XXL Nutrition

DNP

Bezoekers in dit topic

Kut man, ik ga nog wat verder zoeken hoe je die cravings kunt verminderen. Mss kleine dosis amfetamine, maar is wel vocht afdrijvend en redelijk ongezond.
En de verhoogde lichaamstemperatuur die icm dnp erg gevaarlijk wordt
 
Kut man, ik ga nog wat verder zoeken hoe je die cravings kunt verminderen. Mss kleine dosis amfetamine, maar is wel vocht afdrijvend en redelijk ongezond.

Strak plan, pep snuiven als je aan de DNP zit :rolleyes:
 
En dan iets voor hebben en dan is enkel de dnp de schuldige :)


Wat ga je dan voorhebben? Bij 2x 20mg ga niets voorhebben. Kan je evengoed zeggen van eca stacks bij dnp cycle's . Verhoogd eveens je hartslag etc
 
Ik heb een paar cycles gedaan met dnp, en alle met groot succes. 250mg per dag was altijd genoeg.

Eerste cycle bewust in de winter gedaan, gezien ik qua warmte niet wist wat ik moest verwachten. Dieet op KETO (op onderhoud) en dat was al warm zat met de thermostaat op 18gr. Op het werk was het helaas wel 21gr dus zat ik achter m'n buro met de fan aan.. beetje gek natuurlijk in de winter.

Afgelopen cycle in de zomer gedaan, meteen met de start van m'n test/tren cycle. Ook weer compleet op KETO dieet op onderhoud (en liters water!!). Was de cycle begonnen net voordat die hitte golf kwam. Toch goed volgehouden en moet zeggen dat het eigenlijk wel te doen was. Iedereen zat immers achter de fan dus viel het verder ook niemand op. Na het werk uurtje door het bos fietsen in de schaduw en daarna half uurtje zwemmen in het meer. Helemaal prima. Laatste twee dagen ECA erbij ging het als een raket. Binnen 9 dagen 4,8kg eraf; blijvend! Twee dagen daarna 1 mega carb maaltijd (wel clean) en terug naar 3L water per dag. Had er nog nooit zo droog en vol bij gestaan, leek wel een wandelende stijve; keihard en vol aders.:D

Tip; naast je keto dieet op onderhoud ook de nodige supps nemen!!! Zeeer belangrijk om vervelende sides te voorkomen!

Interessant...

Op dnp weet ik dat je veel water moet drinken + Vit C moet nemen. Welke supps neem je dan nog?

Heb het hier al een effe liggen maar zoek nog het juiste moment om het eens te proberen. Zal wel eerder 200 mg EOD worden want ik reageer nogal heftig op AS en dergelijke.

GewoonDenny
 
Nice man, klinkt goed.

Alleen, ik lees vooral dat je juist carbs moet eten tijdens dnp. En juist geen hoog eiwit/vet dieet. Ik dacht dit te lezen in de dnp faq. Mss achterhaalt ondertussen...

Heb je ook meer van je kuur gemerkt? Het zou je receptoren opschonen en je setpoint resetten.
Klassieke fout, je hebt helemaal geen carbs nodig. DNP doet zn werk evengoed wel. Je kunt ze zelfs beter links laten liggen, is veiliger voor je lichaamstemperatuur. Want zelfs op KETO heb ik een piek van 39,2 aangetikt.

En die dnp faq is behoorlijk outdated, en sommige info slaat de plank zelf volledig mis.
Daar ergerde me ik al heel lang aan en was al begonnen om daar nieuwe info voor te schrijven, maar wegens drukte nog geen tijd gehad om het af te maken. Ik zal in ieder geval hetgeen dat ik al geschreven heb vast hier deponeren.

Wat betreft de kuur. De test prop en tren ace prikte ik dagelijks op 50/75. Na 3 weken met de DNP begonnen voor 9 dagen. Daarna weer de gym in en terug naar 3L water en carb cyclen, volume knalde echt hard terug en goed droog ook. Denk niet dat het helemaal door de DNP kwam. 1 of 2 weken voor het podium ga je ook op keto en liters water drinken, en twee dagen voor het podium terug naar 3L en een shit load aan carbs; praktisch hetzelfde effect (los van het vet% afvallen dan).
 
Klassieke fout, je hebt helemaal geen carbs nodig. DNP doet zn werk evengoed wel. Je kunt ze zelfs beter links laten liggen, is veiliger voor je lichaamstemperatuur. Want zelfs op KETO heb ik een piek van 39,2 aangetikt.

En die dnp faq is behoorlijk outdated, en sommige info slaat de plank zelf volledig mis.
Daar ergerde me ik al heel lang aan en was al begonnen om daar nieuwe info voor te schrijven, maar wegens drukte nog geen tijd gehad om het af te maken. Ik zal in ieder geval hetgeen dat ik al geschreven heb vast hier deponeren.

Wat betreft de kuur. De test prop en tren ace prikte ik dagelijks op 50/75. Na 3 weken met de DNP begonnen voor 9 dagen. Daarna weer de gym in en terug naar 3L water en carb cyclen, volume knalde echt hard terug en goed droog ook. Denk niet dat het helemaal door de DNP kwam. 1 of 2 weken voor het podium ga je ook op keto en liters water drinken, en twee dagen voor het podium terug naar 3L en een shit load aan carbs; praktisch hetzelfde effect (los van het vet% afvallen dan).

Redelijk veel info over te vinden dat het veiliger is van de carbs te beperken op dnp.
 
Interessant...

Op dnp weet ik dat je veel water moet drinken + Vit C moet nemen. Welke supps neem je dan nog?

Heb het hier al een effe liggen maar zoek nog het juiste moment om het eens te proberen. Zal wel eerder 200 mg EOD worden want ik reageer nogal heftig op AS en dergelijke.

GewoonDenny
Dit was het protocol dat ik aanhield:
Keto-dieet op onderhoud
bestaande uit:
- vis, rosbief, biefstuk, rundvlees, kip en kalkoen
- olijfolie, kokosolie en boter
- yoghurt, noten, kaas, pindakaas, wheyshake
- doperwten, sperziebonen, broccoli, spinazie
- 1 stuk; appel, peer of kiwi

Supplementen per dag:
2 caps Vit C 1000mg
1 caps Vit E 400mg
2 caps NaC 600mg
2 caps Alpha Lipon Acid 150mg
2 caps Vis olie 500mg
2 caps multi vitamine
1 tab Loratadine 10 mg (Loratadine, Zyrtec, Benadryl)
1 cap Co-Q10 600mg

DNP protocol:
Dag 1-10: 250mg/dag

!!!--> DIRECT STOPPEN BIJ: <--!!!
- Verslechtering van zicht, troebel in de lens
- Pijnlijke gewrichten
- Tintelende, slapende hand/voeten
- Verlies van smaak of sterke verandering van smaak
- Gele huid of ogen
- Huiduitslag onddanks antihistamine

Ik heb na de 5de dag wel eens een extra cap gepakt om te kijken of het te doen was, maar dat werd me echt te veel. En EOD protocol zal weinig zin hebben ivm de halfwaardetijd, het stapelende effect heb je nodig omdat het direct je metabolisme verhoogd. Bij EOD op 250mg zal het niet verder komen dan 11%, en dat is maar 4 a 5 % meer dan ECA ...is het risico niet waard imo.
 
1. Wat is DNP
DNP oftewel 2,4-Dinitrophenol (C6H4N2O5) is een oker gele kristal of kristallijne poeder met een licht zoete tot muffe geur. Het is goed oplosbaar in o.a. water, ethanol, ether en chloroform. DNP is een bestandsdeel dat wordt gewonnen uit DNCB oftwel 2,4-Dinitrochlorobenzene ((O2N)2C6H3Cl) door een hydrolyse proces. DNCB wordt o.a. gebruikt voor de behandeling van wratten en is vaak de basis voor productie van andere stoffen.


2. Toepassingen van DNP
DNP is een chemisch tussenproduct bij de productie van zwavel kleurstoffen, houtconserveringsmiddelen en sommige bestrijdingsmiddelen waaronder dinoseb en dinoterb (pesticiden). Daarnaast vindt het ook een toepassing bij de ontwikkeling in fotografie en explosieven.
De vet verbrandende eigenschappen werden duidelijk in de munitiefabrieken begin 1900. Veel arbeiders werden geconfronteerd met gewichtsverlies. Ook kwam het voor dat arbeiders in dergelijke fabrieken nog wel eens het loodje legden. Pas in 1930 zijn doctoren dit middel gaan toepassen omwille van de vet verbrandende eigenschappen. Het middel werd zelfs in 1933 toegelaten op de markt als fat-burner om - na veel sterfgevallen - in 1938 weer van de markt te verdwijnen. Daarna is DNP lang uit beeld gebleven voor menselijk gebruik. Tot in 1981 een dokter in Taxes een privé kliniek begon waarbij patiënten zich lieten behandelen voor obesitas. Deze dokter maakte daarbij gebruik van DNP als bestandsdeel in zijn eigen product 'Mitcal'. Er volgde veel klachten van mensen met hevige bijwerkingen en zelfs een dode tot gevolg. De kliniek werd gesloten en sindsdien is DNP niet meer legaal beschikbaar geweest voor menselijk gebruik.

Conclusie; DNP is geen supplement of medicijn; het is gif puur zang.


3. Wat doet DNP in het menselijk lichaam
Het ATP proces zorgt ervoor dat energie in ons lichaam beschikbaar komt in bruikbare vorm. DNP belemmert de energie (ATP) productie in mitochondriën door ontkoppeling oxidatieve fosforylering, waardoor waterstofionen (H+) lekken uit het membraan. Dit resulteert in een hoger energieverbruik zonder de vorming van ATP. De energie komt vrij in de vorm van warmte. Interessant om te weten is dat dit mechanisme vergelijkbaar is bij bruine vetcellen (textus adiposus fuscus). Deze specifieke vetcellen bevatten erg veel mitochondriën. Door het loslaten van hun H+ uit het membraan warmt ons lichaam op wanneer we het koud hebben. Het proces van DNP is dan ook niet uniek in ons lichaam.
De inefficiëntie effecten van DNP op de vorming van ATP heeft betrekking op alles wat we doen. Of we nu slapen, lopen, nadenken of sporten; alles kost je ca. 30% meer energie (afhankelijk van de dosis). Op alle vlakken is het effect evenveel; BMR, RMR, TEA, TDEE, NEAT, TEF, etc.


4. Vormen van DNP en het effect op metabolisme
DNP is te vinden in een kristal of poeder vorm. De kristal vorm bestaat voor 25% uit sodium, dus 100mg kristal bevat 75mg pure DNP. De poeder vorm is 100% DNP. Vergis je daarom nooit met het bepalen van de dosis, reken het altijd goed uit. Daarnaast neemt de poeder vorm ook sneller op!
Een dosis van 100mg kristal DNP heeft een effect van ca. +11% op je metabolisme, en 100mg poeder ca. +15% (a). De effecten zijn een gemiddelde, ze kunnen per persoon verschillen. Een studie van MacBryde & Taussig (1935) liet een stijging van het metabolisme zien van 30-70% in obesitas patiënten op een dosis van 400mg pure DNP per dag. Het verschil kan dus betrekkelijk groot zijn tussen gebruikers op dezelfde dosis.
Deze cijfers zijn wel gebaseerd op het stapelend effect door de lange halfwaardetijd. Een stabiele bloedwaarde zal na ca. 3 tot 5 dagen bereikt zijn. Dus een dagelijkse dosis van 400mg pure DNP zal uiteindelijk de stijging van ca. 60% in het metabolisme betekenen. Zonder stapeling zal een eenmalige dosis van 100mg pure DNP een stijging van ca. 5% betekenen.
Even een rekensom; na 24uur heb je 33% afgebroken van je dosis. Bij een protocol van 250mg DNP per dag zul je op dag 14 een maximum van 487mg in je bloed hebben.

.....en verder was ik nog niet gekomen
 
Nee helaas niet, kwam uit een periode van ziekte dus dat lang niks doen gaf me een droevig uiterlijk haha... vandaar geen fotos denk ik.
Van ca. 20% naar 13% gedropt en ruim 7cm van mn middel af. Gewicht was van ca 92 naar 87 gegaan, en na de kuur weer 92kg maar dan wel ca. 7% minder bf.
 
Is sibutramine geen oplossing voor de cravings?
 
Zie mijn foto, transformatie is op 7 weken tijd, zegt genoeg over de power van dnp denk ik.... Slechts 3 weken op dnp -> vet weg-ge-nuked, receptoren opgeschoond, insuline gevoelig. Daarna Low dose slin, tren , npp en test prop, veel carbs en hop... Op een weekje ontplof je

Dnp is de beste drug ter wereld, als je weet waar en wanneer hem te implementeren. Ik lees hierboven mensen die er niets van merken, dan hebben ze underdosed rommel genomen...
 
Zie mijn foto, transformatie is op 7 weken tijd, zegt genoeg over de power van dnp denk ik.... Slechts 3 weken op dnp -> vet weg-ge-nuked, receptoren opgeschoond, insuline gevoelig. Daarna Low dose slin, tren , npp en test prop, veel carbs en hop... Op een weekje ontplof je

Dnp is de beste drug ter wereld, als je weet waar en wanneer hem te implementeren. Ik lees hierboven mensen die er niets van merken, dan hebben ze underdosed rommel genomen...
door die foto wil ik het alleen maar grager een x proberen :(
 
Ik denk dat veel van de horror verhalen ook voorkomen bij mensen die dnp vanuit china nemen. Momeneel is dat ook bijna de enigste markt om het te vinden. 1tip, gebruik het niet. Er zitte veel zware metalen in , lood is er 1 van. Het word daar ook niet gemaakt voor menselijke consumptie, eerder als antiseptic en pesticide. Maar als die chinese geld ruiken....

Je moet maar eens voor de fun kijken welke bijwerkingen die zware metalen hebben.
 
Ik twijfel echt sterk tussen DNP en T3 voor in de cut over een tijdje. T3 EN DNP lijkt me overkill maar in de tussentijd dat ik OFF DNP ben zou ik graag wel wat nemen fur de burn. Iemand ervaring met low dose T3 en DNP? Nootmuskaatje wat is jouw visie hierop, als recente user.
 
Ik twijfel echt sterk tussen DNP en T3 voor in de cut over een tijdje. T3 EN DNP lijkt me overkill maar in de tussentijd dat ik OFF DNP ben zou ik graag wel wat nemen fur de burn. Iemand ervaring met low dose T3 en DNP? Nootmuskaatje wat is jouw visie hierop, als recente user.


Met t3 kan je gaan yoyo'en, dus grote kans dat je het verloren vet terug krijgt. Ik zou het t3 tekort dat je creërt tijdens dnp in je voordeel gebruiken. Na je dnp cycle zal je t3 terug omhoog schieten, kan je van de voordelen genieten. Ik zou wel als je meer dan 2weken gaat dnp'n, t3 bijpakken.


T2 schijnt beter te zijn btw
 
Ik twijfel echt sterk tussen DNP en T3 voor in de cut over een tijdje. T3 EN DNP lijkt me overkill maar in de tussentijd dat ik OFF DNP ben zou ik graag wel wat nemen fur de burn. Iemand ervaring met low dose T3 en DNP? Nootmuskaatje wat is jouw visie hierop, als recente user.
Heb ze alleen beiden apart gebruikt, 50mics T3 en tren gaf me een gestoord hoge bloeddruk & hartslag, en 400mg dnp gaf me gestoorde binges waarbij ik 8k kcals at voor een dag of 10-12(waarbij ik netto geen vet aankwam of verloor).

200mg dnp schijnt wat meer te houden te zijn als ik ervaringen van anderen een beetje doornam. En dan zou je er denk ik wel prima 25mics T3 bij kunnen nemen, gezien dat gewoon een hrt dosis is.
 
Back
Naar boven