- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teveel DNP = dood, zo simpel is het?
ik wou beginnen met 200mg eerste 3 dagen gevolgd met 400gr laatste 11 dagen.. dat is niet te veelin Amerika word er zelfs aanbevolen om met 600gr te beginnen. en het werd pas levensgevaarlijk als je 4x de aanbevolen dosis innam.
Er word je aan alle kanten afgeraden het te nemen, het is landbouwgif. Doe ermee wat je wilt. Is DNP trouwens geen AS? -> <21 geen vragen beantwoorden + niet posten hier?

Als je toch besluit DNP te nemen
200 mg is MEER dan genoeg
Cycle het gewoon .. 7 dagen nemen .. 7 dagen niks .. 7 dagen weer ... So on tot je resultaat bereikt is
Drink genoeg, ookal heb je geen dorst
Eet genoeg (complexe) carbs, DNP werkt hierop
Ik heb net iets gelezen uit een oud journaal van New York. een jonge is er binnen 4 dagen overleden aan 600mg DNP... *slik* ik zal er nog heel goed over nadenken, misschien toch maar eerst ECA doen en als het niet meezit DNP...
Thè xtralarge die nu op dit forum gebanned is heeft er ook ervaring mee.
Schijnt geen pretje te zijn iig.. Slapeloze nachten waar je ontiegelijk veel zweet. Etc..

Wat heeft dat er nou mee te maken. Op BR heeft hij ook ban gehad, op ultimate muscle en hier taloze cloons, hij zal hier wel ook ergens rondaren onze appie.
Grappig altijd dat mensen van zichzelf denken alles geprobeerd te hebben, maar desalniettemin nooit een voedingsschemaposten... Tja volgende stap is logischerwijs naar DNP grijpen, dat begrijp ik volkomen![]()