- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker duister die laatste.
De beste plaatjes zijn de gene waar je om moet lachen maar die je eigenlijk niet verantwoord door kunt sturenDe beste humor schuurt een beetje, is net op het randje. Of een net erover.![]()

verantwoorden doe je maar als je voor Petrus staatDe beste plaatjes zijn de gene waar je om moet lachen maar die je eigenlijk niet verantwoord door kunt sturen![]()
met het juiste wachtwoord (vrede)Ik vrees dat Petrus mij meteen doorstuurt naar de volgende poort..verantwoorden doe je maar als je voor Petrus staatmet het juiste wachtwoord (vrede)

dan ben jij tweede keusIk vrees dat Petrus mij meteen doorstuurt naar de volgende poort..
Daarom maar een beetje YOLO leven.![]()
(jij schurk dat je bent, doe maar snel een schietgebedje)Heeft geen zin meer. Als ik mij moet verantwoorden voor de hemelpoort val ik door de mand.dan ben jij tweede keus(jij schurk dat je bent, doe maar snel een schietgebedje)
Ik denk dat je daar te oud voor bent.Of kan ik nog een ticket voor de hemel bemachtigen als ik een priester pijp?
Voor een tientje doe ik het voor je
Tientje betalen zeker

niet aan mij vragen, ik ben geen priester,Of kan ik nog een ticket voor de hemel bemachtigen als ik een priester pijp?