Fitness Seller

dnp (dinitrophenol) ik ben benieuwd

coknetten

Cool Novice
Waardering
0
ik ga aankomende maandag beginnen en ben nieuwsgierig wat het resultaat is ik ga het twee weken gebruiken op 400 mg p/d ik hou het liever iets aan de lage kant aangezien het me eerste keer is en ik niemand persoonlijk heb gesproken die er ervaring mee heeft ik begin op 15.8% en als ik moet geloven wat ik lees veel onderzoek op internet gedaan moet er per dag ongeveer 200- 400 gram vet verlies optreden ik hou jullie op de hoogte

Hoe zit je voedingsschema eruit? En je KH timing rondom de DNP? Wat voor sups ga je nemen qua anti-oxidanten?

Ben ook erg benieuwd. Be careful m8!

Damn dude ... 2-400gr vet weg per dag ... das aardig wat.

Veel succes, en zoals hierboven al staat: careful m8 ;)

let er goed mee op ;ik heb er geen ervaring mee maar wat ik erover heb gelezen staat me niet zo aan...

maar ik ga je logje volgen en als het goed gaat is het misschien ook wel iets voor mij hahahahaa dat dan weer wel

Succes Cok, en good luck !
Hoop dat je het goedje goed verdraagt en er geen spijt van krijgt !

Deze log zal met veel interesse worden gevolgd !!

EINDELIJK!!!

Ik ben zeerrrr benieuwd naar de resultaten hier..

Heb al honderden logjes en ervaringen van amerikaanse fora gevolgd, nu eindelijk hier eens zien..

Sommige resultaten daar waren echt om van omver te vallen.. (-11% en van die dingen op een dikke maand ofzo..)

Succes man!!! Ik volg :D

Ook zeer beniewd naar je results en vooral wat je voelt qua sides.

hoor wel eens verhalen over 0.5kg vetverlies per dag :D

Spiermassa zal er ook wel bijzijn denk ik..

Dat spul vreet alles op :D

Tof dat je een log gaat bijhouden :thumbs:

EINDELIJK!!!

Ik ben zeerrrr benieuwd naar de resultaten hier..

Heb al honderden logjes en ervaringen van amerikaanse fora gevolgd, nu eindelijk hier eens zien..

Sommige resultaten daar waren echt om van omver te vallen.. (-11% en van die dingen op een dikke maand ofzo..)

Succes man!!! Ik volg :D