Fitness Seller

na zien v Bigger Stronger Faster, AAS willen gebruiken

Waarom zou je je genetisch potentieel willen behouden zonder aas als je aas gebruikt om je potentieel te behalen? Je kan net zo goed met aas verder gaan om dit te behouden wanneer je aas al gebruikt hebt om zover te komen :)

Dit is toch wel weer de meest retarded opmerking die ik in een hele tijd gelezen heb.

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 16:11 ----------

Heb niks tegen AAS. Maar waar ik wel iets tegen heb dat zijn mensen die het gebruiken zonder er een ruk van af te weten, juist beginnen trainen en ook nog geen klote verstand hebben van voeding, training etc..
Zo ken ik er velen. (ik neem dan een shake en dan een shake en .... )

Mensen die het gebruiken na x aantal tijd training etc, die hebben ervaring met alles, hebben research gedaan. Daar heb ik dan wel respect voor.

Zelf ben ik naturel (met die stats vrij logisch :p) en ik denk dat ik ook altijd naturel zal blijven. Gewoon omdat ik schrik heb van zo dingen :o De verleiding is er wel, maar de angst overwint (klinkt nogal dramatisch maar jullie begrijpen het wel hé :D) en mede doordat we nogal wat hart patiënten in de familie hebben :)

Waarom zou je bang hebben voor je hart? Haartuitval en gyno is toch veel erger man! :rolleyes: dit lijkt althans de mening te zijn van de meeste AAS gebruikers. De gevolgen waar gebruikers het altijd over hebben zijn haaruitval en dat soort minder erge dingen, maar de echt zware problemen, die pas op langere termijn gaan optreden, wordt veel te veel over gezwegen.

Boeide mij niet zoveel.
Heb alleen altijd gezegd ik kinderen wilde dus deed het niet uit angst voor vermindert sperma kwaliteit.
Toen kreeg ik een kind en ben ik aan de AAS begonnen.

Terug
Naar boven