MuscleMeat

Even voorstellen + beetje progressie bijhouden

Zijkant vs voorkant

Zonder vasthouden vs met vasthouden

Niet heel goed om te vergelijken

Goed bezig man, tot hoe ver wil je gaan?

Excuus! Moest nog verder doorklikken voor de andere foto's en zie ze nu idd allemaal. Gaat lekker zeg. Ik zou gewoon volhouden en over paar jaar kijken of je het nog nodig vind er iets aan te laten doen 😊

Als je jezelf eraan stoort zou ik er volgend jaar werk van maken en jezelf laten opereren. Het trekt niet vanzelf weg en elke maand wachten is een maand weggegooid. Zo duur zijn die operaties niet meer en waarom ergens mee doorlopen als je jezelf eraan stoort.

Excuus! Moest nog verder doorklikken voor de andere foto's en zie ze nu idd allemaal. Gaat lekker zeg. Ik zou gewoon volhouden en over paar jaar kijken of je het nog nodig vind er iets aan te laten doen 😊
Als hij zo doorgaat hoeft dat geen paar jaar meer te duren🤗

Als je jezelf eraan stoort zou ik er volgend jaar werk van maken en jezelf laten opereren. Het trekt niet vanzelf weg en elke maand wachten is een maand weggegooid. Zo duur zijn die operaties niet meer en waarom ergens mee doorlopen als je jezelf eraan stoort.
Niet duur? 10K ben je wel kwijt hoor!! De vrouw laat het ook doen en die is 16k kwijt met de titties erbij👌🏻

Als hij zo doorgaat hoeft dat geen paar jaar meer te duren🤗

Ik denk dat je het beste jezelf een paar jaar moet geven om je lichaam en geest de tijd te geven. Misschien verandert je lichaam waardoor je uiteindelijk geen irritaties meer hebt en Misschien verandert je mind zodat je een wat losser velletje niet meer boeiend vind.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wacht het wel even af, wat ik zo online terug vind is het rond de 4k.
En daarbij is het al iets verbeterd van 20nov tot nu. Dat is goed 5,5 week tijd..

Goed bezig man, tot hoe ver wil je gaan?
Ik denk dat ik begin volgend jaar eens met een coach aan de slag ga en dan zo droog mogelijk wil gaan (wedstrijd shape) om dan eens vanaf daar fatsoendelijk te gaan bouwen ipv alleen maar cutten/ onderhoud, cutten/onderhoud..

Ik zal in het weekend weer een progressie foto's posten. (Totaal fysiek)

Ik had trouwens mijn volume zowat gehalveerd en ik ga er best goed op eigenlijk.

1000146159.jpg

• Like
Waarderingen: AK
Overigens heb ik toch besloten om ghk-cu te gaan gebruiken. Ik zal hier tzt wel even laten weten of het uberhaupt iets doet.
Start er morgen mee.

Overigens heb ik toch besloten om ghk-cu te gaan gebruiken. Ik zal hier tzt wel even laten weten of het uberhaupt iets doet.
Start er morgen mee.
Dat kan zowieso weinig kwaad. Ben echt benieuwd wat het voor jou gaat doen. Hou ons op de hoogte🤗

Terug
Naar boven