XXL Nutrition

dnp (dinitrophenol) ik ben benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
de uitslag een daling van 0.8 zwaar k*t dus geloof me het is het niet waard heb me echt k*t gevoeld en dan zon klein verschil maar ja niets aan te doen we gaan er gewoon weer hard tegen aan

Echt k*t voor je man, maar ja, is al voorbij, dus richt nu voor de toekomst.
Succes met je doel.

de uitslag een daling van 0.8 zwaar k*t dus geloof me het is het niet waard heb me echt k*t gevoeld en dan zon klein verschil maar ja niets aan te doen we gaan er gewoon weer hard tegen aan

Heb je erg hoog in de carbs gezeten? Heb vergelijkende resultaten gehoord van mensen die niet genoeg carbs aten tijdens de dnp.

Jammer dat 't tegenviel Cok.
Je bent in ieder geval wel gedaald in je BF.

Trouwens, zie je/jullie morgen toch ;) :D

jammer Cok :(
maar goed voor ons om te weten dat e.e.a. niet echt de moeite waard is; gezien de sides... dus iig bedankt voor het loggen van je DNP avontuur :)

probeer eens T3, ECY en clen anders :)
that should do it! :D

ik ga zeker clen en t3 doen in het verleden heel goede resultaten mee gehaald

Jammer dat die DNP niks is geworden, iig wat van geleerd.

Wil je aub eens posten wat je momenteel precies eet??

Bedankt voor deze log Cok, ik denk dat velen DNP nu definitief van hun verlanglijstje geschrapt hebben ! (ik althans wel)

En weer een wondermiddeltje down the drain ... hoe meer je leest, hoe meer je beseft
dat de basismiddelen nog steeds het het best doen

ik ga binnen kort een kuur logje bij houden met alle info qua eten training en gear de 25 om precies te zijn eerst ff mysteryland en dan drie maanden knallen

Het is heel jammer dat hij niet het gewenste resultaat heeft behaald, maar om dan heel het DNP verhaal neer te halen is ook een beetje raar.
Er zijn veel mensen die wel een halve kilo per dag hebben verloren, dus er zal vast iets achter het verhaal zitten waardoor zijn resultaten niet waren zoals ie had gehoopt.

Verder veel succes met cutten!

geeft maar wel aan het dat het geen zekerheid is dat ej massive fatloss bereikt emt DNP...

Je weet toch niet wat hij gedaan heeft naast DNP?
DNP zelf is een zekere zaak, maar dan moet het complete plaatje wel kloppen om te cutten.

geloof me ik heb het echt volgens het boekje gedaan maar het kan ook dat ik gewoon te laag gedoseerd heb in het begin ik zeg niet dat het niet werkt ik zeg alleen dat ik vier dagen op 600 mg zat en dat erg zwaar vond dus in de toekomst voor mij niet meer enm als ik het nog een keer doe dan 14 dagen op 600 mg dan ben ik er zeker van dat het resultaat beter is

geloof me ik heb het echt volgens het boekje gedaan maar het kan ook dat ik gewoon te laag gedoseerd heb in het begin ik zeg niet dat het niet werkt ik zeg alleen dat ik vier dagen op 600 mg zat en dat erg zwaar vond dus in de toekomst voor mij niet meer enm als ik het nog een keer doe dan 14 dagen op 600 mg dan ben ik er zeker van dat het resultaat beter is

Post dan eens je voedingsschema wat je gehanteerd hebt tijdens DNP gebruik. Dat is toch niet zo moeilijk ofwel? Ik denk (!) namelijk dat hier iets veel beter kan. Helemaal niet slechts bedoeld trouwens hoor, maar ik daal zelfs meer dan 0.8% zonder hulpmiddelen.

Laatst bewerkt:
Post dan eens je voedingsschema wat je gehanteerd hebt tijdens DNP gebruik. Dat is toch niet zo moeilijk ofwel? Ik denk (!) namelijk dat hier iets veel beter kan. Helemaal niet slechts bedoeld trouwens hoor, maar ik daal zelfs meer dan 0.8% zonder hulpmiddelen.

ja zou ik ook graag willen weten c**k:D

Bedankt voor deze log Cok, ik denk dat velen DNP nu definitief van hun verlanglijstje geschrapt hebben ! (ik althans wel)

Mijn lijstje is ook korter geworden :D

Cok, ik zou gewoon lekker gaan cardioen in combi met een laag carbs dieet en HGH + T4. In ieder geval complimenten voor je shape nu, zeker als je ziet waar je vandaan komt (qua vet percentage)

Terug
Naar boven