Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DNP is rotzooi, alle experts zeggen dit en gebruikers zijn er ook niet positief over. Totaal geen reden om het te gebruiken en er zijn betere alternatieven als je toch zo nodig niet zonder pillen en drankjes kan cutten. Wil niet grof overkomen maar dat is mijn mening. Big Cat denkt er trouwens ook zo over als ik me niet vergis, en op dit vlak was/is hij toch één van de kenners.

DNP is rotzooi, alle experts zeggen dit en gebruikers zijn er ook niet positief over. Totaal geen reden om het te gebruiken en er zijn betere alternatieven als je toch zo nodig niet zonder pillen en drankjes kan cutten.

efedrine, caffeine, yohimbine stack in de apo laten maken aan hoge dosis werkt zeer goed. Nadeel is dat als je stop je wel een enorme feedback krijgt, maarja je werkt toch sowieso toe naar en fotoshoot/wedstrijd/zomer om daarna weer te gaan bulken veronderstel ik.dat vind ik nou niet zo bijzonder, vooral die ECY niet, misschien dat aspirine zoveel verschil maakt maar lijkt me niet.
efedrine, caffeine, yohimbine stack in de apo laten maken aan hoge dosis werkt zeer goed. Nadeel is dat als je stop je wel een enorme feedback krijgt, maarja je werkt toch sowieso toe naar en fotoshoot/wedstrijd/zomer om daarna weer te gaan bulken veronderstel ik.
Juist wel, dat is nou net het geheim: apart doen ze relatief weinig, samen vormen ze een 1+1+1= 4 effect. Verder moet je langzaam opbouwen en dan de frequentie en dosis gaan verhogen.ephedrine heb ik nog nooit gestackt, caff. en yohim. wel , en daar merkte ik vrij weinig van moet ik zeggen. denk niet dat eph. dan zoveel verschil maakt in die stack.
Ja merkte ik goed, vetopslag is minder, eetlust is minder, stofwisseling is hoger, vocht is minder, energie is hoger etc.heb jij goede ervaring met die ECY of ECA stack dan T?
ECY... (ECA is onzin).ja welke had je dan ECY of ECA? en in welke doseringen?
efedrine, caffeine, yohimbine stack in de apo laten maken aan hoge dosis werkt zeer goed. Nadeel is dat als je stop je wel een enorme feedback krijgt, maarja je werkt toch sowieso toe naar en fotoshoot/wedstrijd/zomer om daarna weer te gaan bulken veronderstel ik.
Ik moet het eens nakijken maar volgens mij zijn er naar de vetverbrandende eigenschappen van yohimbine juist wel studies gedaan. De ECA stack is eigenlijk achterhaalt omdat aspirine enkel een effect heeft bij heel zwaarlijvige mensen. Bovendien is aspirine toch wel erg ongezond en slecht voor de maag om dagelijks te gaan nemen.vind t een beetje kort door de bocht om te zeggen dat ECA onzin is; naar deze combi zijn tenminste diverse studies gewijd die de effectiviteit van deze stack aantonen, ik heb ze nog niet gezien van ECY btw.
Ja, maar ik vind dit niet zo off topic, het gaat tenslotte over veilige alternatieven. Als iemand nog wat wilt zeggen over dnp kan dat altijd.