AndroidHealthClinic

DNP (dinitrophenol)

martincz

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen,

Paar jaar geleden kwam ik een log tegen over een vrouw die dinitrophenol gebruikte. Nu kwam ik het paar weken geleden weer tegen en eigenlijk zou ik het uit nieuwsgierigheid willen proberen. In januari zou ik het graag binnen willen halen voor 14 dagen. Eerste 3 dagen 200mg gevolgd met 11 dagen 400mg. Ik las dat dinge zoals Anti oxidanten en vocht vasthoudende supps een must zijn om de sides tegen te gaan. Hebben hier meer mensen ervaring met dinitrophenol? of verdere tips? hoor ik het graag.

Groet.Martin

Wat is je verdere kuur eravring? DNP is geen goedje zoals een fatburnertje als Hydroxycut.

Lees in elk geval dit eens door http://forum.mesomorphosis.com/steroid-forum/how-not-****-up-2159.html

En op DBB zou ik om te beginnen de log van Krieltje pakken, persoonlijk vind ik die heel uitgebreid en ook kritisch.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kriel-op-dnp-217602/

En DNP pak je niet zomaar uit interesse! En omdat jij het over een vrouw hebt. Vrouwen met hun eicellen en een kinderwens moeten DNP helemaal laten staan aangezien eicellen een leven lang meegaan en spermacellen niet.

Laatst bewerkt:
Verplaatst naar de juiste sectie...

Het is bende, vergif, troep. Afblijven dus, en vooral op je 20e!!

• Topic Starter Topic Starter
Lees in elk geval dit eens door http://forum.mesomorphosis.com/steroid-forum/how-not-****-up-2159.html

En op DBB zou ik om te beginnen de log van Krieltje pakken, persoonlijk vind ik die heel uitgebreid en ook kritisch.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kriel-op-dnp-217602/

En DNP pak je niet zomaar uit interesse! En omdat jij het over een vrouw hebt. Vrouwen met hun eicellen en een kinderwens moeten DNP helemaal laten staan aangezien eicellen een leven lang meegaan en spermacellen niet.

thx, maar heb ze al een keer gelezen. nja niet echt uit interesse alleen, natuurlijk om wat droger te worden. en ja ik weet het gewoon voeding en trainingsschema maken maar het lukt me gewoon niet, fitness instructeur heeft ook wel is schemaatjes voor me gemaakt die ik maanden gevolgd heb, en viel max 2kg af..

Er zijn btw ook toch pluspunten aan dnp? las dat het goed voor je hart was en dat dnp 20-50% tumoren tegenging.

Mijn vrienden zijn btw elke week zat tijdens het uitgaan, lijkt me k*tter voor je lichaam dan 2 weekjes lage dosis DNP>

Groet

thx, maar heb ze al een keer gelezen. nja niet echt uit interesse alleen, natuurlijk om wat droger te worden. en ja ik weet het gewoon voeding en trainingsschema maken maar het lukt me gewoon niet, fitness instructeur heeft ook wel is schemaatjes voor me gemaakt die ik maanden gevolgd heb, en viel max 2kg af..

Er zijn btw ook toch pluspunten aan dnp? las dat het goed voor je hart was en dat dnp 20-50% tumoren tegenging.

Mijn vrienden zijn btw elke week zat tijdens het uitgaan, lijkt me k*tter voor je lichaam dan 2 weekjes lage dosis DNP>

Groet

Dan is je voedingsschemaniet goed bro, iedereen kan droog worden! ga 6 weken KETO dieet strickt volgen en wedde dat je droog bent...

Van DNP moet je gewoon afblijven helemaal in jou stadium, en everdiep je meer in voeding en training want afgaan op een trainingschema die een fitnessintructeur maakte zegt als genoeg over je kennis imo..
En vergeet niet droog word je door je voeding en in veel mindere maten je training ;)

waarom direct DNP?
Waarom geen ECA stack?

Dan is je voedingsschemaniet goed bro, iedereen kan droog worden! ga 6 weken KETO dieet strickt volgen en wedde dat je droog bent...

Van DNP moet je gewoon afblijven helemaal in jou stadium, en everdiep je meer in voeding en training want afgaan op een trainingschema die een fitnessintructeur maakte zegt als genoeg over je kennis imo..
En vergeet niet droog word je door je voeding en in veel mindere maten je training ;)

Ik ben overtuigd dat mijn voeding schema echt genoeg was om wat nodige kg's kwijt te raken. en zijn schema's waren afkomstig van zijn vrienden uit de bodybuilding wereldje.

Elke 3uur kreeg ik minimaal 30gr eiwitten binnen. laag in koolhydraten.
en s'avonds helemaal geen koolhydraten. minimaal 3l water. en niet een keer een snack of snoepje, frisdrank of alcohol. verder 3x per week 3x20 cardio en dan nog is KT..

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

waarom direct DNP?
Waarom geen ECA stack?

Omdat DNP beste vetverbrander is voor in korte tijd?

Heb mezelf in ECA nog niet echt in verdiept. zal er wel ff naar kijken :)

thx

Thè xtralarge die nu op dit forum gebanned is heeft er ook ervaring mee.
Schijnt geen pretje te zijn iig.. Slapeloze nachten waar je ontiegelijk veel zweet. Etc..

Thè xtralarge die nu op dit forum gebanned is heeft er ook ervaring mee.
Schijnt geen pretje te zijn iig.. Slapeloze nachten waar je ontiegelijk veel zweet. Etc..

Heb er veel over gelezen in veel verschillende logs. Maar het schijnt per persoon zwaar te verschillend. en al helemaal per dosis. 200-400mg schijnt niet heel erg te zijn. Maar voor 2 weken moet het te doen zijn, ik kan er sowieso altijd mee stoppen :)

DNP gebruiken om te cutten is hetzelfde als een mug doodschieten met een kanon.
Met andere woorden: er zijn veel minder gevaarlijke tot ongevaarlijke produkten voorhanden die je vet% ook aanzienlijk naar beneden halen.
Waarom dan het risico nemen? Teveel DNP = dood, zo simpel is het. En ja, als je dood bent zal je uiteindelijk naar 0% lichaamsvet gaan, maar dat is niet de bedoeling denk ik...
Andere zaken die je kan proberen: ECA, clenbuterol, anavar

Laatst bewerkt:
Teveel DNP = dood, zo simpel is het?

ik wou beginnen met 200mg eerste 3 dagen gevolgd met 400gr laatste 11 dagen.. dat is niet te veel;) in Amerika word er zelfs aanbevolen om met 600gr te beginnen. en het werd pas levensgevaarlijk als je 4x de aanbevolen dosis innam.

Groet

En dat wil aan de DNP!:roflol:

Er word je aan alle kanten afgeraden het te nemen, het is landbouwgif. Doe ermee wat je wilt. Is DNP trouwens geen AS? -> <21 geen vragen beantwoorden + niet posten hier?

Als je toch besluit DNP te nemen
200 mg is MEER dan genoeg
Cycle het gewoon .. 7 dagen nemen .. 7 dagen niks .. 7 dagen weer ... So on tot je resultaat bereikt is
Drink genoeg, ookal heb je geen dorst
Eet genoeg (complexe) carbs, DNP werkt hierop

Ik voel me nog gezonder op tren ace 200mg EOD dan toen ik 400mg dnp per dag nam pfff

Terug
Naar boven