AndroidHealthClinic

DNP (dinitrophenol)

Ik snap niet waarom mensen hoger gaan 200 mg DNP / dag ?
Ik weeg momenteel rond de 95kg en op 1 pil/dag verlies ik genoeg .. Ik zweet al overdreven hard

Teveel DNP = dood, zo simpel is het?

ik wou beginnen met 200mg eerste 3 dagen gevolgd met 400gr laatste 11 dagen.. dat is niet te veel;) in Amerika word er zelfs aanbevolen om met 600gr te beginnen. en het werd pas levensgevaarlijk als je 4x de aanbevolen dosis innam.

En hoe weet jij of die DNP die je van de zwarte markt haalt (ik veronderstel dat je het niet bij boer Klaas om de hoek gaat halen) exact gedoseerd is?

DNP zou ik echt niet aan kloten want je weet nooit op welke dosering je gaat koken of niet.. elke mens is anders en reageert anders op verschillende doseringen.. zo zijn er genoeg bodybuilders gestorven aan DNP en zo voelde ik totaal niets op 400 mg no matter hoeveel carbs ik at.. shortcuts in gewichtsverlies kan niet goed zijn want ik had zelf een dikke rebound na DNP.. meteen 3 kg puur vet aangekomen en een dikke skin rash (uitslag) eens ik stopte met DNP. Als je nu gewoon normaal gaat cutten met een low carb dieet en ECA zal je veel meer profijt aan hebben en de resultaten zullen dan ook blijvend zijn.

Geniet vooral van je insomnia, gele sperma, zweten als de t*ring, geen kracht tijdens je KT, totaal futteloos gevoel, kortademig en een bonkende hart. Elke side heb ik wel gehad tijdens mijn DNP kuur.

DNP is echt vergif (letterlijk). Zou daar nooit aan beginnen. Als je te veel in je systeem hebt ga je dood. Zo simpel is het. En DNP stapelt zich ook nog eens op, dus leef je uit :)

• Topic Starter Topic Starter
Er word je aan alle kanten afgeraden het te nemen, het is landbouwgif. Doe ermee wat je wilt. Is DNP trouwens geen AS? -> <21 geen vragen beantwoorden + niet posten hier?

DNP is geen AS ;)

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Als je toch besluit DNP te nemen
200 mg is MEER dan genoeg
Cycle het gewoon .. 7 dagen nemen .. 7 dagen niks .. 7 dagen weer ... So on tot je resultaat bereikt is
Drink genoeg, ookal heb je geen dorst
Eet genoeg (complexe) carbs, DNP werkt hierop

Bedankt voor je tip, als ik het uiteindelijk toch zou doen in januari, maak ik wel ff een log aan. misschien interessant voor andere mensen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net iets gelezen uit een oud journaal van New York. een jonge is er binnen 4 dagen overleden aan 600mg DNP... *slik* ik zal er nog heel goed over nadenken, misschien toch maar eerst ECA doen en als het niet meezit DNP...

• Like
Waarderingen: Ymir
Ik heb net iets gelezen uit een oud journaal van New York. een jonge is er binnen 4 dagen overleden aan 600mg DNP... *slik* ik zal er nog heel goed over nadenken, misschien toch maar eerst ECA doen en als het niet meezit DNP...

Finally, je gebruikt eindelijk je hersens! :thumbs:

Post dat voedingsschemamaareens dan? Trekt nergens op het ik het idee

Als je niet tekeer gaat als een malle zal het iig niet je dood worden, mits je aan de eisen voldoet.

Thè xtralarge die nu op dit forum gebanned is heeft er ook ervaring mee.
Schijnt geen pretje te zijn iig.. Slapeloze nachten waar je ontiegelijk veel zweet. Etc..

Waarom was the Xtralarge eigelijk gebanned? Chille gast toch altijd ???

Wat heeft dat er nou mee te maken. Op BR heeft hij ook ban gehad, op ultimate muscle en hier taloze cloons, hij zal hier wel ook ergens rondaren onze appie.

Marjolein verhaal.

Maar TS weet je het al?

Grappig altijd dat mensen van zichzelf denken alles geprobeerd te hebben, maar desalniettemin nooit een voedingsschemaposten... Tja volgende stap is logischerwijs naar DNP grijpen, dat begrijp ik volkomen ;)

Grappig altijd dat mensen van zichzelf denken alles geprobeerd te hebben, maar desalniettemin nooit een voedingsschemaposten... Tja volgende stap is logischerwijs naar DNP grijpen, dat begrijp ik volkomen ;)

tja logica is soms ver te zoeken hier, mensen worden met de dag luier en denken nemen steeds vaker de soms levengevaarlijke shortcut...... erg jammer

@TS: Als je toch aan de DNP gaat, laat het adres van je ouders dan ff achter hier, kunnen we ze een rouw boeket sturen indien nodig............DNP is gif, welke mong**l neemt er nou gif in sorry hoor maar dan ben je echt totaal gestoord. Geen enkel fysiek kan het innemen van gif goedpraten imo

Terug
Naar boven