- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat het oom oli was.... Toen las ik dat het een dierenarts was. Te hoog gegrepen
Wellicht glijmiddel op Olibasis gebruikt.Ik dacht dat het oom oli was.... Toen las ik dat het een dierenarts was. Te hoog gegrepen
Hahaha! Chirurgische precisie? Opblazen die handel.
Ik moest binnen een kwartier bij een les over het HOR al de rest van de lessen mijn mond houden. Was iets met een ziekenhuis of school en als daar dan vijanden in zaten. "Bom er op fl*kkeren" was niet het goeie antwoord.Hahaha! Chirurgische precisie? Opblazen die handel.
Goede adviezen worden zelden gewaardeerd. 😜Ik moest binnen een kwartier bij een les over het HOR al de rest van de lessen mijn mond houden. Was iets met een ziekenhuis of school en als daar dan vijanden in zaten. "Bom er op fl*kkeren" was niet het goeie antwoord.
Precies. Ze moeten napalm ook gewoon weer overwegen.Goede adviezen worden zelden gewaardeerd. 😜
Vraag mij niet hoe ik het weet maar tijdens een training gooide een operator ooit eens een flashbang een ruimte in. Die ging niet waarna enkele seconden later diezelfde operator toch de ruimte maar in ging. Toen plofte dat kreng alsnog. Dat was niet gebeurd als dat gebouw gewoon platgegooid was!
Ging niet over Gaza dus?Ik moest binnen een kwartier bij een les over het HOR al de rest van de lessen mijn mond houden. Was iets met een ziekenhuis of school en als daar dan vijanden in zaten. "Bom er op fl*kkeren" was niet het goeie antwoord.
Nee dit was al even geleden. Exacte vraag was meende ik dat ze met wapens en opslag in een school zaten en er een belangerijk doelwit binnen was. Alleen bepaalde gebouwen mag je van het HOR nooit bestoken of er nou burgers binnen zijn of niet.
En vlammenwerpers! Noem mij maar gek maar ik wil nog altijd eens met zo een apparaat spelen. 😂Precies. Ze moeten napalm ook gewoon weer overwegen.
"I love the smell of napalm in the morning!"Precies. Ze moeten napalm ook gewoon weer overwegen.
Ik duik even het internet in om een bepaald liedje boven water te halen van de yanks als dat lukt. Heel fout was die.