Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de uitslag een daling van 0.8 zwaar k*t dus geloof me het is het niet waard heb me echt k*t gevoeld en dan zon klein verschil maar ja niets aan te doen we gaan er gewoon weer hard tegen aan
de uitslag een daling van 0.8 zwaar k*t dus geloof me het is het niet waard heb me echt k*t gevoeld en dan zon klein verschil maar ja niets aan te doen we gaan er gewoon weer hard tegen aan

probeer eens T3, ECY en clen anders![]()
that should do it!![]()
Je weet toch niet wat hij gedaan heeft naast DNP?
DNP zelf is een zekere zaak, maar dan moet het complete plaatje wel kloppen om te cutten.
geloof me ik heb het echt volgens het boekje gedaan maar het kan ook dat ik gewoon te laag gedoseerd heb in het begin ik zeg niet dat het niet werkt ik zeg alleen dat ik vier dagen op 600 mg zat en dat erg zwaar vond dus in de toekomst voor mij niet meer enm als ik het nog een keer doe dan 14 dagen op 600 mg dan ben ik er zeker van dat het resultaat beter is
Post dan eens je voedingsschema wat je gehanteerd hebt tijdens DNP gebruik. Dat is toch niet zo moeilijk ofwel? Ik denk (!) namelijk dat hier iets veel beter kan. Helemaal niet slechts bedoeld trouwens hoor, maar ik daal zelfs meer dan 0.8% zonder hulpmiddelen.

Bedankt voor deze log Cok, ik denk dat velen DNP nu definitief van hun verlanglijstje geschrapt hebben ! (ik althans wel)