XXL Nutrition

DNP

Bezoekers in dit topic

Heb ze alleen beiden apart gebruikt, 50mics T3 en tren gaf me een gestoord hoge bloeddruk & hartslag, en 400mg dnp gaf me gestoorde binges waarbij ik 8k kcals at voor een dag of 10-12(waarbij ik netto geen vet aankwam of verloor).

200mg dnp schijnt wat meer te houden te zijn als ik ervaringen van anderen een beetje doornam. En dan zou je er denk ik wel prima 25mics T3 bij kunnen nemen, gezien dat gewoon een hrt dosis is.
Adhv jouw logje had ik al besloten niet hoger dan 200mg te gaan idd. Ga nu 2 bulkblastst doen, daarna shredded2thebone cutblast en dan wil ik ook écht meteen korte metten maken met bij wijze van al het vet aan me lichaam. 25/50mics + 200mg DNP moet te doen zijn, hoe zou jij die DNP dan cyclen? Op een totaal van 12wk bijv. En hoe zat het met die carbs, juist wel/niet hoog houden? Daarmee was jij wel een beetje de fout in gegaan toch qua binges of kwam dat meer door de hogere dose?
 
Adhv jouw logje had ik al besloten niet hoger dan 200mg te gaan idd. Ga nu 2 bulkblastst doen, daarna shredded2thebone cutblast en dan wil ik ook écht meteen korte metten maken met bij wijze van al het vet aan me lichaam. 25/50mics + 200mg DNP moet te doen zijn, hoe zou jij die DNP dan cyclen? Op een totaal van 12wk bijv. En hoe zat het met die carbs, juist wel/niet hoog houden? Daarmee was jij wel een beetje de fout in gegaan toch qua binges of kwam dat meer door de hogere dose?

Ik had uitstekende resultaten met moderate carb/high protein/high fat. Laat die T3 er gewoon uit is nergens voor nodig, DNP zelf doet alles voor je, zelfs als je leeft op een all you can eat-restaurant dieet. Ik ga binnenkort ook weer van start ermee, check m'n vorige run hier: Veel Gestelde Vragen: Dnp

Dit keer ben ik van plan om 'm verder te trekken naar 600 mg omdat het nu goed koud begint te worden. Vorige keer 400 mg max. want die cycle was tijdens de zomer.
 
Ik ga zelf tot 800mg zou dr zeeker t3 bij pakken. Mijn thyroid waardes waaren altijd slecht na dnp gebruik zonder t3.
En me kop zwelden altijd op+gainde wat vet trug na dnp cycels zonder t3.

Met t3 bij me dnp cycel's allemaal geen last van. Dropte van 122 naar 111 in 9 dagen.
De laatste dnp cycle net na de bulk bloath weg vet weg en Veins popping!!!
 
Denk dat ik volgende cycle met t3 ga doen wou eerst even aftasten of dnp niet te heavy was.
 
Ik ga zelf tot 800mg zou dr zeeker t3 bij pakken. Mijn thyroid waardes waaren altijd slecht na dnp gebruik zonder t3.
En me kop zwelden altijd op+gainde wat vet trug na dnp cycels zonder t3.

Met t3 bij me dnp cycel's allemaal geen last van. Dropte van 122 naar 111 in 9 dagen.
De laatste dnp cycle net na de bulk bloath weg vet weg en Veins popping!!!
hoe ervaar jij de side's op 800mg.. ikzelf ervaar niet de vreselijke horror side's namelijk die ik overal lees
 
Ik ga zelf tot 800mg zou dr zeeker t3 bij pakken. Mijn thyroid waardes waaren altijd slecht na dnp gebruik zonder t3.
En me kop zwelden altijd op+gainde wat vet trug na dnp cycels zonder t3.

Met t3 bij me dnp cycel's allemaal geen last van. Dropte van 122 naar 111 in 9 dagen.
De laatste dnp cycle net na de bulk bloath weg vet weg en Veins popping!!!

Ik heb na mijn laatste dnp only cycle bloed laten trekken en mijn tyroid waardes waren op baseline. Was ongeveer 5 dagen na laatste pil. 500mg 12 dagen.

Kan je jou bloedonderzoek posten met before uitslagen?
 
Ik heb na mijn laatste dnp only cycle bloed laten trekken en mijn tyroid waardes waren op baseline. Was ongeveer 5 dagen na laatste pil. 500mg 12 dagen.

Kan je jou bloedonderzoek posten met before uitslagen?
Na 1 cycle zal het niet veel doen maar constant dnp cycles beschadigen je schildklier wel
 
4 weken on, 4 weken off, 4 weken on is dat theoretisch erg schadelijk?
 
Ik denk n
Zijn ook maar 2 cycles

Over hoeveel cycle's heb je het dan? Ik denk dat de gemiddelde gebruiker 1 a 2 cycle's zal doen op korte tijd. Als je elke winter 2 cycle's doet, gaat je schildklier echt wel herstellen in die tussen periode.

Als je veel op korte tijd gaat gebruiken moet je niet verschieten dat je schildklier fucked gaat. Als je uit je eigen al een slechte schildklier hebt moet je in de eerste plaats al geen dnp gebruiken.
 
Ik denk n


Over hoeveel cycle's heb je het dan? Ik denk dat de gemiddelde gebruiker 1 a 2 cycle's zal doen op korte tijd. Als je elke winter 2 cycle's doet, gaat je schildklier echt wel herstellen in die tussen periode.

Als je veel op korte tijd gaat gebruiken moet je niet verschieten dat je schildklier fucked gaat. Als je uit je eigen al een slechte schildklier hebt moet je in de eerste plaats al geen dnp gebruiken.
Er zijn mensen die na elke blast dnp gebruiken dus bulk blast dan dnp 2 week cruisen en opnieuw
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik slik toch al t3 dus nergens last van :)
 
Zijn er ook mensen die om de dag 200mg nemen? Zodat je stofwisseling wel hoog blijft?
 
Zijn er ook mensen die om de dag 200mg nemen? Zodat je stofwisseling wel hoog blijft?
Vrij nutteloos wel mensen die lange periode 200mg ed nemen voor lange periode
 
Hoezo is het vrij nutteloos?
Je hebt geen last van de warmte, je verbranding is constant verhoogd.
 
Dagelijks 200 nemen heb je nergens last van
 
Hoezo is het vrij nutteloos?
Je hebt geen last van de warmte, je verbranding is constant verhoogd.
Op 100mg doet het net niks op t3 blijft je stofwisseling hoog op dnp niet
 
100mg zal wel wat doen, alleen niet extreem. Nutteloos is het niet , maar ook niet evident. Met deze dosis zal je tussen de 20 a 30% extra verbranden. Wat redelijk veel is vergeleken met t3 , clen en efedrine.
 
100mg zal wel wat doen, alleen niet extreem. Nutteloos is het niet , maar ook niet evident. Met deze dosis zal je tussen de 20 a 30% extra verbranden. Wat redelijk veel is vergeleken met t3 , clen en efedrine.
Doe eens normaal man 20 of 30 % meer verbranden heb je met 600 mg nog niet
 
Back
Naar boven