AndroidHealthClinic

DNP clen T3/4

supervos

Advanced Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ola,

Ik ben even wat aan het researchen over DNP clen T3/4 etc.

Nu kom ik tot de conclusie dat DNP mits verstandig gebruikt en de cycle juiste gesupplementeerd is het veiligste is.

Toch gebruikt de meerderheid clen t3 of t4

ik vroeg me af waarom dat is.

Ik denk dat het feit dat als je DNP iets teveel of te lang van neemt dat je gewoon de kous uit gaat veel mensen afschrikt.

• Topic Starter Topic Starter
ja dat was ook mijn gedachte gang een beetje. Plus dat het in 1920 uitgevonden is als restproduct van een fabriek die dynamiet produceerde :D

waarom zou je dnp willen nemen? Ben je een fkng walvis die te sterven ligt door een te hoge BMI?

DNP op 200 mg ED vond ik persoonlijk heel goed te doen.

Naast het zweten. Ik haatte dat zweten !

Als ik na het slapen opstond, werd ik wakker in een plas

DNP op 200 mg ED vond ik persoonlijk heel goed te doen.

Naast het zweten. Ik haatte dat zweten !

Idd, heb laatste maanden enorm veel gelezen over DNP, maar 200mg voor 10-12 dagen lijkt het beste en veiligste, zoals ik veel tegenkwam. Daarnaast zijn de sides nog redelijk te doen.

Heb zelf nog geen ervaring ermee.

Heheh. You know what i mean

indd, ik heb ook zo tgevoel dat DNP bij verstandig gebruik goed te doen is..
Zweten kan ik wel mee leven, want bij clen gaat je hart uit je borstkas vliegen, en je trilt als iemand die Parkinson heeft.. T3/T4 is volgens mij ook niet te onderschatten. De ene gaat er perfect op, de andere maakt ze schildklier kapot in no time..
Dus voor 14 dagen DNP zou ik ook wel durven gaan.. Ken iemand die deze cycle al 4 x deed.. Die verloor 18kg, gek om te zien, en zakte minimum 6% in BF!
Zieke fysiek heeft die nu...

Clen absolute topper! T3/T4 ga je spier verbranden zonder aas.
Als je met DNP rustig opbouwt gaan probleem hoor.

Maar de meeste fouten, na 3 dagen oh ik voel niks wat verhogen met 2-3 caps dan slaat alles in.
Geduld hebben en rustig opbouwen (met clen hetzelfde verhaal)

200 mg is inderdaad een dosis dat heel goed te houden is en effectief is. Hogere doses gaat sneller, maar zijn ook stukken intenser. De reden waarom weinig mensen het gebruiken is vanwege de extreme bijwerkingen die iedereen leest op het internet en natuurlijk heel dat gezever van insecticide of dynamiet. Klopt inderdaad, maar ze hebben DNP ook gebruikt als afslankmiddel. Echter lopen er teveel domme mensen rond op deze wereld en dnp + domme mensen resulteert in dood oid.

200 mg is inderdaad een dosis dat heel goed te houden is en effectief is. Hogere doses gaat sneller, maar zijn ook stukken intenser. De reden waarom weinig mensen het gebruiken is vanwege de extreme bijwerkingen die iedereen leest op het internet en natuurlijk heel dat gezever van insecticide of dynamiet. Klopt inderdaad, maar ze hebben DNP ook gebruikt als afslankmiddel. Echter lopen er teveel domme mensen rond op deze wereld en dnp + domme mensen resulteert in dood oid.

Klopt, en daar zijn ze mee gestopt toen gebruikers overleden of blind werden. Ook op lage doseringen en onder doktersbegeleiding! Dus ja... domme mensen?

nog enkele quotes...

Ondertussen werd al snel duidelijk dat DNP en dinitrocresol toch niet zo veilig waren. Een paar mensen gingen dood. De voorstanders van DNP dachten echter dat die sterfgevallen het gevolg waren van overdosering, en dat het ging om eigenwijze en ongeduldige gebruikers die zich niet aan de richtlijnen hielden. De oogarts Warner Horner boorde die ijdele hoop de grond in toen hij gebruikers op het spoor kwam die blind werden toen ze – onder begeleiding van een arts, nota bene – DNP slikten. Horner schatte in 1936 dat er uiteindelijk 2500 Amerikanen blind werden door DNP. [Trans Am Ophthalmol Soc. 1941;39:405-37.]

http://www.ergogenics.org/anabolica195.html
http://www.ergogenics.org/dnp2.html

'DNP produceert zoveel vrije radicalen dat alle verdedigingssystemen van het lichaam erdoor overweldigd worden. Vooral het netvlies van de ogen loopt risico.'
Elzi Volk, UseNet 2000.

Mij een te riskant goedje. Waarom zo veel risico lopen als het ook veel veiliger, en gezonder kan...? Je hebt niks aan een strak lichaam als je dood bent.

Het is inderdaad een aanslag op het lichaam. Wat de werkelijke gevolgen zijn van het goedje heb ik geen idee van, niemand vermits er niet genoeg onderzoek naar gedaan is.

Trouwens van clomid kan je ook slecht beginnen zien. Je neemt alles uit context en ergogenics is naar mijn weten een povere bron.
Het doet echter niet weg dat het wederom een sterk goedje is dat zoveel mogelijk mensen moeten vermijden (omdat ze dom zijn :p ) en omdat het gewoon toxic is op hogere doses.

Kijk, zo is het een goed product ;)

Five years ago, however, we published the first report showing that low concentrations of DNP protect neurons against the toxicity of the amyloid-beta peptide (De Felice et al. (2001) FASEB J. 15:1297 - 1299]. Since then, other studies have provided evidence of beneficial actions of DNP (at low concentrations), including neuroprotection against different types of insult, blockade of amyloid aggregation, stimulation of neurite outgrowth and neuronal differentiation, and even extension of lifespan in certain organisms

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16754295

Laatst bewerkt:
waarom zou je dnp willen nemen? Ben je een fkng walvis die te sterven ligt door een te hoge BMI?

Waar staat dat ik DNP wil gebruiken?

kan jij ook slapen douchen. eten en autorijden? Want dat wil ik dan ook leren, kom je lekker uitgerust op je werk :D:D:D om daar vervolgens wakker te worden

Mijn inziens is 10 dagen 200/400 mg DNP gezonder en met minder sides te doen dan een kuurjte clen of T3/4. Ik heb een boel logs gelezen op meerdere BB boards,. maar allen waren toch aardig enthousiast over het resultaat. sides afgezien van zweten als een malle waren er over het algemeen niet.

Waar staat dat ik DNP wil gebruiken?

kan jij ook slapen douchen. eten en autorijden? Want dat wil ik dan ook leren, kom je lekker uitgerust op je werk :D:D:D om daar vervolgens wakker te worden

Mijn inziens is 10 dagen 200/400 mg DNP gezonder en met minder sides te doen dan een kuurjte clen of T3/4. Ik heb een boel logs gelezen op meerdere BB boards,. maar allen waren toch aardig enthousiast over het resultaat. sides afgezien van zweten als een malle waren er over het algemeen niet.

Is zeker juist zelf op 400 vond ik het nog goed te doen ik neem wel 200 mcg t4 continu derbij.Clen is veel harder voor je vasculair systeem dan dnp.Nog een tip de hitte bij dnp bouwt inderdaad op dus verhoog ten vroegste na één week je dosis.Word het allemaal te heet kap er gewoon 2 dagen mee.

wat mij overigens nog meer opvalt is dat de mensen die nog nooit DNP aangeraakt hebben nog zich hebben verdiept in de materie het hardste schreeuwen dat het gif is.........

wat mij overigens nog meer opvalt is dat de mensen die nog nooit DNP aangeraakt hebben nog zich hebben verdiept in de materie het hardste schreeuwen dat het gif is.........

nee je bent alleen uren bezig met voeren van discussies, logs lezen en je helemaal positief erover te uiten omdat je het niet wilt gebruiken :rolleyes:

gezien het feit dat je met beetje inzet en fatsoenlijk voeding al erg ver kan komen in gewichtverlies en de meeste hier al dat horen te doen aangezien dit een bodybuilding/fitness forum is vind het gebruik van deze middel gewoon veruit extreem en belachelijk. Daarnaast gaat het bij de meeste gebruikers maar om een paar kg vet en kuren ze al zowieso met aas, hoe je dan het nog niet voor elkaar krijgt om je doel te behalen is voor mij een wonder. Oftwel je krijgt steeds meer gebruikers die steeds alles maar willen compenseren met meer en langer troep in hun lichaam op te nemen. En dat is juist het punt waarop dat soort dingen een probleem gaan worden.

gezien het feit dat je met beetje inzet en fatsoenlijk voeding al erg ver kan komen

Nuff said

en ik wil ook niet de heilige boontje spelen. Heb zelf ook een aardige kuurverleden. Maar **** om zoiets nemen om alleen een paar kg af te vallen. No thanks ga wel half uur cardioen hoor.

Terug
Naar boven