Fitness Seller

dnp (dinitrophenol) ik ben benieuwd

coknetten

Cool Novice
Waardering
0
ik ga aankomende maandag beginnen en ben nieuwsgierig wat het resultaat is ik ga het twee weken gebruiken op 400 mg p/d ik hou het liever iets aan de lage kant aangezien het me eerste keer is en ik niemand persoonlijk heb gesproken die er ervaring mee heeft ik begin op 15.8% en als ik moet geloven wat ik lees veel onderzoek op internet gedaan moet er per dag ongeveer 200- 400 gram vet verlies optreden ik hou jullie op de hoogte

Hoe zit je voedingsschema eruit? En je KH timing rondom de DNP? Wat voor sups ga je nemen qua anti-oxidanten?

Ben ook erg benieuwd. Be careful m8!

Damn dude ... 2-400gr vet weg per dag ... das aardig wat.

Veel succes, en zoals hierboven al staat: careful m8 ;)

let er goed mee op ;ik heb er geen ervaring mee maar wat ik erover heb gelezen staat me niet zo aan...

maar ik ga je logje volgen en als het goed gaat is het misschien ook wel iets voor mij hahahahaa dat dan weer wel

Succes Cok, en good luck !
Hoop dat je het goedje goed verdraagt en er geen spijt van krijgt !

Deze log zal met veel interesse worden gevolgd !!

EINDELIJK!!!

Ik ben zeerrrr benieuwd naar de resultaten hier..

Heb al honderden logjes en ervaringen van amerikaanse fora gevolgd, nu eindelijk hier eens zien..

Sommige resultaten daar waren echt om van omver te vallen.. (-11% en van die dingen op een dikke maand ofzo..)

Succes man!!! Ik volg :D

Ook zeer beniewd naar je results en vooral wat je voelt qua sides.

hoor wel eens verhalen over 0.5kg vetverlies per dag :D

Spiermassa zal er ook wel bijzijn denk ik..

Dat spul vreet alles op :D

Tof dat je een log gaat bijhouden :thumbs:

EINDELIJK!!!

Ik ben zeerrrr benieuwd naar de resultaten hier..

Heb al honderden logjes en ervaringen van amerikaanse fora gevolgd, nu eindelijk hier eens zien..

Sommige resultaten daar waren echt om van omver te vallen.. (-11% en van die dingen op een dikke maand ofzo..)

Succes man!!! Ik volg :D

zijn toch al wat meer gebruikerservaringen hier op dbb..?

zijn toch al wat meer gebruikerservaringen hier op dbb..?

Ja 2 of 3 ofzo..

Maar hoe meer hoe beter, toch? :D

Op die usa fora staan er minstens 20-30.. daar vreten ze DNP alsof het vitamines zijn..

Altijd leuk om hier dan weer een extra logje van te lezen.

-11 % BF op een maand ???

Oh sjit, wat ben ik een groot kalf, waarom al die tijd cutten, cardio, T3, ECA, etc, om met moeite een paar procenten eraf te krijgen... ;-))

Nee, ik kijk uit naar dit logje, en bereid me mentaal al voor op mijn eerste DNP-kuurtje... ;-)))

-11 % bf op een maand ???

Oh sjit, wat ben ik een groot kalf, waarom al die tijd cutten, cardio, t3, eca, etc, om met moeite een paar procenten eraf te krijgen... ;-))

nee, ik kijk uit naar dit logje, en bereid me mentaal al voor op mijn eerste dnp-kuurtje... ;-)))

haha x2

-11 % BF op een maand ???

Oh sjit, wat ben ik een groot kalf, waarom al die tijd cutten, cardio, T3, ECA, etc, om met moeite een paar procenten eraf te krijgen... ;-))

Nee, ik kijk uit naar dit logje, en bereid me mentaal al voor op mijn eerste DNP-kuurtje... ;-)))

Ik geloof dat we op dezelfde golflengte zitten :D

Ja DNP is in ieder geval geen snoepgoed.. net zoals T3 dat ook niet is, maar DNP is nog enkele levels hoger haha..

En idd.. er was iemand op een weekje of 3 zeker 8-9% kwijt.
Als ik het logje nog vind, zet ik het hier.

ben beniewd of ej wat leuks vind :P

niceeeee

• Topic Starter Topic Starter
dag 1-3 200 mg

dag 4-12 400 mg

10 uur en 22.00 inemen

2900 calorieen (50-35-15)

7.5 liter water per dag

4000mg potasium per dag

anti oxi vitamin e 1000 iu pd

glycerine 4 theelepels pd

1200 mg magnesium

Laatst bewerkt:
Werking

DNP werkt door oxydatieve phosphorylation te ontkoppelen, wat lichaams temperatuur en metabolisme verhoogt.
De synthese van vetzuur in vetweefsel vereist samenwerking van mitochondrial en cytoplasmic enzymen.
Mitochondria geven energie van glycogeen en vet voorraden vrij en zetten energie in bruikbare vorm via de productie van ATP om.

ATP is de primaire drager van energie binnen de cellen,
en de meeste cellen sterven snel bij gebrek aan het.
ATP "voed" de spieren als het ware.

Wat moet DNP met dit alles doen? DNP zet de spier’ s ATP uit, waarbij je mitochondria wordt vereist om meer energie van voorraden om te zetten,
en zo tot meer ATP te leiden om te vervangen wat werd verloren.
Dit zorgt ervoor dat je lichaam meer energie zal gebruiken.

Er zijn studies bij dieren geweest waar een verhoging van 60% van de stofwisseling door DNP is gemeten.
De "experts" menen dat bij juist gebruik van DNP bij de mens dit tussen de 40 en 80% zal liggen.
Afhankelijk van dosering en lichaam.

ter vergelijking 100mcg clen en 100 t3 zorgt voor een verhoging van de stofwisseling 8 tot 12 %

Terug
Naar boven