- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook de bedoeling van 90% van de memes die ik stuur@MetalNDeadlifts de grap in jouw memes begrijp ik echt zelden. Zo ook weer voor bovenstaande..
Zal wel aan mij liggen.
![]()

Ik snapte hm ook niet hoor maar dacht: ik zal wel weer blond zijn 🤣@MetalNDeadlifts de grap in jouw memes begrijp ik echt zelden. Zo ook weer voor bovenstaande..
Zal wel aan mij liggen.
![]()
Hoezo snap je gymmat niet?Ik snapte hm ook niet hoor maar dacht: ik zal wel weer blond zijn 🤣
Die snap ik ook niet.
Ik ook niet 100 procent maar is volgens mij grappig(?) Dat je iets random in de meme doet.
Eerst laat je me dom voelen... En nu oudIk ook niet 100 procent maar is volgens mij grappig(?) Dat je iets random in de meme doet.
Beetje parody op de 'normale' memes in deze form.
ik snap er helemaal geen kut meer van. Hoezo zijn memes zonder iets grappigs er in nu opeens grappig? Als je hem zelf al niet snapt, snap ik het delen al helemaal niet meer. Zoveel vragen... 
Gewoon niet na denken en op like drukken alsof je een feesboeker bentEerst laat je me dom voelen... En nu oudik snap er helemaal geen kut meer van.

Ik durf bijna niet ja te zeggen.Kan ik in deze topic ook videos plaatsen? @Sanca Saxon
Begin wel met weinig
Voor de gene die deze niet snappen, Australië heeft ooit de oorlog verklaard aan die vogels en verloren.
In dit geval kan ik je toevallig helpen!@MetalNDeadlifts de grap in jouw memes begrijp ik echt zelden. Zo ook weer voor bovenstaande..
Zal wel aan mij liggen.
![]()