XXL Nutrition

Sticky Do you even MEME?

Train op het moment helaas bij de basic shit omdat een harde eis voor mij is dat de toko 24/7 open is. Ben beetje aan het kijken voor nog een andere gym maar is niet veel hier in de buurt.
Ja bij een basic fit moet je gewoon niet zeiken :roflol:

Helaas weinig keuze voor een gym die niet van die schijt openings tijden heeft of net niks heeft hier in de buurt.
Ik ken sowieso geen hardcore gym die 24/7 open is? Alleen budget gyms. Ze zullen er vast zijn, daar niet van.

Zou ook betekenen dat ik i.v.m werk verplicht in de spits uren moet sporten. Ik heb een schurft aan een volle sportschool.

Ja ik train of heel vroeg en soms laat in de avond. En ga nu niet mijn slaap ritme omgooien weer. Een toko die van 0800 tot 2200 open is valt gewoon af.
Zou ook betekenen dat ik i.v.m werk verplicht in de spits uren moet sporten. Ik heb een schurft aan een volle sportschool.
Ik zeg toch ook niet dat je dat moet doen. Alleen bij basic fit janken over tripods is is net zoiets als op zaterdagmiddag in de winkelstraat klagen dat het druk is. Dat weet je gewoon, het is een keuze die je maakt.

Wel pijpzeiken over iemand die een louis vuiton geurtje op doet in de gym. Heel raar.

Budget heeft andere etiquette toch. Zal wel weer aan mij liggen :roflol:
Heeft niks met budget te maken zit overal 20 a 30 minuten ver rijden van alle gyms af. Zijn hier ook helemaal geen hardcore gyms op fatsoenlijke afstand. Maar doe nou niet alsof het wel normaal is hier dan te gaan zijken dat joey een vest draagt en parfum op heeft op een openbare locatie. Is een beetje hypocriet.

Heeft niks met budget te maken zit overal 20 a 30 minuten ver rijden van alle gyms af. Zijn hier ook helemaal geen hardcore gyms op fatsoenlijke afstand. Maar doe nou niet alsof het wel normaal is hier dan te gaan zijken dat joey een vest draagt en parfum op heeft op een openbare locatie. Is een beetje hypocriet.
Basic is een budget gym, Einstein. Daar heb je gewoon een andere mentaliteit

Ja, zo is ze.

Beetje laag hoe je nu over een ander praat achter zijn rug om @Gremlin. Erg volwassen.

Beetje laag hoe je nu over een ander praat achter zijn rug om @Gremlin. Erg volwassen.
Ah sorry. Wil je een zakdoekje? Tampon? Bakje ijs? :heart:

1000102085.gif

Ik heb wel zin in wat popcorn, meer, meer!

Terug
Naar boven