Buttie88
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 9.262
- Lengte
- 1m62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig !Kleine update,
Het lijkt ietsjes te zijn verbeterd t.o.v 20 november. Ik had een video gemaakt maar helaas te groot om te uploaden (17sec), heb hier 2 screenshots toegevoegt:
2x voorkant. De foto van november is geciteerd, 2 andere zijn nieuwZijkant vs voorkant
Zonder vasthouden vs met vasthouden
Niet heel goed om te vergelijken
Als hij zo doorgaat hoeft dat geen paar jaar meer te duren🤗Excuus! Moest nog verder doorklikken voor de andere foto's en zie ze nu idd allemaal. Gaat lekker zeg. Ik zou gewoon volhouden en over paar jaar kijken of je het nog nodig vind er iets aan te laten doen 😊
Niet duur? 10K ben je wel kwijt hoor!! De vrouw laat het ook doen en die is 16k kwijt met de titties erbij👌🏻Als je jezelf eraan stoort zou ik er volgend jaar werk van maken en jezelf laten opereren. Het trekt niet vanzelf weg en elke maand wachten is een maand weggegooid. Zo duur zijn die operaties niet meer en waarom ergens mee doorlopen als je jezelf eraan stoort.
Buikwand correctie 2500€, borsten 3000€Niet duur? 10K ben je wel kwijt hoor!! De vrouw laat het ook doen en die is 16k kwijt met de titties erbij👌🏻
Als hij zo doorgaat hoeft dat geen paar jaar meer te duren🤗
Ik wacht het wel even af, wat ik zo online terug vind is het rond de 4k.Als je jezelf eraan stoort zou ik er volgend jaar werk van maken en jezelf laten opereren. Het trekt niet vanzelf weg en elke maand wachten is een maand weggegooid. Zo duur zijn die operaties niet meer en waarom ergens mee doorlopen als je jezelf eraan stoort.
Ik denk dat ik begin volgend jaar eens met een coach aan de slag ga en dan zo droog mogelijk wil gaan (wedstrijd shape) om dan eens vanaf daar fatsoendelijk te gaan bouwen ipv alleen maar cutten/ onderhoud, cutten/onderhoud..
Ik had trouwens mijn volume zowat gehalveerd en ik ga er best goed op eigenlijk.Als je jezelf eraan stoort zou ik er volgend jaar werk van maken en jezelf laten opereren. Het trekt niet vanzelf weg en elke maand wachten is een maand weggegooid. Zo duur zijn die operaties niet meer en waarom ergens mee doorlopen als je jezelf eraan stoort.
Dat kan zowieso weinig kwaad. Ben echt benieuwd wat het voor jou gaat doen. Hou ons op de hoogte🤗Overigens heb ik toch besloten om ghk-cu te gaan gebruiken. Ik zal hier tzt wel even laten weten of het uberhaupt iets doet.
Start er morgen mee.
Ga ik doen 💪Dat kan zowieso weinig kwaad. Ben echt benieuwd wat het voor jou gaat doen. Hou ons op de hoogte🤗