- Waardering
- 12.184
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je daar niet een beetje te oud voor?
basisschool.coc.nl
En wat is dan het gevaar buiten dat er een nieuw normaal ontstaat?Ben je daar niet een beetje te oud voor?
Nee maar serieus, de wereld is ziek. Het probleem is dat veel mensen het gevaar niet zien, veel zijn er niet eens bewust van wat er gaande is. Van diegene die het wel zien is een groot gedeelte bang om zich hierover uit te spreken. Wie zijn bek opentrekt wordt gecancelled, ontslagen, van school gekicked (zie Amerika).
En zo wordt de jeugd gebrainwashed. Over 2 generaties is er niemand meer om tegengas te geven. Wie dat wel doet is dan helemaal zwaar in de minderheid en wordt een gecancellde outcast.
Nou @ThaWasteland als je het disliked zal je het me vast kunnen uitleggen.En wat is dan het gevaar buiten dat er een nieuw normaal ontstaat?
Nieuw normaal? Het is niet normaal.En wat is dan het gevaar buiten dat er een nieuw normaal ontstaat?
Sexuele oriëntatie bij kinderen uit groep 3 en 4 is niet normaal. Ze in de war brengen met allemaal gender geleuter is ook niet normaal. Groep 3 en 4, dan zijn de 7 a 8 jaar. Op die leeftijd hoor je je helemaal niet bezig te houden met sexualiteit, laat staan met allemaal maffe fluïde nonbinaire pansexuele gendergeestesziektes.In de animatiefilm ‘Astra op avontuur’ neemt het astronautje Astra leerlingen van groep 3 en 4 mee op reis langs verschillende dimensies. Op een laagdrempelige manier laten we kinderen kennis maken met de onderwerpen seksuele oriëntatie, genderidentiteit en genderexpressie.
Nieuw normaal? Het is niet normaal.
Sexuele oriëntatie bij kinderen uit groep 3 en 4 is niet normaal. Ze in de war brengen met allemaal gender geleuter is ook niet normaal. Groep 3 en 4, dan zijn de 7 a 8 jaar. Op die leeftijd hoor je je helemaal niet bezig te houden met sexualiteit, laat staan met allemaal maffe fluïde nonbinaire pansexuele gendergeestesziektes.
Het is ziek. En iedereen die kinderen, laat staan van deze leeftijd, probeert te indoctrineren met dit zieke gedachtegoed verdient een nekschot.
Groep 3 en 4, what the f**k, dan ken je nog niet eens de tafels uit je hoofd.
Wat je krijgt is dat je een generatie ontwikkeld die zwaar depressief met zichzelf in de knoop zit omdat ze niet snappen wat ze zijn.
Je bent niet ff naar school gegaan om te vragen of ze wel helemaal lekker in hun bovenkamer zijn?Er was pas een voorlichting met transgender op de basisschool bij mijn dochter groep vanaf groep 3. Helaas was ze ziek op die dag✌.
Waar ligt dan de grens, mag je wel vertellen dat homoseksualiteit bestaat en normaal is?Nieuw normaal? Het is niet normaal.
Sexuele oriëntatie bij kinderen uit groep 3 en 4 is niet normaal. Ze in de war brengen met allemaal gender geleuter is ook niet normaal. Groep 3 en 4, dan zijn de 7 a 8 jaar. Op die leeftijd hoor je je helemaal niet bezig te houden met sexualiteit, laat staan met allemaal maffe fluïde nonbinaire pansexuele gendergeestesziektes.
Het is ziek. En iedereen die kinderen, laat staan van deze leeftijd, probeert te indoctrineren met dit zieke gedachtegoed verdient een nekschot.
Groep 3 en 4, what the f**k, dan ken je nog niet eens de tafels uit je hoofd.
Wat je krijgt is dat je een generatie ontwikkeld die zwaar depressief met zichzelf in de knoop zit omdat ze niet snappen wat ze zijn.
Ok, dus als ze seksuele voorlichting krijgen over hoe sommige vrouwen zich graag door 20 n*gers met BBC's anaal laten vernederen dan vind je dat prima, want voorlichting?Vind voorlichting prima. Op de leeftijd dat het er toe doet. er waren meerdere kinderen niet.
Je bent niet ff naar school gegaan om te vragen of ze wel helemaal lekker in hun bovenkamer zijn?
Dit is dus het probleem, niemand doet er iets aan. Mensen houden hoogstens hun kinderen thuis. Gewoon andere ouders hierop aanspreken dit er ook zo over denken en dan gezamenlijk naar het schoolbestuur stappen.
Waar ligt dan de grens, mag je wel vertellen dat homoseksualiteit bestaat en normaal is?
Hoe ging men er vroeger dan mee om?Hoe zijn wij erachter gekomen vroeger dan?Hadden we geen voorlichting voor nodig of wel?
Het opdringend en prediken als normaal hoeft van mij trouwens ook niet.Dat opgedring van al die nieuwe metro-maatschappij normen.
Ik ben van ‘78 en ook al was de homoscene in de jaren 80 blijkbaar het grootst voor mij en mijn vriendjes was het vrijwel onbestaand.Ik denk dat in deze tijdsgeest de basismentaliteit wel anders is zonder voorlichting dan 20 jaar geleden. Maar toch. De grootste homoscene had je in de jaren 80, iedereen kon zijn wat en kleden hoe die wou, niemand keek raar op. Ik vond dat best een openminded tijd??
Dus vind het zo raar dat ze zeggen dat we al die tijd zo bekrompen zijn geweest, als je de 60/70/80 jaren kijkt.... de jaren 90 waren de "bravere jaren" maar daarvoor deed iedereen wat en hoe die wou.
Behalve onder bepaalde culturen dan
Laat kinderen lekker kind zijn. Sexuele oriëntatie komt later wel, zoals vroeger ook gebeurde. Wat is de meerwaarde om kinderen van deze leeftijd hiermee bezig te laten zijn? Hadden wij dit vroeger? Nee. Is het nodig? Nee. Kunnen wij niet normaal functioneren in de maatschappij omdat wij dit pas op de middelbare school kregen? Nee.Waar ligt dan de grens, mag je wel vertellen dat homoseksualiteit bestaat en normaal is?