Fitness Seller

div klachten, oa geen libido..........

Rock

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Zon bijna 3 maanden geleden was ik bezig met een deca/sust van 8 weken,daarna een nakuur met clomid/nolva gedaan.
De nakuur viel me zwaar kheb echt f een flinke dip gehad tijdens de nakuur.
Nadat ik de nakuur had afgerond voorderest tribulus,ZMA enz genomen.
Vandaag de uitslag van mn bloedtest gehad en daar was helemaal nix mis mee alle waardes netjes.
Nu voel ik me eigenlijk nog steeds klote ik ben echt heel moe en heb nergens zin in (trainen krijg ik wel voor elkaar).
Ik voel me dan eigenlijk t rotst in mn hoofd net alsof daar een stof niet goed word aangemaakt ofzo ik heb de hele tijd een soort van druk/hele lichte hoofdpijn in mn hoofd plus daarbij zie ik vlekken,soms heb ik t gevoel alsof mn motor gaat uitvallen in mn hoofd (kweet ook f niet hoe ik t anders moet uitleggen).
Plus daar komt nog bij dat ik een slechte libido heb,geen odol en moeite om m omhoog te houden.
Kwa lichaamsgewicht ben ik niet terug gevallen en eet ik nog goed,kwa kracht ben ik ook niet achteruit gegaan.
Dus ja heeft iemand er ervaring mee,en wat zou ik kunnen doen.
Weer aan de clomid of testo........?

Graag een beetje hulp aub.

Rock zei:
Hoi,

Zon bijna 3 maanden geleden was ik bezig met een deca/sust van 8 weken,daarna een nakuur met clomid/nolvadex gedaan.
De nakuur viel me zwaar kheb echt f een flinke dip gehad tijdens de nakuur.
Nadat ik de nakuur had afgerond voorderest tribulus,ZMA enz genomen.
Vandaag de uitslag van mn bloedtest gehad en daar was helemaal nix mis mee alle waardes netjes.
Nu voel ik me eigenlijk nog steeds klote ik ben echt heel moe en heb nergens zin in (trainen krijg ik wel voor elkaar).
Ik voel me dan eigenlijk t rotst in mn hoofd net alsof daar een stof niet goed word aangemaakt ofzo ik heb de hele tijd een soort van druk/hele lichte hoofdpijn in mn hoofd plus daarbij zie ik vlekken,soms heb ik t gevoel alsof mn motor gaat uitvallen in mn hoofd (kweet ook f niet hoe ik t anders moet uitleggen).
Plus daar komt nog bij dat ik een slechte libido heb,geen odol en moeite om m omhoog te houden.
Kwa lichaamsgewicht ben ik niet terug gevallen en eet ik nog goed,kwa kracht ben ik ook niet achteruit gegaan.
Dus ja heeft iemand er ervaring mee,en wat zou ik kunnen doen.
Weer aan de clomid of testo........?

Graag een beetje hulp aub.

Wat misschien ook speelt is dat je lichaam ff rust nodig heeft, je lichaam heeft de afgelopen tijd aardig wat moeten presteren, dan een rustpauze kan zeker geen kwaad.
Persoonlijk zou ik niet gelijk aan de test gaan.
Neem gewoon lekker een time off, let wel goed op de voeding neem voldoende vitamientjes/mineralen en een goede anti oxidant kan ook geen kwaad.
Wat ik meestal na mijn kuur en nakuur ook wel eens neem is een Detox kuurtje van 5 dagen. (te koop bij de tuinen)
Reinigt de lichaam goed van binnen.Voel jeje ook weer een stuk lekkerder.
En de volgende keer indien je wilt gaan kuren zou ik de de deca overslaan.
Boldenone zou dan een betere optie voor jouw kunnen zijn.

En oja CLomid kan voor een dipje zorgen, had ik ook, vandaar geen clomid meer voor mij, maar alleen nolva.

beterschap!

hoe zit het met je bloeddruk ?

Rock zei:
.

Ik weet niet wat daar allemaal bij je instond, maar als je bloedwaardes gewoon goed waren moet je het mentaal zoeken.

Zoals hierboven werd vermeld, clomid kan ook wel voor een dipje zorgen.

Misschien ook last van stress/druk?

vaak na pct is er een enige estro rebound, wat gepaard gaat met een verhoging van prolactine....je hebt aan deca gezeten dus je prolactine niveau was al zowiezo vrij hoog en duurt ook ffies voordat dit op normale niveau zit...
Dit resulteert dan weer in een lage dopamine niveau of misschien wel dopamine-receptor blokkade....dit heeft errug veel bijwerkingen...veel voorkomende zijn:

• Dysfore reactie
Een groot aantal patiënten heeft last van een onprettig gevoel en idee dat denken en bewegen traag gaat.

• Hypnosedatie (vermoeidheid, sufheid en slaperigheid)
Gevolg van ongewenste blokkade van noradrenerge, histaminerge en serotonine receptoren.

• Lage bloeddruk, duizeligheid
Bloeddrukdaling (en daardoor duizelig) bij plotselinge houdingsveranderingen. Een antinoradrenerge bijwerking, d.w.z. een ongewenste blokkade van noradrenerge receptoren. Behandeling bestaat uit eerst proberen de dosis te verminderen of medicatie 's avonds toedienen.

• Hormonale bijwerkingen
Menstruatieproblemen, gynaecomastie (overmatige ontwikkeling van mannelijke borstklieren), galactorroe (melkvloed).

• Coïtusuele bijwerkingen
Coïtusuele bijwerkingen komen frequent voor en zijn de belangrijkste oorzaak van therapieontrouw. De patiënten vinden deze bijwerkingen vervelender dan bijvoorbeeld extrapiramidale bijwerkingen.
Als een antipsychoticum verhoging van de prolactinespiegel (prolactine is een hormoon dat o.a. de ontwikkeling van het borstweefsel stimuleert) veroorzaakt, zijn coïtusuele bijwerkingen prominent. Het lijkt erop dat daarbij verminderd libido op de voorgrond staat. Als de prolactine spiegel niet verhoogd is, is het patroon van coïtusuele bijwerkingen anders: dan is de libido niet of minder aangetast, maar wel de erectie, orgasme en ejaculatie (voor zover van toepassing geldt dat ook voor vrouwen). Dat hangt samen met de anticholinerge en antiadrenerge eigenschappen van de middelen.
Volgens sommige onderzoeken verhogen sulpiride en risperidon de prolactine spiegel meer dan haloperidol en menig ander oud antipsychoticum. Clozapine, olanzapine en quetiapine geven weinig verhoging van de prolactine spiegel.

• Gewichtstoename
Meerdere factoren spelen een rol bij het ontwikkelen van gewichtstoename. Het meest waarschijnlijke werkingsmechanisme van gewichtstoename is blokkade van de H1-receptor. Van de atypische antipsychotica geeft clozapine de meeste gewichtstoename, in afnemende mate gevolgd door olanzapine, quetiapine en risperidon. Van de klassieke geven met name thioridazine en chloorpromazine gewichtstoename.
Er is (nog) geen medicijn voor een effectieve en veilige behandeling van overgewicht t.g.v. antipsychotica. In een onderzoek uit 2002 zijn acht stoffen onderzocht die bij overgewicht worden gebruikt. Metformine (antidiabeticum) veroorzaakt snel een hypoglykemie; cimetidine (maagzuurremmer, H2 antagonist) geeft veel interacties; amantadine (anti-Parkinson, dopaminerge agonist) kan de psychose verergeren; Orlistat (lipaseremmer) kan alleen goed kan worden toegepast in combinatie met een vetarm dieet, Nizatidine (maagzuurremmer, H2 antagonist) vermindert mogelijk wat de gewichtstoename, maar kan waarschijnlijk niet de gewichtstoename omkeren; Topiramaat (anti-epilepticum) heeft veel bijwerkingen; Sibutramine (serotonine-noradrenaline heropnameremmer, vergelijkbaar met het antidepressivum venlafaxine) geregistreerd voor de behandeling van overgewicht, maar de vraag is of dat een specifieke eigenschap is.

• Verandering glucosemetabolisme
Gebruik van antipsychotica geeft een verhoogd risico op het ontwikkelen van diabetes mellitus (suikerziekte). Van de nieuwe (atypische) antipsychotica is dit met name het geval bij clozapine en olanzapine. Aripiprazole lijkt verhoogd risico te hebben op het ontwikkelen van diabetes.

• Negatieve symptomen
Met name de klassieke antipsychotica kunnen negatieve symptomen versterken of zelfs veroorzaken (secundaire negatieve symptomen). Symptomen zijn: stoornissen van aandacht, concentratie en geheugen, apathie, dysforie, emotionele vervlakking, vertraagd denken en sedatie. De nieuwere antipsychotica veroorzaken minder negatieve symptomen en claimen een therapeutisch effect op de (primaire) negatieve symptomen.

time will heal everything..

Goede post klaas

Succes ermee kerel. En denk er idd over na om de deca weg te laten in het vervolg. Echt troep imo.

je haalt al heeeeel veel problemen weg als je bromo of dosti neemt tijdens deca/tren....geen errectie probs, geen melkproductie, geen grotere kans op gyno door de verhoging van progesteron incombi met oestro...
Sterker nog dosti schijnt je erg geil te maken...als je normaal gesproken klaarkomt heb je gelijk erna hoog prolactine niveau (daarom wille we slapen en hebbe we geen zin in coïtus), maar met dosti blijft prolactine laag...oftewel gekke shizzle..

Ow cool, wist ik niet. Maar heeft die (t)Dosti verder geen negatieve werkingen op een kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen voor de reacties en info,ik zal het nog even tijd geven.
Maar ik vind het alleen zo raar dat ik t nu voor het eerst meemaak zo,met eerdere kuren heb ik nog nooit zon dip meegemaakt als nu.
En ik ben nu al geruime tijd klaar met kuur/nakuur.

Stom,maar bloeddruk heb ik niet laten meten.

Het gevoel wat word beschreven bij Dysfore reactie komt t dichtste bij wat ik voel heel de tijd,of alles in slow motion gaat.

Mn vitamine enz heb ik wel op orde,misschien dat ik zon detox kuurtje ga proberen.
Ik hoop dat ik binnenkort kan mailen dat ik me weer lekker voel.

koen85 zei:
Ow cool, wist ik niet. Maar heeft die (t)Dosti verder geen negatieve werkingen op een kuur?
van bromo zijn erg veel negatieve bijwerkingen bekend, google bromo bijwerkingen intikt heb je er gelijk hele zooi..
dosti opzich niet zo heel veel qua bijwerkingen, wel gelezen dat sommige maag klachten van die shizzle krijgen...maar zijn er ook genoeg die dat krijgen van orals...zelf nooit last van...ga het iedergeval uitproberen over 3 weekies

don't worry bro , alles komt goed (zegt klaas) :D

hitman zei:
Wat ik meestal na mijn kuur en nakuur ook wel eens neem is een Detox kuurtje van 5 dagen. (te koop bij de tuinen)
Reinigt de lichaam goed van binnen.Voel jeje ook weer een stuk lekkerder.
En de volgende keer indien je wilt gaan kuren zou ik de de deca overslaan.
Boldenone zou dan een betere optie voor jouw kunnen zijn.
@topicstarter: zou dit ook eens proberen...veel usa-fora zweren bij deze shizzle...schijnt dat je na x aantal kuurtjes minder goed op reageerd en dat je dan dikke detox shit moet doen...daarna kan je weer gaan met die banaan

mischien ziekte van vijver ofzo..
heeft een maat van mij ook gehad na een kuur sus deca

Van clomid een dipje.... is zeker persoonlijk, ik werd er gewoon zwaar depressief van, voor mij never nooit meer clomid ie geval.

Het feit dat je het nog op kan brengen om te trainen is al positief! Ik moet mezelf echt naar de sportschool slepen om te trainen na een kuur. Opzich niet echt een dip wat betreft libido etc, maar de zin in trainen is bij mij echt gauw weg. Teken om zo af en toe is een weekje rust te nemen.

Terug
Naar boven