Fitness Seller

DNP clen T3/4

wie niet?

maar gaat inderdaad om middelen en doel

dat moet in balans zijn(vind ik)

See you in brasil kuki :cool:

en ik wil ook niet de heilige boontje spelen. Heb zelf ook een aardige kuurverleden. Maar **** om zoiets nemen om alleen een paar kg af te vallen. No thanks ga wel half uur cardioen hoor.

Ik doe ook dat uurtje cardio maar met dnp scheelt wel wat hoor ik zou zeggen probeer het eens een weekje en vel dan je oordeel;)

Oftwel je krijgt steeds meer gebruikers die steeds alles maar willen compenseren met meer en langer troep in hun lichaam op te nemen. En dat is juist het punt waarop dat soort dingen een probleem gaan worden.

Klopt. Het zijn diegene die alles maar nemen om het gemakkelijker te maken en niet bij nadenken dat het gevaarlijkst zijn. Hoeveel mensen ik niet ken dat zich totaal niet verdiept hebben in AAS en toch zoveel nemen wat hun dealer hun aansmeert. Met AAS kan op zich niet zoveel misgaan, met DNP daarentegen.. Als je dan een bende papegaaien of dombo's hebt die denken dat ze gemakkelijk enkele xtra pilletjes bij kunnen nemen..

Ik gebruik DNP meermaals gebruikt en vanuit krachtstandpunt is dit zeker verdedigbaar; Korte tijd vet kwijt met minimaal krachtverlies doordat het over zo'n korte periode gaat. Ik zet er nog wel insuline naast, maar ook zonder werkt het goed.

• Topic Starter Topic Starter
nee je bent alleen uren bezig met voeren van discussies, logs lezen en je helemaal positief erover te uiten omdat je het niet wilt gebruiken :rolleyes:

gezien het feit dat je met beetje inzet en fatsoenlijk voeding al erg ver kan komen in gewichtverlies en de meeste hier al dat horen te doen aangezien dit een bodybuilding/fitness forum is vind het gebruik van deze middel gewoon veruit extreem en belachelijk. Daarnaast gaat het bij de meeste gebruikers maar om een paar kg vet en kuren ze al zowieso met aas, hoe je dan het nog niet voor elkaar krijgt om je doel te behalen is voor mij een wonder. Oftwel je krijgt steeds meer gebruikers die steeds alles maar willen compenseren met meer en langer troep in hun lichaam op te nemen. En dat is juist het punt waarop dat soort dingen een probleem gaan worden.

op dit punt ben ik het zeker met je eens. Ik zit nu op 96 kg 15% wil naar 12 daar heb ik zeker geen DNP voor nodig.

Ik ben gewoon verwonderd over het grote gebruik van Clen en T3 en de taboe rond DNP terwijl DNP mijns inziens veiliger is.....,. thats all

for the record, ik gebruik ook geen clen en al helemaal geen t3,

Die cutmiddeltjes zijn bijna allemaal ongezonder dan AAS.

Beste manier om af te vallen is imo strak dieet, iets als winstrol ernaast om je massa vast te houden, en iets als rilatine/ephedrine/sibutramine om je eetlust onder controle te houden en je energiepeil wat omhoog te houden.

• Topic Starter Topic Starter
Die cutmiddeltjes zijn bijna allemaal ongezonder dan AAS.

Beste manier om af te vallen is imo strak dieet, iets als winstrol ernaast om je massa vast te houden, en iets als rilatine/ephedrine/sibutramine om je eetlust onder controle te houden en je energiepeil wat omhoog te houden.

ephedrine vermeukt (bij mij althans) aardig je energie huishouding tevens is dit niet gezond voor je rikketik.

Terug
Naar boven