MuscleMeat

Sticky Do you even MEME?

1648147018939.png

Ben je daar niet een beetje te oud voor?

Nee maar serieus, de wereld is ziek. Het probleem is dat veel mensen het gevaar niet zien, veel zijn er niet eens bewust van wat er gaande is. Van diegene die het wel zien is een groot gedeelte bang om zich hierover uit te spreken. Wie zijn bek opentrekt wordt gecancelled, ontslagen, van school gekicked (zie Amerika).

En zo wordt de jeugd gebrainwashed. Over 2 generaties is er niemand meer om tegengas te geven. Wie dat wel doet is dan helemaal zwaar in de minderheid en wordt een gecancellde outcast.

Screenshot_20220326-171722_Chrome.jpg

"Over wie hen is, wat hen leuk vindt, en wat bij hen past."
Sterf met je fucking wokespeak. Het erge is ook dat ze geleerd wordt om niet te discussiëren maar non-argumenten te gebruikeen. Wie het hier niet mee eens is is automatisch een bigot, een fascist, racist, etc. Elke discussie wordt automatisch doodgemaakt.
Dit is de waarheid, er is geen discussie mogelijk. Wie het in twijfel trekt wordt verketterd.

Het is gewoon een fucking religie.

Ben je daar niet een beetje te oud voor?

Nee maar serieus, de wereld is ziek. Het probleem is dat veel mensen het gevaar niet zien, veel zijn er niet eens bewust van wat er gaande is. Van diegene die het wel zien is een groot gedeelte bang om zich hierover uit te spreken. Wie zijn bek opentrekt wordt gecancelled, ontslagen, van school gekicked (zie Amerika).

En zo wordt de jeugd gebrainwashed. Over 2 generaties is er niemand meer om tegengas te geven. Wie dat wel doet is dan helemaal zwaar in de minderheid en wordt een gecancellde outcast.
En wat is dan het gevaar buiten dat er een nieuw normaal ontstaat?

En wat is dan het gevaar buiten dat er een nieuw normaal ontstaat?
Nieuw normaal? Het is niet normaal.

In de animatiefilm ‘Astra op avontuur’ neemt het astronautje Astra leerlingen van groep 3 en 4 mee op reis langs verschillende dimensies. Op een laagdrempelige manier laten we kinderen kennis maken met de onderwerpen seksuele oriëntatie, genderidentiteit en genderexpressie.
Sexuele oriëntatie bij kinderen uit groep 3 en 4 is niet normaal. Ze in de war brengen met allemaal gender geleuter is ook niet normaal. Groep 3 en 4, dan zijn de 7 a 8 jaar. Op die leeftijd hoor je je helemaal niet bezig te houden met sexualiteit, laat staan met allemaal maffe fluïde nonbinaire pansexuele gendergeestesziektes.

Het is ziek. En iedereen die kinderen, laat staan van deze leeftijd, probeert te indoctrineren met dit zieke gedachtegoed verdient een nekschot.

Groep 3 en 4, what the f**k, dan ken je nog niet eens de tafels uit je hoofd.

Wat je krijgt is dat je een generatie ontwikkeld die zwaar depressief met zichzelf in de knoop zit omdat ze niet snappen wat ze zijn.

Sexuele oriëntatie bij kinderen uit groep 3 en 4 is niet normaal. Ze in de war brengen met allemaal gender geleuter is ook niet normaal. Groep 3 en 4, dan zijn de 7 a 8 jaar. Op die leeftijd hoor je je helemaal niet bezig te houden met sexualiteit, laat staan met allemaal maffe fluïde nonbinaire pansexuele gendergeestesziektes.

Het is ziek. En iedereen die kinderen, laat staan van deze leeftijd, probeert te indoctrineren met dit zieke gedachtegoed verdient een nekschot.

Wat je krijgt is dat je een generatie ontwikkeld die zwaar depressief met zichzelf in de knoop zit omdat ze niet snappen wat ze zijn.

Er was pas een voorlichting met transgender op de basisschool bij mijn dochter groep vanaf groep 3. Helaas was ze ziek op die dag✌.

Wie mijn kind met deze waanzin gaat proberen te indoctrineren heeft een groot probleem.

Die beroepspedo's zoals Stichting Martijn gaan hard op deze shit. Krijgen ze eindelijk wat ze willen.

Ach, 1 ding scheelt. Over het algemeen zijn voorstanders hiervan ook nogal begaan met onze islamitische medemens, en die gaan deze shit echt totaal niet accepteren als hun kind thuis komt en gaat vragen welk gender ze hebben. Dat gaat matten worden. En terecht.

Vind voorlichting prima. Op de leeftijd dat het er toe doet. er waren meerdere kinderen niet.

Er was pas een voorlichting met transgender op de basisschool bij mijn dochter groep vanaf groep 3. Helaas was ze ziek op die dag✌.
Je bent niet ff naar school gegaan om te vragen of ze wel helemaal lekker in hun bovenkamer zijn?

Dit is dus het probleem, niemand doet er iets aan. Mensen houden hoogstens hun kinderen thuis. Gewoon andere ouders hierop aanspreken dit er ook zo over denken en dan gezamenlijk naar het schoolbestuur stappen.

Waar ligt dan de grens, mag je wel vertellen dat homoseksualiteit bestaat en normaal is?

Je bent niet ff naar school gegaan om te vragen of ze wel helemaal lekker in hun bovenkamer zijn?

Dit is dus het probleem, niemand doet er iets aan. Mensen houden hoogstens hun kinderen thuis. Gewoon andere ouders hierop aanspreken dit er ook zo over denken en dan gezamenlijk naar het schoolbestuur stappen.

Nou ik ken mezelf. En als jullie zien hoe ik het hier op felle discussies doe.... is in het dagelijks leven niet anders en wil mn dochter niet de dupe laten worden van haar vaders gedrag. Dus ja, hou me op de vlakte in dat opzicht. Heb gelukkig redelijk wat zelfkennis opgedaan door de jaren en situaties

Waar ligt dan de grens, mag je wel vertellen dat homoseksualiteit bestaat en normaal is?

Hoe zijn wij erachter gekomen vroeger ?Hadden we geen voorlichting voor nodig ?
Dat opgedring van al die nieuwe metro-maatschappij normen. Word er een beetje simpel van. Als het er toe doet voor ze, dan komen ze er zelf wel achter lijkt me. vooral in deze digitale tijd

Hoe ging men er vroeger dan mee om?

Ik denk dat in deze tijdsgeest de basismentaliteit wel anders is zonder voorlichting dan 20 jaar geleden. Maar toch. De grootste homoscene had je in de jaren 80, iedereen kon zijn wat en kleden hoe die wou, niemand keek raar op. Ik vond dat best een openminded tijd??

Dus vind het zo raar dat ze zeggen dat we al die tijd zo bekrompen zijn geweest, als je de 60/70/80 jaren kijkt.... de jaren 90 waren de "bravere jaren" maar daarvoor deed iedereen wat en hoe die wou.

Behalve onder bepaalde culturen dan

Ik denk dat in deze tijdsgeest de basismentaliteit wel anders is zonder voorlichting dan 20 jaar geleden. Maar toch. De grootste homoscene had je in de jaren 80, iedereen kon zijn wat en kleden hoe die wou, niemand keek raar op. Ik vond dat best een openminded tijd??

Dus vind het zo raar dat ze zeggen dat we al die tijd zo bekrompen zijn geweest, als je de 60/70/80 jaren kijkt.... de jaren 90 waren de "bravere jaren" maar daarvoor deed iedereen wat en hoe die wou.

Behalve onder bepaalde culturen dan
Ik ben van ‘78 en ook al was de homoscene in de jaren 80 blijkbaar het grootst voor mij en mijn vriendjes was het vrijwel onbestaand.

Laat kinderen lekker kind zijn. Sexuele oriëntatie komt later wel, zoals vroeger ook gebeurde. Wat is de meerwaarde om kinderen van deze leeftijd hiermee bezig te laten zijn? Hadden wij dit vroeger? Nee. Is het nodig? Nee. Kunnen wij niet normaal functioneren in de maatschappij omdat wij dit pas op de middelbare school kregen? Nee.

Het is indoctrinatie met een ziek gedachtegoed.

Maar los van dit allemaal. Het is niet eens voorlichting met feiten, het zijn sektarische waanbeelden. Er zijn geen 100 genders. Je gender wordt niet bepaald door hoe jij je op dat moment voelt. Er bestaat geen genderfluïditeit. Je kan niet verwachten dat mensen de voornaamwoorden gebruiken die jij wilt.

Je hebt XX en XY (en hermafrodieten, die f**k ups zijn van de natuur). Het merendeel van de mensen valt op het andere geslacht, sommigen op het eigen geslacht, sommigen op beide geslachten en sommigen weten niet wat ze willen.

Al die gender onzin en wokespeak verkracht de jeugd en verkracht de maatschappij. Leer ze iets pragmatisch, leer ze zelfstandig nadenken, leer ze zelfstandigheid en dus op eigen benen te staan.

Maak niet normaal wat abnormaal is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven