- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar die is in mijn ervaring en/of beleving veel Bourgondischer.Ook een plaatje van de Belgische keuken kunnen vinden?
Repost, maar dat zie ik bij deze door de vingers.
c**ts?
Na raadplegen andere antwoorden vind ik "Can'ts" beter, maar niet leuker.
Dat hoort al bij Counties, irritante humorloze betweter.

Wat is je punt?
The etymologically related English term "county" denoted the territories associated with some countships, but not all.
Een grap kan je begrijpen, maar niet verbeteren.
Ik heb een déjà vu. Of beter gezegd, déjà lu.
Ik heb het 3x gelezen en snap het grapje van @Steks nog steeds niet, of ik snap het wel, maar vind het niet grappig.
En ik kan jouw grap niet begrijpen omdat die niet klopt.Ik heb het 3x gelezen en snap het grapje van @Steks nog steeds niet, of ik snap het wel, maar vind het niet grappig.

Ik bedoelde bij het lezen van het comment. Ik heb de rest van de discussie niet gelezen.Ik heb het 3x gelezen en snap het grapje van @Steks nog steeds niet, of ik snap het wel, maar vind het niet grappig.
Net als Spock is Steks 5 letters en begint het met een S.En ik kan jouw grap niet begrijpen omdat die niet klopt.![]()

ik had hem vorig jaar ergens gepostRepost, maar dat zie ik bij deze door de vingers.
UIt m'n hoofd denk ik dat @inVorm deze al postte.
EDIT, ik weet niet zeker of dit een goed teken is.

Nee, dan had je Steks moeten zeggen.