik een foto er opzet.

Ben zelf niet zo'n held om op internet mijn foto te zetten.

Als jij goede foto`s heb (voor dat je begon en na) wil ik ze er ook wel voor je opzetten (desnoods ook dat je gezicht niet te zien is.) Denk dat Admin dat ook wel voor je wil doen. We zijn er om elkaar te helpen en ik denk toch wel dat jij een goed voorbeeld ben vanaf 81kg naar eindresultaat derde kuur .. :thumb:

Terug
Naar boven