RookworstXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.288
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me sterk dat 29% van de zaal ook geen hersencellen heeft. Zouden ze expres verkeerd stemmen omdat die gast zo dom is?
Ik ga je een geheimpje vertellen. Niet alle memes zijn echt.Lijkt me sterk dat 29% van de zaal ook geen hersencellen heeft. Zouden ze expres verkeerd stemmen omdat die gast zo dom is?
Niet waar.
Ik denk dat aan een bepaald lid en dan ben ik er deur nog niet uit en dan kom ik al.
Weet @Steks dat?Ik denk dat aan een bepaald lid en dan ben ik er deur nog niet uit en dan kom ik al.
Tranny T denk ik aan als ik de stoep wil halen en dus wil uitstellen
Waarom stel ik eigenlijk vragen, als ik de antwoorden liever niet wil weten...Tranny T denk ik aan als ik de stoep wil halen en dus wil uitstellen
Ja je bent zelf een vies mannetje maar weet het te verbloemen. Maar ik heb jou wel door.Waarom stel ik eigenlijk vragen, als ik de antwoorden liever niet wil weten...
"Takes one to know one"Ja je bent zelf een vies mannetje maar weet het te verbloemen. Maar ik heb jou wel door.
Ik geloof best dat dit echt is. Er zijn nog wel dommere mensen.Ik ga je een geheimpje vertellen. Niet alle memes zijn echt.
En Sinterklaas bestaat niet. 🫢
Onnodig kwetsend dit.Ik geloof best dat dit echt is. Er zijn nog wel dommere mensen.