Fitness Seller

DNP

popwar

Competitive Bodybuilder
Waardering
282
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Ik wil binnenkort DNP proberen, ik heb nog even tijd om goed na te denken of ik het wil.

De befaamde oogproblemen dat je kan krijgen van DNP en dat iedereen er over heeft, is dat niet een beetje overdreven?

:
When you're on a non-retarded dosage, the only real risk is catracts, which were reported in the 1930's only 3 times in men. With proper anti-oxidant and hepatic function, they shouldn't be a problem. Supplemental antioxidants would be expected to help prevent them in those few who are susceptible. It's a risk, but a remote risk in my mind.

So why do we take antioxidants with DNP? Because a rare second order metabolite of DNP (a semiquinone) can cause cataracts. Most people (99%-99.9%) are able to neutralize this pro-oxidant without any problems. The other few probably have some deficiency or genetic mutation that makes them susceptible. Antioxidants can be thought of as insurance against this for those unlucky few who are susceptible. They're hardly mandatory though. Thousands of people have taken DNP without antioxidants and have done just fine. My typical recommendation is simple: a normal daily dose of the commons - vit C, vit E, and if you have them ALA and coQ10. DO NOT SUPERDOSE
http://forums.steroid.com/anabolic-steroids-questions-answers/294461-dnp-best-article-ever.html

Heeft er iemand oogproblemen gehad van DNP gebruik hier op het forum?

gr

Tja iedereen is anders op een normale dosis zonder voorbestaande problemen zal het niet snel gebeuren wel genoeg vit c en e nemen.
Zou me maar goed inlezej dnp is niet iets wat je zo maar probeert.

Ervaring mee, maar niet bepaald positief. 2 keer gedaan en 2x geen resultaat, of nouja, soort van. Op 400mg kreeg ik uiteindelijk gruwelijke binge aanvallen, waarbij ik zo'n 7k kcal per dag at met dagen van 9-10k kcal. Resultaat was wel gestoord, gezien ik op 7-8k kcal op hetzelfde bf was gebleven. Ramveel zweten, heet, lethargy etc etc. Ik zou 200mg proberen voor langere tijd, daar schijnen de sides minimaal te zijn. Ga het zelf later ook nog proberen op 200mg, gezien ik nog wel wat heb liggen.

Ervaring mee, maar niet bepaald positief. 2 keer gedaan en 2x geen resultaat, of nouja, soort van. Op 400mg kreeg ik uiteindelijk gruwelijke binge aanvallen, waarbij ik zo'n 7k kcal per dag at met dagen van 9-10k kcal. Resultaat was wel gestoord, gezien ik op 7-8k kcal op hetzelfde bf was gebleven. Ramveel zweten, heet, lethargy etc etc. Ik zou 200mg proberen voor langere tijd, daar schijnen de sides minimaal te zijn. Ga het zelf later ook nog proberen op 200mg, gezien ik nog wel wat heb liggen.
Heb 4 dagen op 200mg 8 op 400 mg en was 5kg kwijt wel met 500 kcal deficit maar hing vast en door de dnp toch 5kg afgevallen zonder iets anders te veranderen verder 0 sides sliep geweldig op dnp buiten wat plakkerig zweet met een vreemde geur

Op 7k kcal ga je het sowieso lekker warm hebben zonder dnp ook

Heb 4 dagen op 200mg 8 op 400 mg en was 5kg kwijt wel met 500 kcal deficit maar hing vast en door de dnp toch 5kg afgevallen zonder iets anders te veranderen verder 0 sides sliep geweldig op dnp buiten wat plakkerig zweet met een vreemde geur

Op 7k kcal ga je het sowieso lekker warm hebben zonder dnp ook
Nice, ik functioneerde gewoon helemaal niet op 400mg als ik niet ging eten naar m'n behoefte. Is ook een veelvoorkomende bijwerking, binges en dnp gaan zowat hand in hand als je een paar logs doorneemt.

Nice, ik functioneerde gewoon helemaal niet op 400mg als ik niet ging eten naar m'n behoefte. Is ook een veelvoorkomende bijwerking, binges en dnp gaan zowat hand in hand als je een paar logs doorneemt.
Volgende cut als je nog aas neemt gewoon een oral nemen als anadrol heb je geen eetlust van ;)
Van t3 wel zieke cravings boven 50mcg was op 100 en paar dagen 150 in combi met tren en bold zieke carb cravings

• Topic Starter Topic Starter

Waarom eet je ook zoveel haha, per 100mg gaat je metabolisme met 15% omhoog. Dus als je met 200mg 30% boven je onderhoud eet, heeft het weinig nut neem ik aan.

Dnp heeft een halfwaardetijd van 36 uur he. Op 200mg per dag zit je na een week dus al op 519mg
Het opbouwende effect is meegerekend met de toename van je onderhoud.

Waarom eet je ook zoveel haha, per 100mg gaat je metabolisme met 15% omhoog. Dus als je met 200mg 30% boven je onderhoud eet, heeft het weinig nut neem ik aan.
Omdat ik anders niet kon functioneren als ik niet at naar behoefte, niks vulde me waardoor ik 24/7 aan eten dacht en daardoor zelfs niet kon slapen.

Het opbouwende effect is meegerekend met de toename van je onderhoud.

Omdat ik anders niet kon functioneren als ik niet at naar behoefte, niks vulde me waardoor ik 24/7 aan eten dacht en daardoor zelfs niet kon slapen.

Ik denk dat ik daarom ook eca ga bij gooien.

Ik heb een paar cycles gedaan met dnp, en alle met groot succes. 250mg per dag was altijd genoeg.

Eerste cycle bewust in de winter gedaan, gezien ik qua warmte niet wist wat ik moest verwachten. Dieet op KETO (op onderhoud) en dat was al warm zat met de thermostaat op 18gr. Op het werk was het helaas wel 21gr dus zat ik achter m'n buro met de fan aan.. beetje gek natuurlijk in de winter.

Afgelopen cycle in de zomer gedaan, meteen met de start van m'n test/tren cycle. Ook weer compleet op KETO dieet op onderhoud (en liters water!!). Was de cycle begonnen net voordat die hitte golf kwam. Toch goed volgehouden en moet zeggen dat het eigenlijk wel te doen was. Iedereen zat immers achter de fan dus viel het verder ook niemand op. Na het werk uurtje door het bos fietsen in de schaduw en daarna half uurtje zwemmen in het meer. Helemaal prima. Laatste twee dagen ECA erbij ging het als een raket. Binnen 9 dagen 4,8kg eraf; blijvend! Twee dagen daarna 1 mega carb maaltijd (wel clean) en terug naar 3L water per dag. Had er nog nooit zo droog en vol bij gestaan, leek wel een wandelende stijve; keihard en vol aders.:D

Tip; naast je keto dieet op onderhoud ook de nodige supps nemen!!! Zeeer belangrijk om vervelende sides te voorkomen!

Ik heb een paar cycles gedaan met dnp, en alle met groot succes. 250mg per dag was altijd genoeg.

Eerste cycle bewust in de winter gedaan, gezien ik qua warmte niet wist wat ik moest verwachten. Dieet op KETO (op onderhoud) en dat was al warm zat met de thermostaat op 18gr. Op het werk was het helaas wel 21gr dus zat ik achter m'n buro met de fan aan.. beetje gek natuurlijk in de winter.

Afgelopen cycle in de zomer gedaan, meteen met de start van m'n test/tren cycle. Ook weer compleet op KETO dieet op onderhoud (en liters water!!). Was de cycle begonnen net voordat die hitte golf kwam. Toch goed volgehouden en moet zeggen dat het eigenlijk wel te doen was. Iedereen zat immers achter de fan dus viel het verder ook niemand op. Na het werk uurtje door het bos fietsen in de schaduw en daarna half uurtje zwemmen in het meer. Helemaal prima. Laatste twee dagen ECA erbij ging het als een raket. Binnen 9 dagen 4,8kg eraf; blijvend! Twee dagen daarna 1 mega carb maaltijd (wel clean) en terug naar 3L water per dag. Had er nog nooit zo droog en vol bij gestaan, leek wel een wandelende stijve; keihard en vol aders.:D

Tip; naast je keto dieet op onderhoud ook de nodige supps nemen!!! Zeeer belangrijk om vervelende sides te voorkomen!

Nice man, klinkt goed.

Alleen, ik lees vooral dat je juist carbs moet eten tijdens dnp. En juist geen hoog eiwit/vet dieet. Ik dacht dit te lezen in de dnp faq. Mss achterhaalt ondertussen...

Heb je ook meer van je kuur gemerkt? Het zou je receptoren opschonen en je setpoint resetten.

Kut man, ik ga nog wat verder zoeken hoe je die cravings kunt verminderen. Mss kleine dosis amfetamine, maar is wel vocht afdrijvend en redelijk ongezond.
Zou dan eerder naar sibutramine grijpen ofzo, iets wat alleen de hongergevoel onderdrukt.

Was op 12 dagen ook blijvend 5 kg kwijt gewoon op high carb daarna anadrol erin en leek veeel voller na een paar dagen
Voelde me eigelijk wel goed op dnp :roflol:

Bij mij maakt het tot nu toe nog niet uit welke aas ik neem, ik eet als een paard op alles. Test, tren, deca, mast, var, dbol.. Het enige wat m'n hongergevoel echt af heeft kunnen maken was melanotan 2.
Ik eet altijd maar op anadrol moet ik me foecefeeden want heb nooit echt honger
Nergens cravings voor en slaap de hele dag :P

Terug
Naar boven