AndroidHealthClinic

Docu: Bigger Stronger Faster

Jup daar komen de voor en nadelen aanbod van steroids.

En dat veel voor oordelen gewoon niet waar zijn.

ik vind de docu meer gaan over of steroiden wel of niet in sport mogen gebruikt worden.

• Topic Starter Topic Starter
NotoriusXL zo bedoelde ik het niet, maar ze maken wel van een mug een olifant, natuurlijk zijn er bij-effecten maar ze geven zoveel geld uit aan de bestrijding van steroiden die beter voor andere dingen gebruikt kunnen worden, vooral daar in Amerika. In deel 8 van de docu geloof ik vragen ze aan zo'n man die erover gaat wat er met het geld gebeurd is dat bedoeld was voor steroide bestrijding, hij wist niet eens waar het geld naartoe gegaan is :o

Belangrijkste gedeelte vind ik persoonlijk dat gesprek met die moeder. Waar het er om gaat waarom gebruik van AAS (en de bijbehorende grotere spiermassa) je gelukkiger zou maken en daarna ook de invloed van de media dat obsessie kan aanwakkeren bij jongens m.b.t. grote hoeveelheid spiermassa.

Is er btw ook zo'n docu over EPO bijvoorbeeld?

Waarom werden die posters van Arnold nouw verwijderd???

Ja deze kenden we nog niet... :lol:

al vaker voorbij gekomen

Ze zijn daar anders wel erg ver gegaan met die honkspelers, wat een hetze om 'niets'.

Klopt. Maar de film zegt niet 'gebruik AAS want het stelt allemaal niets voor'!! De docu toont aan hoe hypocriet men in de USA met AAS omgaan! Dat 'performance enhancing' daar eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is. En natuurlijk brengt men enige nuance in de gevaren aan van het gebruik het ervan, maar de docu vertelt wél dat het gebruik van AAS risico met zich meebrengt, alleen niet meer of minder dan andere (zware) medicijnen.

Klopt. Maar de film zegt niet 'gebruik AAS want het stelt allemaal niets voor'!! De docu toont aan hoe hypocriet men in de USA met AAS omgaan! Dat 'performance enhancing' daar eigenlijk de normaalste zaak van de wereld is. En natuurlijk brengt men enige nuance in de gevaren aan van het gebruik het ervan, maar de docu vertelt wél dat het gebruik van AAS risico met zich meebrengt, alleen niet meer of minder dan andere (zware) medicijnen.

+1

En toont ook aan dat je een compleet gezin of familie kapot kan maken door de 'verslaving' hieraan (het laat dus niet alleen de vooroordelen zien).

Erg goede documentaire imo.

Ik vond het echt zeer intressant. De posters van arnold werden volgensmij verwijdert omdat hij gekozen werd als gouverneur ( dat meende ik te horen maar kan het fout hebben )

Volgens mij werd er niet echt een rede vertelt waarom die posters weg werden gehaald. Maar als je gouveneur bent dan vinden mensen al snel dat je het verkeerde voorbeeld geeft. Dat zal ook hier het geval zijn, maar als mensen is een keer gaan nadenken en research doen dan zullen ze zien dat sommige producten nog zo slecht niet zijn.

mooie docu!
wel jammer dat die adderall niet te verkrijgen is in belgie
leek me anders wel de moeite waard om te proberen tijdens de examens :D
en idd zonde van die posters :eek:

is het de moeite om volledig te kijken ?

;)

Terug
Naar boven