AndroidHealthClinic

Sticky Do you even MEME?

Wel een beetje sneu dat iemand met een geestelijke beperking op social media aandacht en likes krijgt en dat waarschijnlijk positief opvat, terwijl hij zichzelf compleet belachelijk maakt.
Aan het aantal volgers te zien zou hij hier financieel er op vooruit kunnen/moeten gaan. Dan vind ik het al een stuk minder erg voor hem.

• Like
Waarderingen: BB_
IMG_8985.jpeg

1701083491173.png

Zo word ik een goede slavin, was meer passend geweest.

Overigens nog genoeg cultuurvormen waarin dit nog steeds van kracht is..
Wat aan de linkerkant staat moet je wel lezen in de context van die tijd.

De Sexuele Revolutie in Nederland is in de jaren 60 en de Pil komt pas ter beschikking in 1964. Ook is dit nog voor (de uitwerking van) Vaticaan 2, waarop de reactie van de Bisschoppen in Nederland wel erg vooruitstrevend was: ze zijn nog teruggefloten door Rome.

Mijn opa heeft nog 6 dagen per week gewerkt, zondag in de kerk, zat ook in het bestuur van zijn Kerk en hielp zijn kinderen met hun huiswerk. Mijn opa en oma waren erg gelukkig samen, zelden zo'n liefdevol stel gezien.

Nu moet ik wel zeggen dat hij en mijn oma in 1960 allang van school waren. :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_

De Sexuele Revolutie in Nederland is in de jaren 60 en de Pil komt pas ter beschikking in 1964. Ook is dit nog voor (de uitwerking van) Vaticaan 2, waarop de reactie van de Bisschoppen in Nederland wel erg vooruitstrevend was: ze zijn nog teruggefloten door Rome.

Mijn opa heeft nog 6 dagen per week gewerkt, zondag in de kerk, zat ook in het bestuur van zijn Kerk en hielp zijn kinderen met hun huiswerk. Mijn opa en oma waren erg gelukkig samen, zelden zo'n liefdevol stel gezien.

Nu moet ik wel zeggen dat hij en mijn oma in 1960 allang van school waren. :roflol:
Memes kut!!

Via mijn opa en oma ken ik de context van die tijd behoorlijk goed.

Als zij dit zouden hebben gelezen in 1960, dan hadden zij -ook toen al- hun wenkbrauwen opgetrokken tot aan het plafond zo'n beetje,

Terug
Naar boven