AndroidHealthClinic

dnp (dinitrophenol) ik ben benieuwd

Is DNP geen extreem gevaarlijk goedje ?
Heb er wel eens over gelezen, over de goede werking ervan maar ook dat het erg gevaarlijk spul is. zelfs een paar sterfgevallen van DNP dacht ik zo.

(Nee ik gebruik geen steroiden en dergelijke maar lees er alles over ;))

Alvast voor later ;)

crystal maar waarom heb je het zo vaak gebruikt als het niet of nauwelijks helpt

en nog bedankt voor het advies

waarom ik het zo vaak destijds gebruikt heb?..net als de reden waarom jij het gebruikt..te lui/niet gedisciplineerd genoeg om optijd aan een dieet te beginnen..en dan maar de wat meer drastische methode toepassen...

Is DNP geen extreem gevaarlijk goedje ?
Heb er wel eens over gelezen, over de goede werking ervan maar ook dat het erg gevaarlijk spul is. zelfs een paar sterfgevallen van DNP dacht ik zo.

(Nee ik gebruik geen steroiden en dergelijke maar lees er alles over ;))

Alvast voor later ;)

er zijn ook een paar sterfgevallen geweest van teveel water drinken ;)

waarom ik het zo vaak destijds gebruikt heb?..net als de reden waarom jij het gebruikt..te lui/niet gedisciplineerd genoeg om optijd aan een dieet te beginnen..en dan maar de wat meer drastische methode toepassen...

Dit is een redelijk grote misvatting. Hij heeft weldegelijk de discipline om te dieeten en dat heeft hij zeker getoond, zoek maar in zijn gallerij eens even naar de 10 maanden geleden foto! Hij wil gewoon van dat moeilijke laatste vet af, wat gewoon totaal niet meer hard gaat bij hem na zo zwaar te zijn geweest. Plus hij is net als ik niet bang om dingen te proberen :D Maar lui en ongedisciplineerd, zijn 2 dingen die bij hem niet voorkomen.

Dit is een redelijk grote misvatting. Hij heeft weldegelijk de discipline om te dieeten en dat heeft hij zeker getoond, zoek maar in zijn gallerij eens even naar de 10 maanden geleden foto! Hij wil gewoon van dat moeilijke laatste vet af, wat gewoon totaal niet meer hard gaat bij hem na zo zwaar te zijn geweest. Plus hij is net als ik niet bang om dingen te proberen :D Maar lui en ongedisciplineerd, zijn 2 dingen die bij hem niet voorkomen.

Jij bent een goede vent, verdedig je maten:rolleyes:
hehe:D Grapje

Uiteraard! Ik weet hoeveel hij ervoor doet en gedaan heeft. Ik train ongeveer een half jaar elke dag met hem en tja, we zijn gewoon goeie maten geworden en daardoor zal ik hem zeker verdedigen :D

het enige wat ik zie is 15.8% bf...dat is gewoon te hoog imo om dan al die shit te pakken..maar idd als ie van 20+% komt dan waren mijn woorden misplaatst

Volgens mij kwam ie van 25+ zelfs aan die 10 maanden foto te zien :)

Knap werk iig tot nu toe!!

Succes cokkk

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad ik denk erdeer 28 a 30 animalgs let wel op me blijf me verdedigen haha lol

hm.. en dat je ogen slechter worden (waar klaas ook voor waarschuwd) is het je wel waard dan? opzich is dat een heel persoonlijke afweging natuurlijk; maar heb je hier echt voldoende over nagedacht ??

in somige gevallen komt dat voor en dan is dat voornamlijk bij langdurig gebruik en hoge dosering zoals je kon lezen gebruikt klaas 1000 mg dat is echt veel ik heb veel gelezen mits je het goed doet blijft het relatief veilig

in somige gevallen komt dat voor en dan is dat voornamlijk bij langdurig gebruik en hoge dosering zoals je kon lezen gebruikt klaas 1000 mg dat is echt veel ik heb veel gelezen mits je het goed doet blijft het relatief veilig

ok, kllinkt als een weloverwogen beslissing...ik hoop dat alles goed voor je uitpakt cok! succes :thumbs:

Dat stond niet in het stukje vermeld, dat het alleen bij hoge doseringen op zou treden, stond alleen bij dat 1% van de vrouwen cateracts ontwikkelden.... Ofdat dit ook zo is bij lagere doseringen stond er niet bij....

Het kan voorkomen dat mensen in een kadans zitten waar ze moeilijk uit komen. Als je eenmaal een stap hebt gezet, is de volgende stap sneller genomen, totdat je door schade en schande wijs wordt.

Mijns insziens is het het gewoon niet waard... Dan maar minder snel bulken/cutten...

als jij je goed inglezen hebt dan moet je weten dat de halfwaardetijd vrij lang is helemaal met de crystal variant..vandaar de frontload van 1000mg..is nix anders dan de bloedwaardes snel op niveau te hebben..

en dat het bij sommige gevallen is, dat blijft geheel de vraag..je citeerst maar 1 stuk tekst...je moet eens op forum.steroid.com searchen op dnp...zijn echt velen anderen die er ook last van hebben gekregen..

Dat stond niet in het stukje vermeld, dat het alleen bij hoge doseringen op zou treden, stond alleen bij dat 1% van de vrouwen cateracts ontwikkelden.... Ofdat dit ook zo is bij lagere doseringen stond er niet bij....

Het kan voorkomen dat mensen in een kadans zitten waar ze moeilijk uit komen. Als je eenmaal een stap hebt gezet, is de volgende stap sneller genomen, totdat je door schade en schande wijs wordt.

Mijns insziens is het het gewoon niet waard... Dan maar minder snel bulken/cutten...

second that...

hij gaat het sowieso gebruiken...laat ik dan maar zeggen dat je iedergeval luteine moet supplementeren voor je ogen..kan je bij drogist kopen..

hij heeft idd een heel grote progressie gemaakt op korte tijd.
en zelfs heel mooie progressie! (aan de fotos te zien)
maar iedereen weet toch dat bodybuilding niet op korte termijn realiseerbaar is, en zeker niet strak afgelijnd staan!!!
daarom vind ik het ook stom naar zulke middelen te grijpen.
heb er geen ervaring mee maar wat ik erover gelezen heb, vind ik toch niet echt het riskeren waard hoor!
ik ben er zeker van als hij gedisciplineerd bezig blijft met BB, trainen, en dieten dat hij een strak lijf kan bereiken tegen volgend jaar.
en waarom niet iets minder drastisch proberen zoals lipostabil?

iig veel succes bro! ;)

Ik heb de volgende links gevonden die in mijn optiek goed aangeven wat het spul is en wat het spul niet is...

Part 1: [Link niet meer beschikbaar]
Part 2: [Link niet meer beschikbaar]
Part 3: [Link niet meer beschikbaar]
Part 4: [Link niet meer beschikbaar]

Hopelijk heb je er iets aan

nogmaals bedankt voor tip klaas

Hoi Cocknetten,

Ik heb nog eens doorgezocht voor je, en ik mijn advies zou zijn om dat spul ofwel terug te sturen naar de bron of het in de gifcontainer te stoppen.... Het spul staat trouwens ook aangeschreven onder de header "gifstoffen".
Je kunt het mijn insziens ook niet maken om het spul aan iemand anders te geven of het door te verkopen, aangezien dat meedeplichtigheid zou betekenen aan andermans mogelijke ongeluk.

Wanneer worden mensen nu eens wakker en zien ze dat het ook ander kan. Wil je afvallen/cutten? Gewoon minder koolhydraten eten en veel cardio. Het komt op mij over dat mensen gewoon niet meer op het idee komen dat het ook op die manier kan.

En klaas, sorry om te horen dat je er zoveel problemen van hebt overgehouden. Ik hoop dat de problemen beterschap vinden.

Hier een van de zaken die ik verder nog heb kunnen vinden. Ik zou zo 10 andere stukken hebben kunnen laten zien, met soortgelijke verhaallijnen.

DNP, also known as dinitrophenol or 2,4-dinitrophenol. DNP is a crystalline yellow solid that has been used as a dye, pesticide and wood preservative. DNP isn't a new discovery and has been used as a fat burner for as long as anabolic steroids have been around. It has been studied as a potential anti-obesity drug since the late 1920's and it is, by far, the most dangerous way to lose fat that is currently available.

In 1933, a team of doctors consisting of W.C. Cutting, H.G. Mehrtens and M.L. Tainter discovered that when DNP was given to experimental animals, it caused an increase in metabolism within one minute after injection. Cutting stated that in doses of 10mg/kg of bodyweight, DNP increased the metabolic rate by up to 50 percent! With higher doses metabolism could have been increased 300% or more! They observed that while on this drug, the test animals produced so much heat so fast that they died as a result of a fever. According to this study, the effects of DNP on humans would very similar to those observed in the animals. In one study conducted in 1933, eight patients were given single doses of 3 - 5 mg per kg of bodyweight orally, resulting in a 30% increase in metabolism within the first hour alone! Using 3.5 mg/kg, Cutting demonstrated an average weight loss of two pounds per week with this study.

A later study, which appeared in the "Journal of the American Medical Association", stated that DNP, used in therapeutic dosages, caused increases in metabolism and fat loss without any changes in diet. Nitrogen excretion was never greater than intake, even when some test subjects lost five pounds of bodyweight during a single week. From this information it seemed probable that there was no actual tissue breakdown (muscle loss) from these short periods of heightened metabolism. The loss of weight was believed to be solely from stored fat. The researchers made the assumption that as long as protein intake was sufficient any reduction in bodyweight would be from fat. Sounds like an incredible fat-burner if you’re careful and don't use too much, right? Wrong! Apparently DNP at one time was used as a weight-loss drug, but its use has been abandoned because of the potential toxicity. The metabolism of all body cells is stimulated by contact with DNP. In a poisoned individual the result is an almost instantaneous increase in oxygen consumption, body temperature, heart rate and breathing rate. DNP has also been linked to depression, blood problems as well as liver and kidney damage. The usual reaction due to an overdose of DNP is characterized by the sudden onset of severe symptoms and prompt death within approx. 24 hours. In fact, original observations of the toxicity of DNP on humans came from exposure in French ammunition factories during the First World War. Apparently, some of the soldiers who were exposed to DNP in WW1 died due to a violent increase in body temperature. The really freaky part about this observation was that their body temperature continued to increase hours after their death!

Although some bodybuilders have used this compound in the past to shed extra pounds of fat, the risks this compound presents far outweigh the advantages. A lethal dose and the effective dose needed to lose fat rapidly are much too close together. A little too much DNP will send you to the hospital and perhaps to the grave. In other words, the point of this article is DON'T USE DNP! Ever.

Paul Rubinato

Terug
Naar boven