Europe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
crystal maar waarom heb je het zo vaak gebruikt als het niet of nauwelijks helpt
en nog bedankt voor het advies
Is DNP geen extreem gevaarlijk goedje ?
Heb er wel eens over gelezen, over de goede werking ervan maar ook dat het erg gevaarlijk spul is. zelfs een paar sterfgevallen van DNP dacht ik zo.
(Nee ik gebruik geen steroiden en dergelijke maar lees er alles over)
Alvast voor later![]()

waarom ik het zo vaak destijds gebruikt heb?..net als de reden waarom jij het gebruikt..te lui/niet gedisciplineerd genoeg om optijd aan een dieet te beginnen..en dan maar de wat meer drastische methode toepassen...
Maar lui en ongedisciplineerd, zijn 2 dingen die bij hem niet voorkomen.Dit is een redelijk grote misvatting. Hij heeft weldegelijk de discipline om te dieeten en dat heeft hij zeker getoond, zoek maar in zijn gallerij eens even naar de 10 maanden geleden foto! Hij wil gewoon van dat moeilijke laatste vet af, wat gewoon totaal niet meer hard gaat bij hem na zo zwaar te zijn geweest. Plus hij is net als ik niet bang om dingen te proberenMaar lui en ongedisciplineerd, zijn 2 dingen die bij hem niet voorkomen.

GrapjeDit is een redelijk grote misvatting. Hij heeft weldegelijk de discipline om te dieeten en dat heeft hij zeker getoond, zoek maar in zijn gallerij eens even naar de 10 maanden geleden foto! Hij wil gewoon van dat moeilijke laatste vet af, wat gewoon totaal niet meer hard gaat bij hem na zo zwaar te zijn geweest. Plus hij is net als ik niet bang om dingen te proberenMaar lui en ongedisciplineerd, zijn 2 dingen die bij hem niet voorkomen.
hm.. en dat je ogen slechter worden (waar klaas ook voor waarschuwd) is het je wel waard dan? opzich is dat een heel persoonlijke afweging natuurlijk; maar heb je hier echt voldoende over nagedacht ??
in somige gevallen komt dat voor en dan is dat voornamlijk bij langdurig gebruik en hoge dosering zoals je kon lezen gebruikt klaas 1000 mg dat is echt veel ik heb veel gelezen mits je het goed doet blijft het relatief veilig
in somige gevallen komt dat voor en dan is dat voornamlijk bij langdurig gebruik en hoge dosering zoals je kon lezen gebruikt klaas 1000 mg dat is echt veel ik heb veel gelezen mits je het goed doet blijft het relatief veilig
Dat stond niet in het stukje vermeld, dat het alleen bij hoge doseringen op zou treden, stond alleen bij dat 1% van de vrouwen cateracts ontwikkelden.... Ofdat dit ook zo is bij lagere doseringen stond er niet bij....
Het kan voorkomen dat mensen in een kadans zitten waar ze moeilijk uit komen. Als je eenmaal een stap hebt gezet, is de volgende stap sneller genomen, totdat je door schade en schande wijs wordt.
Mijns insziens is het het gewoon niet waard... Dan maar minder snel bulken/cutten...
Dit is een redelijk grote misvatting. Hij heeft weldegelijk de discipline om te dieeten en dat heeft hij zeker getoond, zoek maar in zijn gallerij eens even naar de 10 maanden geleden foto! Hij wil gewoon van dat moeilijke laatste vet af, wat gewoon totaal niet meer hard gaat bij hem na zo zwaar te zijn geweest. Plus hij is net als ik niet bang om dingen te proberenMaar lui en ongedisciplineerd, zijn 2 dingen die bij hem niet voorkomen.