XXL Nutrition

dnp (dinitrophenol) ik ben benieuwd

me 3

Cok, je hebt er iig zichtbaar wel wat voordeel mee behaald.
Ben benieuwd naar de getallen! :thumbs:

ik heb het in mijn leven 2 keer gebruikt (1 keer op 1200 voor 3 weken)
ik stond te koken, maar om nou te zeggen dat ik veel vet verloren was!

het viel vreselijk tegen!

DNP is rotzooi, alle experts zeggen dit en gebruikers zijn er ook niet positief over. Totaal geen reden om het te gebruiken en er zijn betere alternatieven als je toch zo nodig niet zonder pillen en drankjes kan cutten. Wil niet grof overkomen maar dat is mijn mening. Big Cat denkt er trouwens ook zo over als ik me niet vergis, en op dit vlak was/is hij toch één van de kenners.

DNP is rotzooi, alle experts zeggen dit en gebruikers zijn er ook niet positief over. Totaal geen reden om het te gebruiken en er zijn betere alternatieven als je toch zo nodig niet zonder pillen en drankjes kan cutten. Wil niet grof overkomen maar dat is mijn mening. Big Cat denkt er trouwens ook zo over als ik me niet vergis, en op dit vlak was/is hij toch één van de kenners.

sluit mij toch aan bij big t

eerst en vooral toch proficiat met het bereikte result cok!
ben zeker dat je het zonder dnp ook had bereikt!
misschien maar volgend jaar, maar je weet toch ook dat zulke doelen niet op 1 mnd kunnen bereikt worden.
wat is nou een jaartje?
als je al zoveel discipiline kon opbrengen om zover te komen, dan kon een jaartje er heus nog wel bij...

want zonder het "schadelijke" dnp was je er ook geraakt.
het zou enkel wat langer geduurd hebben.

toch het beste nog bro ;)

DNP is rotzooi, alle experts zeggen dit en gebruikers zijn er ook niet positief over. Totaal geen reden om het te gebruiken en er zijn betere alternatieven als je toch zo nodig niet zonder pillen en drankjes kan cutten.

en dan bedoel je???

ECY/ECA + cardio

dat vind ik nou niet zo bijzonder, vooral die ECY niet, misschien dat aspirine zoveel verschil maakt maar lijkt me niet.
efedrine, caffeine, yohimbine stack in de apo laten maken aan hoge dosis werkt zeer goed. Nadeel is dat als je stop je wel een enorme feedback krijgt, maarja je werkt toch sowieso toe naar en fotoshoot/wedstrijd/zomer om daarna weer te gaan bulken veronderstel ik.

efedrine, caffeine, yohimbine stack in de apo laten maken aan hoge dosis werkt zeer goed. Nadeel is dat als je stop je wel een enorme feedback krijgt, maarja je werkt toch sowieso toe naar en fotoshoot/wedstrijd/zomer om daarna weer te gaan bulken veronderstel ik.

ephedrine heb ik nog nooit gestackt, caff. en yohim. wel , en daar merkte ik vrij weinig van moet ik zeggen. denk niet dat eph. dan zoveel verschil maakt in die stack.

heb jij goede ervaring met die ECY of ECA stack dan T?

ephedrine heb ik nog nooit gestackt, caff. en yohim. wel , en daar merkte ik vrij weinig van moet ik zeggen. denk niet dat eph. dan zoveel verschil maakt in die stack.
Juist wel, dat is nou net het geheim: apart doen ze relatief weinig, samen vormen ze een 1+1+1= 4 effect. Verder moet je langzaam opbouwen en dan de frequentie en dosis gaan verhogen.

heb jij goede ervaring met die ECY of ECA stack dan T?
Ja merkte ik goed, vetopslag is minder, eetlust is minder, stofwisseling is hoger, vocht is minder, energie is hoger etc.

ja welke had je dan ECY of ECA? en in welke doseringen?

ja welke had je dan ECY of ECA? en in welke doseringen?
ECY... (ECA is onzin).

Ik nam caps van efedrine en caffeine en de Y nam ik in tabvorm.

Lichte dosis in eerste 4 weken (25/250/6) mg. Zwaardere dosis in volgende 4 weken (30/300/8) mg. Dit 3x daags (eerste week 1-2x daags). Anderen gaan nog hoger in dosis maar dat hangt af van je lichaamsgewicht, woog toen zelf 85 kg en was voldoende voor mij.

Kan dat ook dan?
apo laten maken alleen in belgie zekers
maar die efedrine, caffeine, yohimbine heb ik nu apart en werk zeker goed
doe zelf 15-30 mg efedrine,yohimbine zit al in mijn meltdown vpx,caffeine tabs
als i net goed is voel je je top fit net iets te veel en dan kan je je best naar voelen

any way toppertje!!!

vind t een beetje kort door de bocht om te zeggen dat ECA onzin is; naar deze combi zijn tenminste diverse studies gewijd die de effectiviteit van deze stack aantonen, ik heb ze nog niet gezien van ECY btw.

ging dit topic trouwens niet over DNP ?

vind t een beetje kort door de bocht om te zeggen dat ECA onzin is; naar deze combi zijn tenminste diverse studies gewijd die de effectiviteit van deze stack aantonen, ik heb ze nog niet gezien van ECY btw.
Ik moet het eens nakijken maar volgens mij zijn er naar de vetverbrandende eigenschappen van yohimbine juist wel studies gedaan. De ECA stack is eigenlijk achterhaalt omdat aspirine enkel een effect heeft bij heel zwaarlijvige mensen. Bovendien is aspirine toch wel erg ongezond en slecht voor de maag om dagelijks te gaan nemen.

ging dit topic trouwens niet over DNP ?
Ja, maar ik vind dit niet zo off topic, het gaat tenslotte over veilige alternatieven. Als iemand nog wat wilt zeggen over dnp kan dat altijd.

• Topic Starter Topic Starter
ik denk ook dat het resultaat tegen valt maar ja dan maar op de ouderwetse manier clen t3 en veel cardio

Nou Cok ik denk zelf dat het meer had gedaan voor je als je meer BF had. Je bent al zo laag nu gekomen, dat het net als bij mij, meer aan de huid ligt. We moeten die ff strakker laten worden. Denk dat we op dit percentage idd meer hebben aan cardio, clen en T3. Morgen om 12u bij wateringen hè!

Terug
Naar boven